شماره‌ی خبر : ‌76124 | تعداد بازدید : 742
یکشنبه 17 اسفند ماه 1399 ساعت 17:19

مس کرمان 0-1 استقلال خوزستان/ باخت در بازی نحس

از همان ابتدای بازی مس برابر استقلال خوزستان حس عجیبی حکایت از این داشت که قرار است از آن مسابقه های نحش در کرمان ببینیم... وقتی برخلاف همیشه این میهمان بود که در کرمان بازی را خطرناک تر شروع می کرد و وقتی که مصدومیت های وحشتناک ابتدای بازی بوی مرگ ر

مس کرمان 0-1 استقلال خوزستان/ باخت در بازی نحس

از همان ابتدای بازی مس برابر استقلال خوزستان حس عجیبی حکایت از این داشت که قرار است از آن مسابقه های نحش در کرمان ببینیم... وقتی برخلاف همیشه این میهمان بود که در کرمان بازی را خطرناک تر شروع می کرد و وقتی که مصدومیت های وحشتناک ابتدای بازی بوی مرگ را هم در ورزشگاه به راه انداخت...

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در هفته هفدهم رقابت های لیگ دسته اول و در ورزشگاه باهنر کرمان، مس میزبان استقلال خوزستان بود که با ترکیب علیرضا حیدری، عظیم گوک، علی تهامی، وحید اسماعیل بیگی، پیام ملکیان، حمید طاهری فرد، محمد رضا پورمحمد، میلاد غریبی، پیمان میری، سلمان بحرانی و بابا محمدی به میدان رفت.

برخلاف همیشه که مس در کرمان با حملات ابتدایی خود، بازی را به حریف دیکته می کرد اما با شروع مسابقه دو موقعیت خطرناک بازیکنان استقلال خوزستان در دقیقه 7 و 8 برروی دروازه مس نشان از این داشت که مس حداقل روز خود را خوب در کرمان آغاز نکرده است.

در دقیقه 13 بازی بود که تیر دروازه مس به لرزه درآمد تا ترس ها در کرمان بیشتر هم بشود...

اما در دقیقه 18 بازی بود که مشخص شد روز بد مس با بدبیاری های این تیم هم تکمیل شده است و علیرضا حیدری که خود در دروازه جانشین بیرانوند مصدوم در این بازی شده بود، به شدت از ناحیه کمر دچار آسیب دیدگی شد تا جای خود را به حسین شهریاری در دروازه مس بدهد.

5 دقیقه بعد جریانات تلخ این بازی بیشتر هم شد جایی که بازیکن استقلال خوزستان از ناحیه گردن به شدت دچار مصدومیت شد و لحظاتی نیز از هوش رفت تا اضطراب در ورزشگاه بابت سلامت جان این بازیکن بیشتر شود.

سرانجام هر دو بازیکن مصدوم با آمبولانس راهی بیمارستان شدند تا وقفه طولانی در این بازی مشخص کند کلا نباید منتظر ریتم خوبی از این بازی باشیم.

در ادامه دو تیم بازی را بیشتر در میانه زمین دنبال کردند تا در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم حکایت ابتدای نیمه اول تکرار شد و در دقیقه 55 بازهم مس خوش شانس بود که در ابتدای این 45 دقیقه دروازه خود را باز شده ندید.

اما رفته رفته در نیمه دوم تیم مس در زمین بیشتر به دروازه استقلال خوزستان توجهش را جلب کرد و از بازی دقایق قبل خود کمی فاصله گرفت.

در دقیقه 58 و 62 مس دو بار دروازه استقلال خوزستان را تهدید کرد و در دقیقه 67 بود که رشدفرخی و علی صفیا به جای میری و بحرانی به زمین آمدند تا شاید راه دروازه استقلال خوزستان بیشتر باز شود.

مس که در این دقایق کاملا در زمین استقلال خوزستان خود را پیدا کرده بود، در دقیقه 72 می توانست از موقعیت خوب خود و شلوغی جلوی دروازه این تیم به گل برسد که موفق نبود.

در دقیقه 77 امیر طاهر به جای ملیکان به زمین آمد و در دقیقه 81 بهترین موقعیت گل برای مس از روی یک پرتاب اوت حاضل شد که مدافع استقلال خوزستان توپ را از روی خط دروازه برگشت داد.

اما در 5 دقیقه آخر مسابقه به وضوح بازی عصبی بازیکنان مس مشخص بود و دریافت دو کارت زرد در این دقایق زنگ هشداری برای تمرکز بازیکنان مس بود.

بازیکنان مس که برای کسب این سه امتیاز خانگی در آخرین دقایق بازی عصبی کار را دنبال می کردند، در دقیقه 91 در میانه زمین توپی را لو دادند که در ادامه تبدیل به یک موقعیت تک به تک برای بازیکنان استقلال خوزستان شد تا رضا مروانی در موقعیتی تک به تک دروازه مس را در دقیقه ای باز کند که امکان جبران آن برای مس نباشد.

سرانجام در روزی که از ابتدای آن می شد حدس زد روز نحسی در پیش است، مس کرمان در آخرین بازی نیم فصل خود در خانه باخت یک بر صفر را برابر استقلال خوزستان تجربه کرد تا به رتبه سوم جدول برود.

مس هفته آینده در جام حذفی به میدان می رود و بازی بعد خود در لیگ یک را روز 27 اسفند ماه در کرمان برابر گل ریحان البرز برگزار خواهد کرد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز