شماره‌ی خبر : ‌76092 | تعداد بازدید : 441
یکشنبه 10 اسفند ماه 1399 ساعت 10:11

مس از هوادار برای هوادارنش شادی می سازد

تیم فوتبال مس کرمان روز سه شنبه 12 اسفند ماه در هفته شانزدهم رقابت های لیگ یک و در یکی از حساس ترین بازی های نیم فصل اول خود، در تهران به مصاف تیم هوادار می رود.

مس از هوادار برای هوادارنش شادی می سازد

تیم فوتبال مس کرمان روز سه شنبه 12 اسفند ماه در هفته شانزدهم رقابت های لیگ یک و در یکی از حساس ترین بازی های نیم فصل اول خود، در تهران به مصاف تیم هوادار می رود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم هوادار هرچند نام جدیدی در لیگ یک محسوب می شود اما سابقه این تیم با نام سرخپوشان پاکدشت در لیگ یک شناخته می شود که از نیم فصل لیگ قبل رسما به این نام تغییر پیدا کرد و همینک از 15 بازی خود با کسب 7 پیروزی، 4 مساوی و 4 شکست و ثبت 25 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی مسابقات است.

تقابل مس و هوادار به نوعی تقابل بهترین خط حمله لیگ یک از سمت هوادار با 20 گل زده برابر بهترین خط دفاع لیگ یک از سمت مس با 7 گل خورده می باشد که البته یکی از بازی های هوادار در لیگ این فصل با حکم انضباطی 3بر0 به سود این تیم ثبت شد تا سه گل خارج از زمین در جدول برای آن ها ثبت شده باشد. اما در مقابل هوادار با 15 گل خورده یکی از بدترین خط دفاع های لیگ یک این فصل را در اختیار داشته است.

رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال هوادار که از بازیکنان سابق مس کرمان محسوب می شود نشان داده است که می تواند در دسته مربیان آینده دار فوتبال کشور باشد و او در تیم های سابقش برابر مس همیشه انگیزه هایی مضاعف برروی نیمکت داشته است.

هوادار با حفظ اکثربت نفرات فصل قبل خود یکی از تیم های پرمهره لیگ یک این فصل را در اختیار دارد. در این تیم حمید کاظمی بازیکن سابق مس کرمان هرچند هفته هاست موفق به گلزنی نشده است اما با 8 گل زده و 1 پاس گل موثرترین بازیکن هوادار محسوب می شود.

سجاد دانایی با 3 گل زده و 1 پاس گل به همراه مجتبی محبوب مجاز که او نیز سابقه بازی در مس کرمان را دارد با 4 پاس گل و 1 گل زده دیگر بازیکن تاثیرگزار این تیم محسوب می شوند. امیر حسین فشنگچی نیز تا پیش از مصدومیت بلند مدت خود برای هوادار 3 پاس گل و 1 گل زده ثبت کرده بود.

مسلم حق شناس، محمد پناهی، سپهر روزی طلب، صادق رضانیا، آرام عباسی از نفراتی هستند که به خوبی نشان می دهند هوادار چه دست پری از بازیکن در اختیار دارد. ضمن اینکه محمد کربلایی و علی پورمحمد که سابقه حضور موقت در مس کرمان را نیز داشته اند از دیگر نفرات این تیم محسوب می شوند.

با نگاهی به گل های زده تیم هوادار متوجه می شویم که این تیم در بازی های قبلی خود صاحب 4 پنالتی منجر به گل شده است و 4 گل دیگر این تیم با شوت های از راه دور ثبت شده است. 5 گل دیگر این تیم نیز از روی ارسال های بلندی که عمدتا از سمت چپ فرستاده می شود پایه ریزی شده تا گل های ثبت شده هوادار اکثرا به این شکل ثبت شود.

هوادار از 17 گلی که در جریان بازی های قبلی خود به ثمر رسانده است 8 گل را در نیمه اول ثبت کرده که 5 گل آن در 25 دقیقه شروع مسابقه بوده است و این تیم از 9 گلی که در نیمه دوم به ثمر رسانده 5 عدد از آن را در 15 دقیقه آخر مسابقه ثبت کرده است.

اما این تیم از جمع 15 گل خورده خود 10 گل را در نیمه دوم دریافت کرده است که 8 گل از آن ها در 15 دقیقه آخر مسابقه بوده است و 5 گل را هم در نیمه اول مسابقاتش دریافت کرده است که آمار دقایق گل های خورده و زده این تیم در نوع خود جالب توجه می باشد.

نکته دیگر در رابطه با این تیم اینکه هوادار در این فصل فقط در یک بازی به تساوی صفر بر صفر رسیده است و در تمامی بازی های دیگر این تیم گل ردوبدل شده است.

هوادار در سه هفته اخیر خود از پیروزی دور بوده است و دو شکست و یک تساوی در این هفته ها این تیم را از صدر جدول دور کرده است.

هوادار تا پیش از بازی روز سه شنبه خود در تهران برابر مس در 7 مسابقه میزبان بوده است که 5 پیروزی و 2 شکست حاصل کار بازی های خانگی این تیم بوده است.

بهرشکل در بازی روز سه شنبه مس کرمان درصدد است که با یک نتیجه خوب برابر هوادار، در کرمان هوادارنش را شاد کند و به صدرنشینی خود در جدول ادامه دهد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز