شماره‌ی خبر : ‌76034 | تعداد بازدید : 643
چهارشنبه 29 بهمن ماه 1399 ساعت 11:34

خیبر خرم آباد میهمان ناخوانده لیگ یک حریف این هفته مس کرمان

تیم های مس کرمان و خیبر خرم آباد روز جمعه اول اسفند ماه در ورزشگاه باهنر کرمان به مصاف هم خواهند رفت.

خیبر خرم آباد میهمان ناخوانده لیگ یک حریف این هفته مس کرمان

در شرایط عادی و اگر لیگ یک ایران دچار اتفاقات عجیب و غریب خاص خودش نمی شد، تیم فوتبال مس کرمان در این هفته می بایست میزبان تیم داماش و یا در عجیب ترین حالت حریف تیم اروند خرمشهر باشد، اما در اتفاقی که فقط در لیگ یک ایران رخ می دهد، خیبر خرم آباد به عنوان ناخوانده ترین میهمان لیگ یک این هفته برای بازی با مس به کرمان می آید!

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ خیبر خرم آباد در حالی جواز حضور در رقابت های لیگ یک این فصل را به دست آورد که تیم داماش گیلان این جواز را در اختیار داشت اما به دلیل بدهی های خود به باشگاه اروند در نهایت این مجوز از آن ها گرفته و از سوی تیم اروند به خیبر خرم آباد فروخته شد.

خیبری ها نیز با امید روانخواه لیگ یک این فصل را شروع کردند اما به دلیل نتایج ضعیف در نهایت عبدالله ویسی هدایت این تیم را در لیگ یک برعهده گرفت.

خیبر خرم آباد پرتساوی ترین تیم این فصل لیگ یک محسوب می شود و از 14 بازی قبلی خود در 7 مسابقه به نتیجه مساوی رسیده است که چهار عدد آن صفر بر صفر بوده است از همین رو شاید این تیم را برروی جدول ملال آورترین تیم لیگ یک در کسب مساوی و صفر بر صفر دانست.

3 پیروزی و 4 شکست به انضمام 14 گل زده و 11 گل خورده خیبر را با امتیاز 16 در رده سیزده لیگ یک این فصل قرار داده است. تعداد گل های زده و خورده خیبر نشان می دهد که این تیم یا در بازی های خود اصلا گل ندارد و یا بازی هایش را پرگل به اتمام می رساند!

خیبر در هفته های اخیر به شدت وضعیت بحرانی دارد و قطعا برای نباختن به کرمان می آید تا شرایط خود را بحرانی تر نکند. آخرین پیروزی این تیم در لیگ یک این فصل به 6 هفته قبل برمی گردد و در پنج بازی اخیر، خیبری ها سه تساوی و دو شکست را برای خود ثبت کرده اند.

خیبر استاد گرفتن تساوی در بیرون از خانه است و این تیم تا قبل از سفر به کرمان در هفت بازی بیرون از خانه خود 5 تساوی را کسب کرده است و یک برد و یک باخت بیرون از خانه نیز در کارنامه این تیم به چشم می خورد.

عارف رستمی با 4 گل زده و دو پاس گل خطرناک ترین بازیکن این فصل خیبر محسوب می شود و نفراتی مثل جواد نصیر، مهران احمدی، حمدالله ابدام، علی فراهانی از بازیکنان سرشناس این تیم در این فصل از لیگ یک محسوب می شوند.

از 14 گل زده خیبر در بازی های قبلی این تیم 6 گل با حرکات از سمت چپ این تیم به ثمر رسیده است که نشان می دهد قدرت تهاجمی این تیم بیشتر در این منطقه قرار دارد اما تنوع تاکتیکی در دیگر گل های خیبر نیز به چشم می آید.

همچنین تیم خیبر که در بازی های قبلی خود سه پنالتی داده است، عمق دفاع آسیب پذیری دارد که می تواند توسط مهاجمان مس مورد هدف قرار بگیرد.

تیم های مس کرمان و خیبر خرم آباد روز جمعه اول اسفند ماه در ورزشگاه باهنر کرمان به مصاف هم خواهند رفت.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز