شماره‌ی خبر : ‌76014 | تعداد بازدید : 382
یکشنبه 26 بهمن ماه 1399 ساعت 09:47

مهاجری سرمربی مس کرمان: نمی دانم چرا در بازی های لیگ یک تا این حد فریاد وجود دارد

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان تیمش را شایسته کسب پیروزی در بازی برابر رایکا در زمین حریف دانست که تنها بدشانسی و بی دقتی مانع رسیدن به این هدف شد.

مهاجری سرمربی مس کرمان: نمی دانم چرا در بازی های لیگ یک تا این حد فریاد وجود دارد

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان تیمش را شایسته کسب پیروزی در بازی برابر رایکا در زمین حریف دانست که تنها بدشانسی و بی دقتی مانع رسیدن به این هدف شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ رضا مهاجری در پایان بازی تیمش برابر رایکا که با تساوی بدون گل خاتمه یافت گفت: بچه های ما در این مسابقه بسیار خوب کار کردند. شما زمین مسابقه را دیدید و متوجه شدید که اصلا شرایط خوبی ندارد. به نظرم این زمین می توانست شرایط بهتری داشته باشد اما به خوبی برروی آن اقدامات لازم برای آماده سازی انجام نگرفته بود. با این وجود بچه های ما برروی این زمین بسیار خوب فوتبال بازی کردند و اگر دقت و شانس لازم را داشتیم چه در نیمه اول و چه در نیمه دوم که پنالتی ما خراب شد کار را تمام می کردیم.

مهاجری با بیان اینکه حریف بازی فیزیکی و مستقیم را در دستور کار داشت گفت: به غیر از اواخر نیمه دوم که حریف برروی دروازه ما خطرساز شد در باقی زمان بازی کاملا مسلط بر این مسابقه بودیم.

سرمربی مس کرمان در رابطه با نتایج بیرون از خانه این تیم گفت: هدف ما صعود است و برای رسیدن به این موضوع در بازی های بیرون از خانه نیز با انگیزه کسب پیروزی به زمین می آئیم و همانند بازی امروز نیز حملات زیادی در دستور کار داریم. ما در بیرون از خانه فقط 2 باخت داشته ایم و اینگونه نبوده که آمار ما در بیرون از خانه خیلی بد باشد ولی مشکل عمده ما در بازی هایی که در خارج از کرمان انجام دادیم کیفیت بسیار پائین چمن شهرهایی بود که در دور رفت در آن ها بازی کردیم که برروی کار ما تاثیر زیادی داشت.

مهاجری با انتقاد از حواشی بازی گفت: نمی دانم چرا در لیگ یک این همه در جریان مسابقه از روی نیمکت ها فریاد و داد وجود دارد. در این بازی انتظار ما از نیمکت تیم رایکا بیشتر بود اما از روی نیمکت این تیم مداوم فریاد بلند می شد تا داور و تیم ما را تحت تاثیر قرار دهد. متاسفانه از روی نیمکت این تیم، در حالی با بازیکنان خود صحبت می کردند که توهین به بازیکنان ما را چاشنی آن می کردند تا بازیکنان تیم مس را تحریک کنند و اخراج آقای رکوعی نیز عکس العملی به این توهین ها بود. نباید شاهد این مسائل در لیگ باشیم.

وی در رابطه با داور بازی نیز گفت: یکی از مغموم ترین تیم های این فصل لیگ یک از نظر تصمیمات داوری مس کرمان بوده است اما ما هیچگاه در جریان مسابقه با فریاد و تهدید درصدد زیر فشار قرار دادن داور نبودیم ولی در جریان بازی های لیگ یک این مسئله را زیاد شاهد هستیم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا