شماره‌ی خبر : ‌75969 | تعداد بازدید : 383
یکشنبه 19 بهمن ماه 1399 ساعت 11:14

سرمربی هندبال مس: بازی امروز ما طبق برنامه برگزار می شود

سرمربی تیم هندبال مس کرمان که بازی دوم تیم خود را در دور نهایی رقابت های لیگ برتر هندبال کشور از سوی فدراسیون لغو شده دید، در رابطه با بازی سوم این تیم که طبق برنامه از ساعت 19 امروز برابر ذوب آهن برگزار می شود اعلام کرد که این بازی طبق برنامه برگزار

سرمربی هندبال مس: بازی امروز ما طبق برنامه برگزار می شود

سرمربی تیم هندبال مس کرمان که بازی دوم تیم خود را در دور نهایی رقابت های لیگ برتر هندبال کشور از سوی فدراسیون لغو شده دید، در رابطه با بازی سوم این تیم که طبق برنامه از ساعت 19 امروز برابر ذوب آهن برگزار می شود اعلام کرد که این بازی طبق برنامه برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ حمید صادقی در رابطه با این موضوع گفت: اعضای تیم ما آماده برگزاری مسابقه هستند و بازی امروز طبق برنامه قبلی برگزار خواهد شد و تاکنون هیچ صحبتی مبنی بر لغو این بازی اعلام نشده است.

وی با بیان اینکه چهار بازیکن این تیم مطابق اعلام فدراسیون در قرنطینه هستند گفت: تیم ما روز گذشته تست جدیدی داد که تا ظهر امروز نتایج آن اعلام می شود و فعلا همان چهار بازیکن قبلی را در اختیار نداریم.

سرمربی تیم هندبال مس کرمان در رابطه با تصمیم گیری در رابطه با بازی به تعویق افتاده مس برابر پرسپولیس نیز گفت: فعلا هیچ تصمیم جدیدی برای این بازی اتخاذ نشده است و منتظر تصمیم فدراسیون در این باره هستیم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز