شماره‌ی خبر : ‌75917 | تعداد بازدید : 537
چهارشنبه 8 بهمن ماه 1399 ساعت 17:09

یک پنالتی و یک اخراج برای شکست مس نوین در بندر

تیم فوتبال مس نوین در ادامه رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور، عصر امروز در بندرعباس به مصاف تیم شهرداری رفت که با وجود اینکه گل اول بازی را به ثمر رساند اما با پنالتی و اخراجی که علیه آن ها در این بازی صورت گرفت در نهایت با نتیجه دو بر یک بازی را و

یک پنالتی و یک اخراج برای شکست مس نوین در بندر

تیم فوتبال مس نوین در ادامه رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور، عصر امروز در بندرعباس به مصاف تیم شهرداری رفت که با وجود اینکه گل اول بازی را به ثمر رساند اما با پنالتی و اخراجی که علیه آن ها در این بازی صورت گرفت در نهایت با نتیجه دو بر یک بازی را واگذار کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ مس نوین در این بازی با ترکیب آرمان شهدادنژاد، احمد حیات منش، ناصر دوست محمدی، وحید نعمتی، امیر حسین امیرطاهر، حسین تهامی، عارف زینلی، میلاد کمالی، مهدی حرجندی، امین کاظمیان و حمید محمد رفیع به میدان رفت.

تیم مس نوین بازی را به مراتب بهتر از میزبان شروع کرد و حملات تیم نوین در ابتدای بازی نشان از سرحال بودن این تیم داشت.

بعد از گذشت 20 دقیقه خطای بازیکنان شهرداری منجر به یک پنالتی برای مس نوین شد تا بازی خوب مسی های نوین در آستانه گرفتن نتیجه قرار بگیرد که حسین تهامی با یک ضربه چیپ زیبا گل اول بازی را برای مس نوین به ثمر رساند.

بعد از این گل میزبان بازی که برای فرار از ته جدول هیچ چیز برای از دست دادن نداشت، با حضور افراد غیر مسئولی که در ورزشگاه حضور داشتند از بیرون و داخل زمین به همه شکل فشار خود را برای بازگشت به بازی ترتیب داد.

دردسرهای مس نوین از جایی در این بازی به نوعی شروع شد که آرمان شهدادنژاد در دقیقه 35 بازی به دلیل مصدومیت قادر به ادامه بازی نشد تا حسن رفیعی جای او را در زمین پر کند.

در حالی که 7 دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول اعلام شده بود، فشارهای میزبان به داور و سایر مسائل بازی برای زدن گل مساوی در نهایت در این اوقات تلف شده به یک پنالتی علیه مس نوین انجامید که البته عوامل تیم مس نوین به شدت نسبت به آن معترض بودند که در نهایت با گل شدن این ضربه دو تیم با تساوی یک بر یک به رختکن رفتند.

در نیمه دوم هر دو تیم برای زدن گل به میدان آمدند و به نوعی هر دو تیم سه امتیاز این بازی را هدف خود در این مسابقه قرار داده بودند.

مهدی حرجندی، حسن جرجندی، عارف زینلی و رضا ستاری بازیکنان تیم مس نوین بودند که در دقایق مختلف نیمه دوم برای این تیم به زمین آمدند.

در حالی که نیمه دوم در اوج حساسیت و حملات پیاپی دو تیم برروی دروازه یکدیگر دنبال می شد، موقعیت های خطرناک مس نوین به مراتب بر حریف می چربید که به ثمر نشستن هر کدام از آن ها می توانست کار سه امتیاز نوین را در این بازی یک سره کند اما بازهم با بدشانسی و بی دقتی موقعیت های گل این تیم از دست می رفت.

بازی به 15 دقیقه پایانی خود رسیده بود که مس نوین در بدترین زمان ممکن دروازه خود را برای بار دوم باز شده دید تا اتفاقی که نباید برای مس نوین در این بازی رخ دهد.

در ادامه اخراج رضا ستاری توسط داور کار را در دقایق پایانی برای مسی های نوین بدتر از قبل هم کرد تا با وقت کشی های تیم میزبان، زمینه شکست تیم مس نوین کاملا فراهم شود.

در نهایت این بازی که داستانی کاملا غم انگیز برای مس نوین داشت با نتیجه دو بر یک به سود شهرداری بندرعباس خاتمه یافت تا مسی های نوین با شش امتیاز به رده نهم جدول گروه خود بروند.

مس نوین در بازی بعد خود روز سه شنبه 14 بهمن ماه در کرمان میزبان تیم حفاری اهواز در کرمان می باشد.


پنج‌شنبه 9 بهمن ماه 1399 ساعت 00:24
هرگز ناامید نشوید چون هنوز بازیها ادامه دارد ما به اقای حسین خانی وشاگردانش ایمان داریم با توکل به خدای بزرگ راه برای مسیهای نوین باز خواهد شد در پایان شب سیه سپید هست دلاوران بکوشید وتلاش کنید که راه شما هموار خواهد شد
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا