شماره‌ی خبر : ‌75896 | تعداد بازدید : 371
شنبه 4 بهمن ماه 1399 ساعت 17:15

مس و آرمان گهر تنها دربی استان هشت در لیگ یک

تیم های مس کرمان و آرمان گهر سیرجان روز دوشنبه در ورزشگاه باهنر کرمان تنها دربی این فصل استان هشت را در لیگ یک فوتبال کشور برابر هم برگزار خواهند کرد.

مس و آرمان گهر تنها دربی استان هشت در لیگ یک

تیم های مس کرمان و آرمان گهر سیرجان روز دوشنبه در ورزشگاه باهنر کرمان تنها دربی این فصل استان هشت را در لیگ یک فوتبال کشور برابر هم برگزار خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ آرمان گهر در فصل قبل رقابت های لیگ یک به این مسابقات صعود کرد و در بازی های لیگ گذشته دو بار برابر مس کرمان بازی کرد.

دو تیم در سیرجان به تساوی دو بر دو رسیدند که رشیدفرخی و فیضی گلزنان مس کرمان بودند و در بازی برگشت و در دیداری خاطره انگیز مسی ها در شهر کرمان با تک گل دقایق پایانی حسین شنانی به پیروزی رسیدند.

آرمان گهر سیرجان با هدایت قاسم شهبا تقریبا همان چهره فصل قبل خود را حفظ کرده است و تا پایان هفته دهم رقابت های این فصل با 13 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد.

آرمان گهر از بازی های قبلی خود 3 برد، 4 مساوی و 3 باخت کسب کرده است و در مقابل 11 گل زده خود 11 گل خورده دارد که سبب شده است آمار گل خورده این تیم در دسته تیم های ضعیف قرار داشته باشد.

این تیم سیرجانی در سه هفته اخیر رقابت ها نتایج خوبی گرفته است که سبب اوج گیری این تیم در جدول شد جایی که آن ها هوادار و شاهین را شکست دادند و برابر شهرداری آستارا به تساوی رسیدند.

اما این تیم تا پیش از سفر به کرمان در 5 بازی خارج از خانه قبلی خود 1 برد، 2 تساوی و 2 شکست برای خود ثبت کرده است.

امیر محمود آبادی با 3 گل زده و 1 پاس گل موثرترین بازیکن این تیم در بازی های قبل بوده است و در کنار او سجاد حسامی دو گل زده و دو پاس گل در کارنامه داد.

ایمان رازانی، شاهین شفیعی، مرتضی حسین زاده، بهمن کامل، حسن شوشتری از بازیکنان سرشناس این فصل آرمان گهر محسوب می شوند و رضا حیدری، اسماعیل کیانی و علی شهسواری نیز نفرات آرمان گهر هستند که سابقه پوشیدن پیراهن مس کرمان را در سال های گذشته داشتند.

از 11 گلی که آرمان گهر در بازی های قبلی خود به ثمر رسانده است 6 گل آن از درون باکس شش قدم حریفان آن ها بوده است که این موضوع نشان می دهد بازیکنان تهاجمی آرمان گهر منتظر لحظه ای غفلت از یارگیری های نفر به نفر خود هستند تا در برابر دروازه آن ها زهر خود را بریزند.

قاسم شهبا همانند اکثر گل هایی که تیم او در فصل قبل نیز به ثمر رساند، به حرکات عمقی بازیکنان نفوذی و سرعتی خود بسیار اعتقاد دارد که در این فصل هم از همین طریق عمدتا حملات تیم خود را ترتیب می دهد.

بهرشکل باید دید در بازی عصر روز دوشنبه که یک بازی بسیار حساس در جدول رقابت ها محسوب می گردد، نتیجه دربی استان هشت در لیگ یک به چه نتیجه ای ختم خواهد شد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا