شماره‌ی خبر : ‌75868 | تعداد بازدید : 475
شنبه 27 دی ماه 1399 ساعت 11:44

امیدوار به دیدن یک بازی بی حاشیه برابر آبی های ملاثانی

تیم فوتبال مس کرمان در چارچوب رقابت های هفته دهم لیگ دسته یک این فصل کشور، عصر روز دوشنبه اولین بازی رسمی خود را برابر تیم استقلال ملاثانی برگزار خواهد کرد.

امیدوار به دیدن یک بازی بی حاشیه برابر آبی های ملاثانی

تیم فوتبال مس کرمان در چارچوب رقابت های هفته دهم لیگ دسته یک این فصل کشور، عصر روز دوشنبه اولین بازی رسمی خود را برابر تیم استقلال ملاثانی برگزار خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ مسی های شهر کرمان درحالی اولین بازی خود را برابر این تیم تجربه می کنند که نام استقلال ملاثانی برای هواداران باشگاه مس بیگانه نیست و آن هم به بازی پرحاشیه فصل قبل این تیم برابر مس نوین در رقابت های لیگ دو برمی گردد.

در آن بازی پرحاشیه که در شهر ملاثانی خوزستان برگزار شد و با شکستن شیشه های اتوبوس تیم مس نوین نیز همراه گردید و تا روزها مسائل آن حرف و حدیث به دنبال داشت، اتفاقاتی رقم خورد که قطعا در بازی دو تیم مس کرمان و استقلال ملاثانی در لیگ یک و در شهر اهواز تکرار نخواهد شد.

اما تیم استقلال ملاثانی که در رقابت های فصل قبل لیگ دو فوتبال کشور با 52 امتیاز به عنوان صدرنشین گروه خود به طور مستقیم جواز صعود به لیگ یک را کسب کرد، تا پایان هفته نهم رقابت های لیگ یک این فصل با 12 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار دارد.

این تیم 3 پیروزی، 3 مساوی و 3 باخت از بازی های قبل خود دارد و در مقابل 9 گل زده خود 12 گل خورده دارد که سبب شده است این تیم بدترین خط دفاع این فصل را تا بدین جا از آن خود کند که این آمار به باخت سنگین 4بر1 این تیم برابر استقلال خوزستان برمی گردد.

هدایت این تیم بر عهده ابراهیم اشکش می باشد که سابقه بازی های قبلی این تیم نشان می دهد تنش ها از سوی نیمکت این تیم در جریان بازی زیاد دیده می شود.

همین تنش ها که اصولا داوران جوان لیگ یک را تحت تاثیر قرار می دهد  هرچند سبب شده است که این تیم در بازی های قبلی خود با سه اخراجی در جریان بازی ها یکی از خشن ترین تیم های لیگ یک تا این هفته باشد، در مقابل 4 پنالتی نیز به سود این تیم در بازی هایش برابر تیم های هوادار، استقلال خوزستان، گل ریحان و نود اعلام شده است تا یکی از تیم های پر پنالتی این فصل لیگ یک باشد و به نظر می رسد داور جوان بازی این هفته این تیم نیز باید به این مسئله توجه داشته باشد.

سجاد عبدویی با دو گل زده و گرفتن دو پنالتی موثرترین بازیکن این تیم محسوب می شود و در کنار او میلاد پاکپرور، علیرضا خوشکفا، مهدی بریحی و سجاد بازگیر دیگر گلزنان این تیم در این فصل بوده اند.

سجاد تیممی، حمزه پورموسوی، محمد مدملیسی، علی کردانی و امیر سواری از دیگر بازیکنان تاثیرگزار این تیم در این فصل بوده اند.

با نگاهی به دیگر گل های زده تیم ملاثانی مشخص می شود که این تیم عمده حرکات تهاجمی خود را که منجر به خلق موقعیت و گل زده شده است از سمت چپ زمین خود طرح ریزی می کند.

باید دید اولین مصاف رسمی مس کرمان و استقلال ملاثانی که از ساعت 14 روز دوشنبه 29 دی ماه در ورزشگاه تختی اهواز آغاز خواهد شد، با چه نتیجه ای به پایان خواهد رسید.

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو