شماره‌ی خبر : ‌75855 | تعداد بازدید : 1105
دوشنبه 22 دی ماه 1399 ساعت 23:54

مس کرمان 2-0 پارس جم/سلام بر صدر

تیم فوتبال مس کرمان با پیروزی دو بر صفر در یکی از مهمترین بازی های این هفته لیگ یک برابر تیم پارس جم، رسما در صدر جدول رقابت های لیگ یک قرار گرفت.

مس کرمان 2-0 پارس جم/سلام بر صدر

تیم فوتبال مس کرمان با پیروزی دو بر صفر در یکی از مهمترین بازی های این هفته لیگ یک برابر تیم پارس جم، رسما در صدر جدول رقابت های لیگ یک قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ از هفته نهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور، تیم مس در ورزشگاه باهنر کرمان میزبان پارس جم بود که با دو گل بابا محمدی و پیمان میری سه امتیاز حساس و مهم این بازی را به حساب خود ریخت.

در این بازی رضا مهاجری تیم خود را با ترکیب سجاد بیرانوند، آرمان اکوان، علی تهامی، محمدرضا پورمحمد، سلمان بحرانی، حمید طاهری فرد، پیام ملکیان، میلاد غریبی، پیمان میری، وحید اسماعیل بیگی و بابا محمدی به زمین فرستاد.

تیم مس که در این بازی همه شرایط را برای ارائه یک فوتبال خوب در اختیار می دید از همان ابتدا برنامه های خود را برای کسب سه امتیاز در این بازی در زمین به اجرا گذاشت.

کافی بود که یک گل زودهنگام مس را چه از نظر فنی و چه از نظر روانی به هرآنچه که از این بازی می خواهد برساند که در دقیقه 12 این اتفاق برای مسی های کرمان رخ داد.

پیمان میری با حرکت عالی و استثنایی خود یک پاس بی نقص را برای بابا محمدی فراهم کرد تا این بازیکن با ضربه ای دقیق توپ را از روی خط دروازه پارس عبور دهد و نتیجه را یک بر صفر به سود مس کند.

اشتیاق مس برای گلزنی در این بازی کاملا ادامه داشت و جلوه می کرد و دو دقیقه بعد ضربه آکروباتیک محمدی می توانست گل دوم مس را به همراه داشته باشد.

در دقیقه 25 نیز میری یک موقعیت عالی دیگر برای مس به دست آورد تا بازی عالی و عطش گلزنی مسی های کرمان در این بازی همچنان به چشم آید.

در دقیقه 41 بازی بود که ماهان رحمانی جای بحرانی که احساس مصدومیت می کرد را در زمین برای مس کرمان گرفت.

در حالی که بازی به اوقات تلف شده خود در نیمه اول رسیده بود، مسی های شهر کرمان با زدن گل دوم با خیالی آسوده تر راهی رختکن شدند.

این بار نوبت به غریبی بود تا با حرکت پابه توپ عالی خودش و طی کردن زمین پارس، یک پاس تمام عیار به میری بدهد تا بازیکن طلایی این روزهای مس گل دوم تیم خود را به ثمر برساند.

مسی ها در حالی نیمه دوم را آغاز کردند که تیم پارس جم که همه چیز را در این بازی از دست داده بود، برای زدن گل اول خود خیلی زود حملاتش را به سمت دروازه مس آغاز کرد.

اما این بار نوبت به درخشش بیرانوند در دروازه مس کرمان رسید که در دقایق 50 و 62 با سوپرواکنش های خود بازهم در فکر ثبت کلین شیتی دیگر برای مس کرمان باشد.

در دقیقه 55 بازی بود که امیر طاهر و محمد علی صفیا به جای پورمحمد و میری وارد زمین شدند تا مس با برنامه های جدیدی همچنان نمایش عالی خود را در این مسابقه ادامه دهد.

در حالی که داور در دقیقه 65 از یک پنالتی برای مس کرمان چشم پوشید اما در دقیقه 74 شرایط به ثمر نشستن گل سوم مس فراهم شد و این بار حرکت عالی ملکیان یک بار دیگر بابا محمدی را در موقعیت گل قرار داد که ضربه مهاجم مس با بدشانسی محض به تیر دروازه خورد و راهی به گل نیافت.

در دقیقه 88 بهرام رشیدفرخی و جواد جلالی به جای محمدی و ملکیان به زمین آمدند تا با طی شدن اوقات طولانی اضافه سر انجام با سوت داور و پایان بازی سه امتیازی به مس تعلق بگیرد که این تیم را بر صدر جدول رقابت های لیگ یک بنشاند.

مس با این پیروزی با 18 امتیاز از 9 بازی به صدر جدول مسابقات سلام داد و حالا در فکر حفظ و در نهایت خداحافظی با همین رتبه در پایان فصل می باشد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز