شماره‌ی خبر : ‌75850 | تعداد بازدید : 916
یکشنبه 21 دی ماه 1399 ساعت 17:16

غافلگیری مس نوین در گناوه

در روزی که تیم مس نوین با دریافت دو گل زودهنگام از میزبان خود یعنی تیم امید گناوه، حسابی غافلگیر شد، در نهایت با نتیجه 3بر0 بازی را به این تیم واگذار کرد.

غافلگیری مس نوین در گناوه

در روزی که تیم مس نوین با دریافت دو گل زودهنگام از میزبان خود یعنی تیم امید گناوه، حسابی غافلگیر شد، در نهایت با نتیجه 3بر0 بازی را به این تیم واگذار کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس، در هفته چهارم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور و در گروه یک این رقابت ها، تیم مس نوین میهمان تیم امید گناوه بود که با ترکیب آرمان شهدادنژاد، ناصر دوست محمدی، کیان عباسپور، فرشید علوی، شاهین بالیجانی، میلاد پورصفشکن، احمد حیات منش، میلاد محمدی، امین کاظمیان، حسین تهامی و علیرضا قادری به میدان رفت.

بازی هنوز به دقیقه 15 خود نرسیده بود که مسی های نوین تحت تاثیر بازی میزبان خود قرار گرفتند و دو بار دروازه خود را باز شده دیدند تا بازگشت به بازی برای آن ها در زمین حریف بسیار سخت شود.

هرچند در نیمه اول بازیکنان مس نوین تلاش زیادی کردند که حداقل یکی از گل های دریافتی را جبران کنند اما عدم تمرکز آن ها این اجازه را نمی داد تا در نهایت در 45 دقیقه نخست بازی دو بر صفر به سود امید گناوه به پایان برسد.

در نیمه دوم مسی های نوین حملات خود را منظم تر انجام می دادند اما در مقابل میزبان بیشتر به کارهای دفاع می پرداخت و مترصد استفاده از جلو کشیدن های بی محابای بازیکنان مس نوین بود.

شاگردان فرزاد حسین خانی چندین موقعیت حمله خطرناک برروی دروازه امید گناوه ترتیب دادند که با به ثمر رسیدن هر یک از آن ها می توانست ورق در این بازی برگردد اما این توپ ها راهی به دروازه حریف پیدا نمی کرد.

حسن جرجندی، سعید شمس الدینی، امیر امیرطاهری بازیکنانی بودند که برای باز کردن گره مس در نیمه دوم به زمین آمدند.

اما در دقایق پایانی بازی و در حالی که بازیکنان مس نوین کاملا در موقعیت حمله بودند، در یک ضد حمله برای بار سوم دروازه تیم مس نوین باز شد تا در نهایت بازی با همین نتیجه 3بر0 به سود تیم امید گناوه به اتمام برسد.

با این نتیجه تیم مس نوین از 4 بازی خود 5 امتیازی باقی ماند و در رده هفتم جدول رده بندی قرار گرفت. این تیم بازی آینده خود را روز اول بهمن ماه در کرمان و برابر تیم علم و ادب تبریز برگزار خواهد کرد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو