شماره‌ی خبر : ‌75838 | تعداد بازدید : 479
شنبه 20 دی ماه 1399 ساعت 10:40

مس کم اشتباه برای خود و سخت گیر برای اشتباهات پارس

تیم فوتبال مس کرمان برای تثبیت جایگاه خود در بالای جدول حساب ویژه ای برروی بازی خانگی خود برابر پارس جم کرده است و به خوبی می داند کسب امتیاز کامل از این بازی می تواند یک گام بزرگ برای آن ها در نیم فصل اول باشد.

مس کم اشتباه برای خود و سخت گیر برای اشتباهات پارس

تیم فوتبال مس کرمان برای تثبیت جایگاه خود در بالای جدول حساب ویژه ای برروی بازی خانگی خود برابر پارس جم کرده است و به خوبی می داند کسب امتیاز کامل از این بازی می تواند یک گام بزرگ برای آن ها در نیم فصل اول باشد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ شاگردان رضا مهاجری در این بازی مهم کاملا هوشیارانه به میدان خواهند رفت و به همان اندازه که خود کم اشتباه هستند برای اشتباهات حریف سختگیرانه رفتار خواهند کرد تا به هدف خود در این بازی دست پیدا کنند.

تیم پارس جم هرچند پیش فصل را با مشکلات بسیار آغاز کرد و یکی از تیم هایی بود که دیر وارد بازار نقل و انتقالات شد اما بهرشکل با هدایت محمد نصرتی تیم خوبی را برای خود تشکیل داد و مطابق آنچه که از نام این تیم هم انتظار می رفت، به عنوان یکی از تیم هایی که فصل قبل در لیگ برتر کشور توپ می زد، در لیگ یک این فصل با شروع رقابت ها خود را در جمع مدعیان قرار داده است.

پارس جم از 8 بازی قبیل خود با کسب چهار پیروزی، دو تساوی و دو شکست و ثبت 11 گل زده و 8 گل خورده و با 14 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی رقابت ها می باشد.

هرچند پارس از نظر گل زده در رده دوم بهترین خط حمله تا این هفته از رقابت ها می باشد اما این تیم از نظر دفاعی اصلا آمار خوبی ندارد و میانگین یک گل خورده در هر بازی برای این تیم ثبت شده است.

با نگاهی به گل های خورده پارس در بازی های قبلی به نکات جالبی هم می رسیم مثل اینکه این تیم قابلیت دریافت سه گل از یک نقطه را در یک بازی دارد و در بازی این تیم برابر هوادار سه بار دروازه این تیم با حرکت از جناح راست خط دفاع این تیم حاصل شد.

و یا در بازی با خیبر که دو بار دروازه این تیم با اشتباه در عمق دفاع این تیم و تقریبا به یک شکل باز شد.

پارسی ها البته برای گلزنی به شدت مترصد اشتباه بازیکنان دفاعی حریفان خود هستند و معمولا از اشتباهات بازیکنان مقابل خود اصلا کوتاه نمی آیند...در بازی این تیم برابر هوادار هر دو گل آن ها با اشتباه دروازه بان حریف به دست آمد و همچنین این تیم هر دو گل خود برابر خیبر را نیز بازهم با اشتباه دروازه بان این تیم به ثمر رساند.

سه گل دیگر پارس نیز در این فصل از حرکت های بازیکنان سمت راست زمین این تیم حاصل شده است و یک گل با شوت از راه دور نیز در گل های این تیم به چشم می خورد.

پارس جم بازیکن سرشناس در ترکیب خود کم ندارد و علی فاتح با سه گل زده و مهرداد هدایتیان با دو گل زده بهترین گلزنان این تیم در بازی های قبل محسوب می شوند.

محمد حسین مهرآزما و مرتضی غلامعلی تبار که در تمرینات پیش فصل در مس کرمان حضور داشتند در این تیم بازی می کنند و کیانوش میرزایی و مصطفی اکرامی از دیگر بازیکنان شناخته شده این تیم برای کرمانی ها می باشند.

محمد علی نعمتی، امید نظامی پور، علی عباسی ، میلاد صارمی و محمد اوسانی که البته کمتر برای این تیم در این فصل بازی کرده است، از دیگر بازیکنان شاحص تیم پارس در رقابت های این فصل لیگ یک محسوب می شوند.

شاگردان محمد نصرتی که در هر دو بازی قبلی خود شکست را پذیرفتند تا صدر جدول را از دست بدهند تا پیش از سفر به کرمان در چهار بازی خارج از خانه به میدان رفتند که دو پیروزی، یک تساوی و یک شکست حاصل کار بازی های بیرون از خانه آن ها بوده است.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز