شماره‌ی خبر : ‌75826 | تعداد بازدید : 411
چهارشنبه 17 دی ماه 1399 ساعت 11:12

سرپرست تکواندو مس: با تیمی کامل در رقابت های این فصل حضور پیدا می کنیم

سرپرست تیم تکواندو مس کرمان گفت: شرایط خوبی بر تیم تکواندو مس کرمان حاکم است و این را مدیون آقایان محمودی نیا و رمضانی مدیران قبلی و فعلی باشگاه مس کرمان هستیم که با دیدگاهی بسیار خوب به این رشته ورزشی توجه داشتند.

سرپرست تکواندو مس: با تیمی کامل در رقابت های این فصل حضور پیدا می کنیم

سرپرست تیم تکواندو مس کرمان گفت: شرایط خوبی بر تیم تکواندو مس کرمان حاکم است و این را مدیون آقایان محمودی نیا و رمضانی مدیران قبلی و فعلی باشگاه مس کرمان هستیم که با دیدگاهی بسیار خوب به این رشته ورزشی توجه داشتند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ سلمان خواجه حسنی با اشاره به حمایت باشگاه مس کرمان از رشته تکواندو گفت: از دو سال قبل که باشگاه مس کرمان مجددا چتر حمایتی خود را از تکواندو باز کرد دوباره به لیگ برتر بازگشتیم و در مسیر جدید نقشه راهی را ترسیم نمودیم و بر اساس این برنامه ریزی، تیم تکواندو مس کرمان روز به روز شرایط بهتری را پیدا کرده است.

وی افزود: بازگشت به لیگ برتر در این مقطع واقعا سخت بود؛ چرا که ما حدودا هفده سال در لیگ برتر بودیم و به یکباره این تیم را منحل کردند و بازگشت به این جایگاه پس از این همه سال واقعا مشکل بود.

سرپرست باشگاه مس کنار گذاشتن تیم تکواندو مس را در سال های گذاشته بسیار دردناک دانست و گفت: وقتی یک تیم استمرار دارد و هر سال نقاط ضعف و قدرت خود را برای رسیدن به اهداف خود می پوشاند و به یکباره کنار گذاشته می شود، نه اینکه به هدفی دست پیدا نمی کند، بلکه تمام برنامه ها و اهداف او به هم می ریزد و از مسیر اصلی اش باز می ماند.با این تصمیم تمامی استعدادیابی ها و برنامه های تکواندو به هم ریخت و تکواندو به اهداف مورد نظر خود نرسید.

وی در این باره ادامه داد: تمامی استعدادهای تکواندو با انحلال تیم سرگردان شدند و ما هم نتوانستیم کاری برای آنها انجام دهیم.

خواجه حسنی با اشاره به ترکیب این فصل تیم تکواندو مس کرمان گفت: سعی می کنیم از تکواندو کاران نامدار جهان و ایران استفاده کنیم، چرا که بودن این افراد در تیم مس به پیشرفت تکواندو کرمان کمک خواهد کرد.

سرپرست تیم لیگ برتری تکواندو با اشاره به حضور چهره های ملی پوش در جمع این تیم افزود: حضور چهره های به نام ورزش کشور در کنار تکواندو کاران کرمان باعث اشتیاق و تشویق آنها خواهد شد و استمرار این مهم، ثمره خوبی را برای تکواندو کرمان دارد و شما شک نداشته باشید که درسال های آتی از تکواندو مس خبرهای خوبی خواهید شنید.

وی افزود: امسال نیز سجاد مردانی کاپیتان بااخلاق تیم ملی کشور را در جمع خود داریم که بسیار فنی است و در بالاترین سطح تکواندو جهان بازی کرده و مدال آوری داشته که تجربه و توان فنی این بازیکن به ما کمک خواهد کرد.

تکواندوکار سابق کرمان همچنین به حضور نفرات بومی در تیم اشاره دارد و می گوید: در کنار بازیکنان نامدار کشور، بازیکنان بومی خوبی داریم که از رده نونهالان آنها را به رده نوجوانان رساندیم و در لیگ برتر با پیراهن مس کرمان بازی کردندو تجربه کسب نمودند و سالیان سال از این نفرات و تکواندو مس خواهید شنید. نفرات خوب دیگری از سال گذشته در کنار ما بوده آمد و این فصل نیز در کنار ما ماندند و با پیراهن مس به تیم ملی دعوت شده اند.

خواجه حسنی گفت: هدف گذاری ما در رابطه با جذب بازیکنان جدید، پوشاندن نقاط ضعف تیم بوده و این پوشش به منزله این نیست که تیم ما از نظر بازیکن مشکل ندارد و این بازیکنان کافی هستند، بلکه با پایان فصل که بازی ها به اتمام می رسند و بازیکنان دیگر با تیم هایشان قرارداد ندارند، می توانیم تیمی در حد قهرمانی ببندیم.

وی گفت: امسال واقعا شرکت ملی صنایع مس ایران و باشگاه مس کرمان حمایت خوبی را از تکواندو داشته اند و هیچ کمبودی نداشتیم و جا دارد از دکتر سعد محمدی و آقایان محمودی نیا و رمضانی تقدیر و تشکر داشته باشم.

سرپرست تیم لیگ برتری تکواندو مس کرمان گفت: با آمدن آقای رمضانی نیز همه کمبودها رفع شد و هیچ کمبودی را تیم تکواندو احساس نمی کند، چون حمایت زیادی را از این تیم داشته اند. ‌

خواجه حسنی در پایان در رابطه با رتبه تیم خود در این فصل گفت: در ورزش حرفه ای نمی توان پیش بینی کرد که چه جایگاهی را کسب می کنیم اما یقین داشته باشید که تیم تکواندو مس کرمان با تمام توان به میدان می رود و ان شاء الله با حمایت مدیر ارشد مس، مدیرعامل باشگاه، هیات رییسه، همت کادر فنی و بچه ها و دعای خیر مردم کرمان موفق خواهیم شد و موفقیت تکواندو کرمان، خوشحالی مردم کرمان را بهمراه خواهد داشت.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز