شماره‌ی خبر : ‌75809 | تعداد بازدید : 874
یکشنبه 14 دی ماه 1399 ساعت 18:50

فرزاد حسین خانی: شخصیت تیم خود را در لیگ دو اثبات می کنیم

سرمربی تیم فوتبال مس نوین پیروزی تیم خود را در بازی با ویستا توربین کاری بزرگ برای اثبات شخصیت این تیم در لیگ دو دانست.

فرزاد حسین خانی: شخصیت تیم خود را در لیگ دو اثبات می کنیم

سرمربی تیم فوتبال مس نوین پیروزی تیم خود را در بازی با ویستا توربین کاری بزرگ برای اثبات شخصیت این تیم در لیگ دو دانست.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ فرزاد حسین خانی در پایان بازی تیم های مس نوین و ویستا توربین که با پیروزی دو بر یک شاگردانش به پایان رسید گفت: کاملا پیش بینی کرده بودیم که بازی سختی برابر تیم گران قیمت و پرمهره ویستا توربین داریم ولی با تمرینات و صحبت هایی که انجام داده بودیم با آمادگی کامل وارد زمین شدیم.

حسین خانی افزود: هرچند در شروع مسابقه، حریف دقایقی بازی را در دست گرفت اما هرچه روند بازی به جلو رفت بازیکنان تیم ما روان تر کار کردند و در نهایت با اجرای برنامه های تمرینی به گل اول هم رسیدیم.

سرمربی مس نوین با تمجید از نمایش بازیکنانش در نیمه دوم گفت: در بدترین دقایق ممکن نیمه اول و در وقت تلف شده گل خوردیم که این موضوع برای هر تیمی سخت است اما خوشحالم که بازیکنان جوان و با انگیزه تیم ما در نیمه دوم بسیار باتجربه بازی کردند و اصلا تحت تاثیر این گل قرار نگرفتند و با تلاش خود در نهایت این سه امتیاز را تصاحب کردند.

حسین خانی در رابطه با داوری این بازی نیز گفت: به شخصه دوست ندارم درمورد داوری ها صحبت کنم اما اصلا متوجه نمی شوم چرا داور چه در نیمه اول و چه در نیمه دوم این همه وقت اضافه اعلام کرد... شرایط به گونه ای بود که احساس می کردیم داور در پایان دو نیمه اصلا دوست نداشت تیم ما برنده باشد و آنقدر آن را ادامه می داد تا بازی به تساوی برسد چراکه نه در نیمه اول و نه در نیمه دوم بازی وقت اضافه به آن طولانی که داور گرفت نداشت.

وی با اشاره به حاشیه ای که در بازی ایجاد شد گفت: نمی دانم چرا تمامی تیم هایی که به کرمان می آیند چه برابر ما و چه برابر مس در لیگ یک، به راحتی به دنبال ایجاد هجمه و حاشیه هستند و باید از حق ما در بازی های خانگی بیشتر دفاع شود. در اواخر بازی داور مسابقه کاملا بی دلیل و فقط به واسطه جنجال سازی نیمکت حریف بود که نفرات نیمکت ذخیره ما را اخراج کرد درصورتی که آن ها هیچ اقدامی انجام نداده بودند.

سرمربی مس نوین با بیان اینکه این پیروزی سبب می شود که شخصیت تیم مس نوین در لیگ دو بالاتر رود گفت: قطعا در هفته های آینده تیم ها با چند برابر توان خود مقابل ما قرار می گیرند که این وظیفه ما را سنگین تر می کند. تیم ما هرچند نفرات بسیار خوبی دارد اما بهرشکل تعداد زیادی از بازیکنان ما از شرایط مسابقه در سال های اخیر دور بوردند که قطعا هرچه بازی ها بیشتر به پیش رود این بازیکنان نیز آماده تر خواهند شد.

حسین خانی حضور تیم خود را در جمع مدعیان گروه را قابل توجه می داند اما تاکید دارد که نه هدف باشگاه و نه هدف ترسیم شده برای تیم او صعود به لیگ یک نیست و بازیکن سازی و معرفی نفرات خوب به باشگاه مس و فوتبال ایران را هدف اصلی تیم خود در این فصل برمی شمرد.

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز