شماره‌ی خبر : ‌75806 | تعداد بازدید : 953
یکشنبه 14 دی ماه 1399 ساعت 17:03

مس نوین2-1ویستا توربین/روشن شدن توربین پیروزی مس نوین

تیم فوتبال مس نوین با پیروزی 2بر1 برابر ویستا توربین تهران، در پایان هفته سوم رقابت های لیگ دسته یک کشور، رسما در جمع تیم های بالانشین قرار گرفت.

مس نوین2-1ویستا توربین/روشن شدن توربین پیروزی مس نوین

تیم فوتبال مس نوین با پیروزی 2بر1 برابر ویستا توربین تهران، در پایان هفته سوم رقابت های لیگ دسته یک کشور، رسما در جمع تیم های بالانشین قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم فوتبال مس نوین پس از دو تساوی در بازی های قبلی خود در این هفته در ورزشگاه باهنر کرمان از تیم ویستا توربین که از تیم های مدعی این فصل محسوب می شد پذیرایی می کرد.

فرزاد حسین خانی سرمربی تیم مس نوین تیم خود را در این بازی با ترکیب آرمان شهدادنژاد، علی خلیلی، کیان عباسپور، امیرحسین عسگری، شاهین بالیجانی، میلاد پورصف شکن، احمد حیات منش، میلاد محمدی، حسین تهامی، امین کاظمیان و علیرضا قادری به میدان فرستاد.

تیم مس نوین در این بازی نیز همانند دو بازی قبلی خود از همان ابتدا یک نمایش بسیار خوب را از خود به نمایش گذاشت و برابر تیم فرشاد پیوس فوتبال دلچسبی را به نمایش گذاشت که حاصل آن گل میلاد پورصف شکن در میانه نیمه اول بازی بود.

این گل که اعتماد به نفس بازیکنان مس نوین را در این بازی بیشتر هم کرده بود سبب شد که آن ها برنامه های تاکتیکی خود را در زمین خیلی خوب به نمایش بگذارند.

با این حال تیم ویستا توربین که برای رسیدن به بالای جدول اصلا دوست نداشت در این بازی بازنده باشد، در دقایق تلف شده نیمه اول موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند.

شاگردان فرزاد حسین خانی در نیمه دوم تحت تاثیر این گل قرار نگرفتند و همچنان بازی خوب و مسلط خود را در شروع 45 دقیقه دوم نیز ادامه دادند.

بازی با برنامه مسی ها نوین در نهایت سبب شد که در دقیقه 60 بازی احمد حیات منش به زیبایی هرچه تمام تر گل دوم مس نوین را به ثمر برساند.

با این گل مسی های نوین بیشتر برروی حفظ برتری خود متمرکز شدند اما برروی ضد حملات بازهم دروازه ویستا توربین را تهدید کردند که می توانستند برتری خود را بیشتر هم بکنند.

در مقابل تیم ویستا توربین به خصوص در دقایق پایانی بازی فشار زیاد و حملات خطرناکی را برروی دروازه مس نوین انجام داد که در سه نوبت واکنش های عالی شهدادنژاد در دروازه تیم مس نوین سبب شد که پیروزی این تیم پابرجا بماند.

رضا ستاری، سعید شمس الدینی، فرشید علوی، حسن جرجندی و حمید محمد رفیعی نیز بازیکنانی بودند که در نیمه دوم برای مس نوین به میدان رفتند.

در نهایت در هوای سرد کرمان دو تیم بازی بسیار خوب و با کیفیت و جذابی را به نمایش گذاشتند که ماحصل آن سه امتیاز بسیار شیرین و لذت بخش برای مس نوین کرمان بود که غیورانه برای این تیم به ثبت رسید.

با این پیروزی مسی های نوین از سه بازی خود 5 امتیازی شدند تا هم امتیاز با تیم های دوم و سوم جدول گروه در رده چهارم و به فاصله دو امتیازی با صدر جدول قرار بگیرند.

مس نوین بازی هفته آینده خود را روز یکشنبه 21 آبان ماه در گناوه برابر تیم امید این شهر برگزار می کند که این تیم نیز 5 امتیازی است و در رده سوم جدول قرار دارد تا مصاف دو تیم یکی از بازی های مهم هفته آینده لقب بگیرد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا