شماره‌ی خبر : ‌75710 | تعداد بازدید : 990
سه‌شنبه 25 آذر ماه 1399 ساعت 10:09

اسماعیل زاده دوچرخه سوار تیم مس کرمان: می توانیم در جمع تیم های برتر آسیا باشیم

داریوش اسماعیل زاده یکی از دوچرخه سواران تیم مس کرمان است که موفق شد در پایان لیگ برتر جاده این فصل کشور به همراه این تیم در جایگاه سوم مسابقات باشد.

اسماعیل زاده دوچرخه سوار تیم مس کرمان: می توانیم در جمع تیم های برتر آسیا باشیم

داریوش اسماعیل زاده یکی از دوچرخه سواران تیم مس کرمان است که موفق شد در پایان لیگ برتر جاده این فصل کشور به همراه این تیم در جایگاه سوم مسابقات باشد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ این رکابزن تیم مس کرمان در رابطه با این عنوان گفت: امسال درخدمت تیم مس کرمان بودم و 2مرحله در لیگ استقامت شرکت کردم و خدا را شاکرم که توانستیم با یک کار تیمی خوب، رده سوم تیمی را کسب کنیم.

دوچرخه سوار تیم مس کرمان اضافه کرد: استان کرمان با توجه به پتانسیل خوب وباشگاه خوبی که دارد، می تواند قطب دوچرخه سواری آسیا شود.البته این مهم به همت جامعه دوچرخه سواری کرمان برمی گردد که اگر نسبت به سرمایه گزاری برروی تیم های دوچرخه سواری توجه ویژه تری داشته باشند، قرار گرفتن در جمع تیم های آسیایی دور از دسترس نیست.

وی با بیان اینکه نیاز به حمایت بیشتری از تیم دوچرخه سواری مس وجود دارد گفت: گرانی و وضعیت بد بازار لوازم دوچرخه ها و قرارداد پایین ورزشکاران نسبت به هزینه های جاری، انگیزه زیادی را در بین بچه ها به وجود نیاورد، اما با وجود همه شرایط، تلاش بچه ها عالی بود و با وجود اینکه شرایط تیم لیگ برتر خیلی سخت است، توانستیم در جمع 3 تیم برتر کشور قرار گیریم.

اسماعیل زاده گفت: به نسبت بسیاری از تیم های حاضر در لیگ دوچرخه سواری که بعضا به صورت تک تیم در مسابقات حاضر هستند از نظر امکاناتی بسیار جلوتر از ما می باشند اما بچه ها، کادرفنی ومربی تیم تاجایی که توانستند زحمت کشیدند و با وجود امکانات کمتر نسبت به رقبا در رده سوم قرار گرفتیم.

دوچرخه سوار تیم مس کرمان با بیان اینکه؛ با وجود تمام کبودها ورزشکاران چیزی کم نگذاشتند و تلاش کردند تا این موفقیت حاصل شد، ادامه داد: در صورتی که در فصل آینده شرایط بودجه و تجهیزات باشگاه بهتر شود، قول می دهیم که هم درلیگ برتر وهم در تورهای آسیا نتایج بهتری را کسب نماییم و نام دوچرخه سواری مس را بیش از پیش زنده کنیم.

وی گفت: فعلابه دلیل شیوع ویروس کرونا مسابقات داخلی کنسل شده است، ولی مسابقات قهرمانی آسیا را در پیش داریم که امیدوارم با توجه به نتایجی که در لیگ برترگرفتیم به اردوی تیم ملی دعوت شوم.

گفتنی است داریوش اسماعیل زاده، 27سال دارد و از سال 1383 رشته دوچرخه سواری را شروع کرده است. عضویت در تیم ملی جوانان امید وبزرگسالان، حضور در 3مسابقه ی کاپ آسیایی و3مسابقه ی قهرمانی آسیا از افتخارات این دوچرخه سوار مس کرمان می باشد. اسماعیل زاد همچنین دررشته ی استقامت مقام چهارمی آسیا را دارد و در یک تور بین المللی توانسته مقام اول را کسب نماید.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو