شماره‌ی خبر : ‌75648 | تعداد بازدید : 775
پنج‌شنبه 13 آذر ماه 1399 ساعت 19:06

اولین مصاف رسمی مس کرمان و شهرداری آستارا/با دست کم به رشت نمی رویم

تیم های مس کرمان و شهرداری آستارا روز شنبه 15 آذر ماه از ساعت 14 و 15 دقیقه در ورزشگاه سردار جنگل شهر رشت اولین مصاف رسمی خود را برابر یکدیگر برگزار خواهند کرد.

اولین مصاف رسمی مس کرمان و شهرداری آستارا/با دست کم به رشت نمی رویم

تیم های مس کرمان و شهرداری آستارا روز شنبه 15 آذر ماه از ساعت 14 و 15 دقیقه در ورزشگاه سردار جنگل شهر رشت اولین مصاف رسمی خود را برابر یکدیگر برگزار خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم شهرداری آستارا در بازی های فصل قبل لیگ دسته دوم کشور به شکلی کاملا دراماتیک به لیگ یک صعود کرد.

این تیم با هدایت حسن اشجاری که در رقابت های این فصل لیگ یک نیز سرمربیگری این تیم را برعهده دارد، در بازی های دور گروهی خود در لیگ دو فصل قبل از 26 بازی خود 52 امتیاز کسب کرد و تنها به دلیل تفاضل گل در رده دوم جدول قرار بگیرد و به بازی پلی آف برود.

در دیدار پلی آف در حالی که تیم شهرداری آستارا در بازی رفت در زمین خود با یک گل مغلوب پاس همدان شده بود در بازی برگشت این نتیجه را جبران کرد و در نهایت در ضربات پنالتی موفق شد تیم پاس را حذف کند و خود جواز صعود به لیگ یک را بگیرد.

شناخت هواداران مس از این تیم به دو بازی فصل قبل شهرداری آستارا برابر مس نوین برمی گردد که در بازی رفت این تیم با دو گل در کرمان مغلوب مس نوین شد اما در بازی برگشت با گل دقیقه پایانی خود موفق شد مس نوین را در زمین خود شکست دهد.

البته در روزهای پایانی فصل قبل بود که اشجاری سرمربی این تیم صحبت های حاشیه ای زیادی علیه کادر فنی مس نوین مطرح کرد تا از این منظر نیز در ذهن هواداران باشگاه مس باقی بماند.

به هر روی دو تیم در حالی اولین مصاف رسمی را برابر یکدیگر برگزار می کنند که سابقه نشان داده است برخی تیم های تازه صعود کرده از لیگ دو به لیگ یک، به خصوص در هفته های ابتدایی بسیار جنگنده و قوی در مسابقات حاضر می شوند که شهرداری آستارا نیز شمایل خود را در دو هفته اخیر به همین ترتیب نشان داده است.

این تیم هرچند بازیکن سرشناس و معروفی در ترکیب خود ندارد اما اکثر نفرات خوب فصل قبل خود در لیگ دو را حفظ کرده است و از همین رو با انگیزه های بسیار و هماهنگی خود لیگ یک این فصل را آغاز کرده است که یک تساوی برابر شاهین در بوشهر و یک پیروزی برابر سپاسی در رشت این تیم را چهار امتیازی در جدول کرده است.

ابراهیم رضازاده که به صورت تعویضی در بازی قبل به میدان آمد زننده تک گل این تیم بوده است و نفراتی مثل اشکان توانا، سعید دلاور، شایان عاشورنژاد، سعید طالبی و امین حقده در ترکیب این تیم بازی می کنند.

قطعا بازیکنان تیم مس کرمان می دانند که نفرات تیم شهرداری آستارا با تمام توان برابر تیم شناخته شده مس کرمان در زمین خود قرار خواهند گرفت و از همین رو بازیکنان مس نیز با تمرکز تمام و بالاترین تلاش در این بازی مهم به میدان خواهند رفت.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا