شماره‌ی خبر : ‌75629 | تعداد بازدید : 587
یکشنبه 9 آذر ماه 1399 ساعت 18:14

مهاجری: مدیریت خوب بر بازی سبب کسب پیروزی بر شاهین شد

سرمربی مس کرمان بعد از دستیابی به اولین برد فصل، از کم شدن فشارها روی این تیم و امیدواری برای کسب نتایج بهتر در ادامه مسیر گفت.

مهاجری: مدیریت خوب بر بازی سبب کسب پیروزی بر شاهین شد

سرمربی مس کرمان بعد از دستیابی به اولین برد فصل، از کم شدن فشارها روی این تیم و امیدواری برای کسب نتایج بهتر در ادامه مسیر گفت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس و به نقل از ورزش سه؛ رضا مهاجری، سرمربی مس کرمان در ابتدای صحبت‌هایش بعد از پیروزی مقابل حریف درباره شرایط این بازی گفت: اولین برد در اولین بازی خانگی را به هواداران عزیزمان تبریک می گویم. جا دارد از آنها تشکر کنم بابت انرژی مثبتی که به تیم دادند. حضورشان در تمرین و انرژی که دادند در این نتیجه بی تاثیر نبود. اگر بنا باشد موفق باشیم همین انرژی و همدلی خواهد بود. امیدوارم تلاش بچه ها و کادرفنی نیز به سرانجام برسد و به هدف نهایی برسیم تا اتفاق خوبی که هواداران انتظار دارند برسیم.

وی ادامه داد: هفته گذشته ضمن احترام به تیم مقابل بچه های ما خوب کار کردند و لایق برد بودند. در بحث داوری اما وقتی فیلم بازی را می بینیم متوجه می شویم که از دقیقه 2 تا دقیقه 94 اشتباهات سریالی داوری ادامه یافت تا دو امتیاز حساس را از دست بدهیم. امیدوارم این اشتباهات به حداقل برسد و تیمی که شایستگی دارد به لیگ برتر برسد. در هفته گذشته بازیکن من در دقیقه 94 به داور گرفته که خطایی نبود و چرا اعلام کردید با این پاسخ مواجه شده که هر طور دلم بخواهد سود می زنم! این زیبنده داوران ما نیست. همیشه سعی کردم از جامعه داوری دفاع کنم اما انتظار دارم تا از دقیقه دو بازیکنان را کارت باران کنند. قبل از بازی گل ریحان همه تیم ما را شایسته برد می دانستند اما امروز آنها در خانه حریف و برابر تیم شایسته نود به امتیاز رسیدند. به نظرم فضای حاشیه ای تیم گل ریحان بود که با اعلام اینکه تمرین نداریم و شب قبل بازی هم انصراف دادند اما در بازی حاضر شدند، باعث برهم خوردن تمرکز ما شد و این زیبنده فوتبال ما نیست. همه باید تلاش کنیم که نتیجه داخل زمین مشخص شود.

مهاجری درباره برتری تیمش مقابل شهرداری بوشهر نیز گفت: از ابتدای هفته تمرینات خوبی را داشتیم. تیم شاهین بوشهر تیم خوبی است و از بازیکنان و کادرفنی خوبی برخوردار است. بچه های من در نیمه اول در یک لحظه غافلگیر شدند اما در بیشتر دقایق بازی شرایط خوبی داشتند و صاحب موقعیت های خوبی شدیم. این گل و برد بار روانی را از دوش ما برداشت و به آن نیاز داشتیم و امیدوارم در ادامه هم روند خوبی را در سایه حمایت باشگاه داشته باشیم. ما 17 رقیب داریم و نباید سیدبندی کرد که این 6 تیم تنها رقیب ما هستند. به نظرم همه 17 تیم دیگر رقیب ما هستند و باید با انسجام لازم به نتیجه در تمام بازی ها دست پیدا کنیم.

سرمربی مس کرمان درباره نمایش دفاعی حریف نیز گفت: در بازی قبلی هم همینطور بود. کار در این شرایط سخت است و شاهین البته به نظرم مرور بهتر خواهد شد. با شناختی که از بازیکنان و آقای کمالوند دارم این تیم طی دو هفته آتی خیلی خوب خواهد شد. شاید امروز با توجه به ناهماهنگی و عدم آمادگی مطلوب مجبور به انجام چنین شیوه ای شدند. خیلی تیم های دیگر لیگ اما این شرایط را برابر ما بازی می کنند. اینکه تیم ها صرفا به بازی دفاعی تمرکز کنند کار را سخت خواهد کرد و کیفیت فوتبال را هم پایین می آورد. خصوصا اینکه روی ضدحملات کار را سخت می کند و شاید روی غافلگیری همه چیز خراب شود. خدا را شکر بچه ها امروز بازی را به خوبی مدیریت کردند. باید بازی مالکانه و سرعت انتقال و موقعیت سازی را به خوبی رعایت کردند و البته فشار ناشی از دستیابی به برد باعث شد تا خیلی از موقعیت ها را از دست بدهیم اما این برد کمک می کند تا این فشار هم کاهش یابد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو