شماره‌ی خبر : ‌75628 | تعداد بازدید : 738
یکشنبه 9 آذر ماه 1399 ساعت 17:58

مس کرمان1-0شاهین بوشهر/پیروزی در روز 9 با گل دقیقه پنجاه و نه

تیم فوتبال مس کرمان در 9 ترین روز قرن با گل دقیقه 59 پیمان میری موفق شد تیم شاهین بوشهر را در کرمان با نتیجه یک بر صفر شکست دهد تا اولین پیروزی فصل را در هفته دوم مسابقات لیگ یک در ورزشگاه باهنر کرمان کسب کند.

مس کرمان1-0شاهین بوشهر/پیروزی در روز 9 با گل دقیقه پنجاه و نه

تیم فوتبال مس کرمان در 9 ترین روز قرن با گل دقیقه 59 پیمان میری موفق شد تیم شاهین بوشهر را در کرمان با نتیجه یک بر صفر شکست دهد تا اولین پیروزی فصل را در هفته دوم مسابقات لیگ یک در ورزشگاه باهنر کرمان کسب کند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ رضا مهاجری که در اولین بازی خانگی به دنبال دشت سه امتیازی بود تیم خود را با چند تغییر نسبت به بازی هفته اول با ترکیب سجاد بیرانوند حسین حیدری عظیم گوک محمدرضا پورمحمد میلاد غریبی بابا محمدی پیمان میری امیر طاهر مجمود شفیعی مهدی عسگری حمید طاهری فرد به میدان فرستاد.

تیم مس در این بازی هم نشان داد که فوتبال مالکانه را در دستور کار قرار دارد و از همان ابتدا تسلط خود را بر توپ و زمین نشان داد و اولین موقعیت جدی بازی را نیز خلق کرد که مهدی عسگری در دقیقه 9 بازی موقعیت خوبی را به دست آورد که ضربه او کم خطر از کنار دروازه شاهین به اوت رفت و در دقیقه 19 نیز شوت خطرناک میری از کنار دروازه شاهین به اوت رفت.

با این وجود تیم پرمهره شاهین بوشهر نیز تیم خطرناکی در زمین نشان داد و موقعیت فوق العاده خطرناک در دقیقه 23 بازی برروی دروازه مس شکل گرفت که بیراوند با شیرجه ای عالی دروازه مس را بسته نگه داشت.

در دقیقه 27 بازی بابا محمدی برای مس گلزنی کرد که داور به دلیل آفساید گل را مردود اعلام کرد و در دقیقه 33شوت محکم پورمحمد توسط صادقی در دروازه شاهین دفع شد.

مسی ها می توانستند در نیمه اول ضربه کاری را به پیکر شاهین وارد کنند اما محمد مهدی عسگری در دقیقه 39 بهترین موقعیت گلزنی تیم مس را نصیب خود کرد که ضربه او کم دقت و آرام توسط دروازه بان شاهین مهار شد.

در حالی که نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود تیم مس در نیمه دوم با ورود محمد علی صفیا به جای عسگری ترکیب تیم خود را تهاجمی تر نیز کرد.

سرانجام در دقیقه 59 بود که انتظارها برای کرمانی ها به اتمام رسید و برروی ارسال دیدنی پورمحمد از روی نقطه کرنر ضربه سر استادانه میری کار را برای مس تمام کرد و گل اول مس کرمان به ثمر رسید.

با این گل تیم مس با آرامش روانی بهتری بازی کرد و در مقابل تیم شاهین نیز از حالت تدافعی خارج شد تا تیم مس برای حملات بعدی نیز برنامه ریزی کند که شوت محکم صفیا در دقیقه 64 از جمله آن ها بود.

بهرام رشیدفرخی و سلمان بحرانی به ترتیب به جای بابا محمدی و میری از دقیقه 73 برای مس کرمان به میدان آمدند تا تیم مس با بازیکنان تازه نفس خود همچنان مسلط بر بازی باشد که در ادامه وحید اسماعیل بیگی از دقیقه 84 به جای غریبی و ماهان رحمانی در دقیقه 89 به جای شفیعی برای مس به میدان آمدند.

تیم شاهین که برای زدن گل تساوی نتوانست دفاع مستحکم تیم مس را باز کند در یک صحنه با شوت از راه دور دروازه مس را تهدید کرد که بازهم بیرانوند به خوبی دروازه مس را حفظ کرد تا با کلین شیت او در نهایت مس این بازی را با پیروزی یک بر صفر به پایان برساند.

تیم مس کرمان با دشت اولین سه امتیاز این فصل خود در جدول چهار امتیازی شد تا به رده سوم جدول صعود کند و منتظر بازی شنبه هفته آینده خود در آستارا برابر تیم شهرداری باشد.

 

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز