شماره‌ی خبر : ‌75601 | تعداد بازدید : 591
چهارشنبه 28 آبان ماه 1399 ساعت 16:56

کنفرانس تیم فوتبال مس کرمان با چاشنی همدلی/مهاجری: می دانیم برای چه کاری اینجا هستیم

صبح امروز در محل زمین چمن باشگاه مس کرمان، کنفرانس مطبوعاتی تیم فوتبال مس کرمان در فضای باز و رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی با حضور سرمربی، سرپرست و کاپیتان تیم فوتبال مس کرمان برگزار شد.

کنفرانس تیم فوتبال مس کرمان با چاشنی همدلی/مهاجری: می دانیم برای چه کاری اینجا هستیم

صبح امروز در محل زمین چمن باشگاه مس کرمان، کنفرانس مطبوعاتی تیم فوتبال مس کرمان در فضای باز و رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی با حضور سرمربی، سرپرست و کاپیتان تیم فوتبال مس کرمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در این نشست خبرنگاران رسانه ها و نشریات مختلف سوالات خو را طرح کردند که آقای رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال مس کرمان به این شرح پاسخگوی آن ها بود:

_ بنده خودم سابقه کار رسانه ای دارم و زمانی همکار شما محسوب می شدم و از همین رو پاسخگویی و ارتباط با رسانه را کاملا درک می کنم و از حضور در جمع اصحاب جراید بسیار خوشحالم.

_تعاریفی مثل استفاده از خرد جمعی برای موفقیت و وفاق و همدلی نباید تنها در بعد شعار مطرح شود و باید عمل به آن ها را شاهد باشیم تا آرزو و هدف مشترک همه ما محقق شود.

_حضور دکتر سعدمحمدی در راس شرکت مس نه فقط برای ورزش این شرکت که برای ورزش کشور منشا خیر و برکت بوده است و موفقیت های سال گذشته تیم های مس در رشته های مختلف نشان می دهد که تا چه اندازه ایشان به بحث ورزش مسلط و علاقه مند می باشد.

_ 17 رقیب در لیگ یک داریم که همه به انگیزه صعود پا در مسابقات می گذارند و همه با نهایت سخت افزار ممکن برای خود آماده رقابت ها می شوند از همین رو ما نیز باید بهترین شرایط را برای خود جهت این مسابقات فراهم کنیم.

_ در هر مجموعه و هر سیستمی کمبود وجود دارد اما آنچه که مهم است ترسیم مسیر رسیدن به موفقیت و فرستادن انرژی مثبت برای آن است در غیر این صورت بهانه گیری و انتقاد کردن از کمبودها راحت ترین کار ممکن می باشد... در حال حاضر نیز هرکسی که خود را جزو خانواده تیم فوتبال مس کرمان می داند و موفقیت این تیم را طلب دارد باید صادقانه دست کمک خود را برروی آن بگذارد.

_ من آگاهانه مسئولیت هدایت تیم مس کرمان را قبول کرده ام و هم بنده و هم شاگردانم به خوبی می دانیم برای چه کاری اینجا هستیم و توقع از ما چه می باشد و مطمئن باشید با وجدانی که از همه مجموعه سراغ داریم با نهایت توان برای هدف صعود تلاش خواهیم کرد.

_ در رابطه با تغییرات مدیریتی که در باشگاه رخ داد قبل از هرچیز باید از آقای محمودی نیا تشکر کنم که با وجود جدایی حداکثر نفرات فصل قبل که همگی خواهان بازی در لیگ برتر بودند، تلاش کرد تا بهترین نفرات ممکن جایگزین آن ها شود و من از تیم بسته شده رضایت کامل دارم و می توانم بگویم که در فصل نقل و انتقالات موفق عمل کردیم.

_ آقای رمضانی به عنوان یک مدیر جوان و پر انرژی و البته کاملا آشنا بر فوتبال و ورزش با ایده های بزرگ و خاص خود به باشگاه آمده است که برای تحقق آن ها نیاز به زمان دارد... همه ما می دانیم که موفقیت در راه رسیدن به صعود به نام شخص ثبت نمی شود و از همین رو چه آقای رمضانی و چه هر شخص دیگری که به عنوان مدیر مجموعه قرار داشته باشد باید کمک همه را برای موفقیت در کنار خود ببیند تا دل تمام مردن کرمان شاد شود.

_ با بازیکنان فصل قبل شخصا برای ماندن صحبت کردم و از آن ها خواستم که برای این فصل نیز در مس باقی بمانند ولی همه آن ها گفتند که بازی در لیگ برتر را ترجیح می دهند... در آن زمان این موضوع در فکرم بود که ای کاش این بازیکنان که فصل قبل مسئولیت صعود را قبول کرده بودند در این فصل می ماندند و تلاش می کردند تا با مس در لیگ برتر بازی کنند نه فقط خود از طریق مس به لیگ برتر بروند.

_ در حال حاضر در هر پست دو بازیکن خوب و آماده در اختیار داریم و تنها به دلیل تغییر شاکله کلی تیم نسبت به سال قبل، فقط بحث هماهنگی درون تیمی باقی مانده است که در تمرینات و بازی های تدارکاتی به حداکثرهای خود نزدیک شدیم اما همه شما به عنوان کارشناس فوتبال می دانید که در جریان بازی های رسمی است که تیم به هماهنگی کامل می رسد و ما در کوران بازی های لیگ یک، هفته به هفته بیشتر به مرز هماهنگی کامل می رسیم.

_ میانگین سنی تیم ما دقیقا 26 سال می باشد که این میانگین سنی نشان می دهد که تیم ما تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان است و این موضوع که عنوان می شود تیم ما پیر می باشد کاملا مغرضانه و خلاف واقع است. ضمن اینکه نفراتی که در این فصل به تیم ما جذب شدند همگی یا سابقه بازی در لیگ برتر دارند یا سابقه صعود به این رقابت ها و این نشان می دهد که تیم ما کاملا از نظر روانی شرایط این فصل و هدف پیش رو را درک می کند.

_ سهم در فوتبال دادنی نیست و گرفتنی است و در رابطه با بازیکنان جوان بومی این مسئله کاملا صدق می کند که باید خود بجنگند و تلاش کنند و سهم خود را در ترکیب تیم فوتبال مس کرمان بگیرند. در فوتبال بحث بومی و غیر بومی وجود ندارد و زمانی که بازیکنی لباس مس کرمان را بر تن می کند باید خود را کرمانی بداند و برای این شهر بجنگد و کرمانی ها نیز او را کاملا از خود بدانند. با این وجود من از نفرات کرمانی تیم از جمله وحید اسماعیل بیگی، بهرام رشید فرخی، حسین حیدری به عنوان بزرگ ترهای کرمانی تیم تشکر می کنم که شرایط را برای همه بچه های تیم به خوبی فراهم کرده اند تا تیم ما کاملا یکدست شود.

_ در رابطه با حضور برخی مربیان کرمانی در کنار همکاران من در تیم باید بگویم در این فصل افراد بزرگی برروی نیمکت مس کرمان حضور دارند مثل آقای دکتر امانی که از بزرگترین بدنسازهای کشور می باشد و یا عباس محمدی که به عنوان یکی از اسطورهای فوتبال کرمان مطرح است... دیدگاه ما بر این بود که در کنار این افراد برخی مربیان جوان کرمانی حضور داشته باشند تا در کنار این مربیان بزرگ به طور عملی تجربه کسب کنند تا مربیان کرمانی ذخیره ای برای آینده فوتبال این شهر و باشگاه محسوب شوند. مطمئن باشید مربیان جوان کرمانی که در کنار این افراد قرار گرفته اند تجربه ای کسب می کنند که سال ها به کار فوتبال کرمان و باشگاه خواهد آمد و دیدگاه ما از حضور این افراد بر این نیت استوار بود.

_صادقانه می گویم تاخییر اولیه در شروع بازی ها به ما کمک کرد تا برنامه های آماده سازی خود را انجام دهیم اما با تداوم تاخییر در بازی ها و طولانی شدن آن تمامی تیم ها لطمه می بینند و به نظرم طولانی شدن وقفه در مسابقات دیگر به صلاح نمی باشد.

_ ما 34 هفته مسابقه داریم که باید در 30 هفته در بهترین شرایط خودمان مسابقه دهیم...به همین خاطر از همان هفته اول برابر گل ریحان در البرز با نهایت تلاش و انگیزه به میدان می رویم اما همانطور که سال قبل هم تجربه کردید، تیم ها هفته به هفته در کوران مسابقات آماده تر می شوند و با زمانی که در اختیار ما قرار خواهد گرفت در جریان مسابقات مطمئنا به نهایت آمادگی ذهنی و بدنی خود خواهیم رسید.

_ پیش از من شخصیت های بزرگی برای هدایت تیم مس کرمان به این شهر آمدند اما با وجود همه تلاش و دانش این افراد، موفقیت نهایی برای بازگشت مس به لیگ برتر محقق نشد و این نشان می دهد که گرهی در کار است که یک دست نمی تواند آن را باز کند... همه شما این گره را می شناسید و به خوبی آگاهی دارید برای باز کردن آن باید همه دست ها به کمک بیاید تا با باز شدن آن مسیر صعود نیز هموار و باز شود.

_ با همه در کرمان تعامل دارم و در تمام مدت حضورم در این شهر هرکسی که صحبت و ایده ای برای این تیم داشته است تا زمان رعایت کردن حرمت و خطوط قرمز گوش فرا دادم و استفاده کردم... اما عده بسیار اندکی هستند که مغرضانه در مورد تیم صحبت می کنند و بحث نفع جمعی و موفقیت همگانی را در نظر ندارند... این افراد دقیقا همان کسانی هستند که درصدد می باشند استرس را به تیم وارد کنند تا بازیکنان با تمرکز پائین به زمین مسابقه بروند و در نهایت در کسب نتیجه ناموفق باشند. متاسفانه وجود این افراد انکار شدنی نیست و خود شما بهتر می دانید که چنین اشخاصی نیز وجود دارند. مطمئن باشید با شیوه تخریب و هجمه آن هم از داخل کرمان هیچ راه موفقیتی هموار نمی شود.

_ یکی از تجربه های من کار در شهر تبریز است که فضای فوتبالی آن در کشور مشخص است... همین امسال زمانی که آقای منصوریان به عنوان سرمربی انتخاب شد بیش از صدها نظر مخالف در این باره بلند شد اما در نهایت زمانی که این نظرهای مخالف در زمان خود اعلام شد و قرار بر این گردید که این سرمربی کار خود را ادامه دهد، در زمان منتهی به مسابقات همه هواداران تبریزی بازهم پشت تیم قرار گرفتند تا در مسابقات نتیجه را کسب کنند. که مطمئن هستم این اتفاق در کرمان هم رخ خواهد داد و آن هایی که بر اساس صداقت و مطالبه گری نظرهای مخالف داشتند با دیدن کار و تلاش تیم در کنار آن قرار خواهند گرفت.

_ بازیکنانی که در طول تمرینات پیش فصل در هفته های قبل از ما جدا شدند هیچ هزینه ای برای باشگاه نداشتند و بر اساس توافقی که باهم داشتیم بدون هیچ مشکل و دریافت مالی از باشگاه مس راهی تیم های خوب دیگر شدند و اینکه آن ها بلافاصله بعد از جدایی از مس کرمان، تیم های متقاضی خود را داشتند نشان می دهد که این نفرات بازیکنان قابلی بودند که تنها به واسطه مسائل فنی نتوانستیم در خدمت آن ها باشیم.

_  دو موضوع بروی سینه من مانده است که دوست دارم در میان خبرنگاران به عنوان دردودل به آن ها اشاره کنم نخست نبودن عادل فردوسی پور در فضای فعلی فوتبال کشور است که با وجود احترام به همه همکاران او، نبودن عادل لطمه خود را به شاکله فوتبال این کشور وارد کرده است و امیدوارم که فضا برای بازگشت او فراهم شود و دوم جای خالی علی دایی که از نخبه های فوتبال کشور محسوب می شود و او نیز در جمع مربیان حضور ندارد و خیلی حیف است که ما مغزها و نخبه های خود را به همین راحتی از دست بدهیم.

آقای عارف سعیدیان سرپرست تیم فوتبال مس کرمان نیز در این کنفرانس در پاسخ به سوالات خبرنگاران گفت:

_ خوشبختانه مسائل پیش فصل به خوبی مدیریت شد و تیم چه از نظر برنامه های آماده سازی و چه از نظر جذب بازیکنان مد نظر مطابق آنچه که در ذهن داشت عمل کرد تا با قدرت کامل راهی مسابقات شویم.

_ امیدوارم در طول فصل با کمترین مسئله حاشیه ای روبرو شویم اما بهرشکل هرجا با این گونه مسائل مواجه گردیم با کمک همه عزیزان در کرمان این مسائل را مدیریت و حل و فصل خواهیم کرد تا کمترین لطمه را هم به تیم وارد نکند.

_ تلاش مجموعه تیم مس کرمان برآورده کردن انتظار آن ها بابت صعود تیم فوتبال مس کرمان به لیگ برتر است و این را با تمام توان به کار خواهیم بست.

وحید اسماعیل بیگی کاپیتان تیم فوتبال مس کرمان نیز در این نشست در پاسخ به سوالات خبرنگاران گفت:

_ مجموعه از بهترین نفرات را در مسابقات این فصل در کنار هم داریم که فقط برای یک هدف تلاش می کند و آن نه تنها صعود که کسب قهرمانی مسابقات این فصل است.

_ تیم در پیش فصل بسیار خوب و با برنامه تمرین کرد و با زحمات آقای مهاجری و همکاران ایشان وضعیت بچه ها در فرم ایده آل قرار دارد و کاملا آماده شروع مسابقات هستیم.

_ شرایط خودم خوشبختانه کاملا ایده آل است و در مدت نیم فصل سال قبل نیز که بازی نکرده بودم با برنامه های بدنسازی و زیر نظر مربیان شرایط بدنی خود را حفظ کردم تا مشکلی از این حیث نداشته باشم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا