شماره‌ی خبر : ‌75581 | تعداد بازدید : 2945
پنج‌شنبه 22 آبان ماه 1399 ساعت 16:23

رزومه آقای علی رمضانی سرپرست جدید باشگاه مس کرمان

صبح امروز از سوی شرکت ملی صنایع مس، آقای علی رمضانی رسما به عنوان سرپرست جدید باشگاه مس کرمان معرفی شد تا دوران جدیدی در عرصه مدیریت این باشگاه رقم بخورد.

رزومه آقای علی رمضانی سرپرست جدید باشگاه مس کرمان

صبح امروز از سوی شرکت ملی صنایع مس، آقای علی رمضانی رسما به عنوان سرپرست جدید باشگاه مس کرمان معرفی شد تا دوران جدیدی در عرصه مدیریت این باشگاه رقم بخورد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ آقای رمضانی که متولد سال 1364 می باشد دارای مدرک کارشناسی مهندسی صنایع، کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و دکترای مدیریت دولتی می باشد.

وی سابقه مدیریت روابط عمومی در شهرداری رفسنجان و مشاور جوان فرمانداری رفسنجان را در کارنامه دارد و کارمند شرکت ملی صنایع مس در واحد روابط عمومی آن محسوب می گردد.

آقای رمضانی که یک چهره شناخته شده رسانه ای محسوب می گردد در سوابق رسانه ای خود تهییه کنندگی و مجری گری برنامه های ورزشی صدا و سیما را در رزومه دارد و همچنین از گزارشگران سرشناس فوتبال از کرمان در صدا و سیما محسوب می گردد.

وی که جوانترین گزارشگر فوتبال در تاریخ صدا و سیمای کرمان بوده است همکاری با برنامه های تلویزیونی از جمله نود، فوتبال یک، و بسیاری از برنامه های ورزشی شبکه سه و شبکه ورزش را

تجربه کرده است.
از سوابق ورزشی وی نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

_ بازیکن سابق تیم های شهرداری کرمان، زغالسنگ کرمان و مس سرچشمه

_ کارمند تربیت بدنی و امور کارکنان مس سرچشمه

_ مدیر روابط عممی باشگاه مس سرچشمه (3 فصل)

_سرپرست تیم فوتبال مس سرچشمه (یک فصل)

_ مدیر رسانه باشگاه و تیم فوتبال مس سرچشمه در لیگ برتر (1 فصل)

_ سخنگوی باشگاه مس سرچشمه (1 فصل)

_ مدیر رسانه تیم فوتبال مس رفسنجان ( نیم فصل)

_ مشاور مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان (سه فصل)


ابراهیم پیرسراندی
0
1
پنج‌شنبه 22 آبان ماه 1399 ساعت 23:12
سلام سرمربی شهرداری عنبرآباد آقای رمضانی تجربه ای لازم را درامر مدیرعاملی تیم مس کرمان را دارد هرفردی به تنهایی نمی تواند مسابقات فوتبال لیگ یک که متاسفانه خیلی هم فرسایشی هست؟ وباتوجه به استان ما که تیغ انتقاداتشون هم تیز است، مطلبد یک بسیج همگانی پشت هم به کمک آقای رمضانی کمک کنیم، تا خسته نشود و همیشه یک تیم شاداب پشت تیم فوتبال باشد تا اینکه صعود به لیک برتر دوراز انتظار نیست و آقای رمضانی تجربه ای لازم را درامر ورزش فوتبال استان هم بعنوان فوتبالیست وهم بعنوان مدیر فردی تواناست به امید موفقعیت تیم فوتبال مس وآقای رمضانی
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا