شماره‌ی خبر : ‌75580 | تعداد بازدید : 1928
پنج‌شنبه 22 آبان ماه 1399 ساعت 16:19

سرپرست جدید باشگاه مس کرمان: با نهایت تلاش جواب این اعتماد را خواهم داد

سرپرست جدید باشگاه مس کرمان ضمن تشکر از اعتماد دکتر سعد محمدی مدیرعامل شرکت مس بابت این انتخاب، از نهایت تلاش خود برای پاسخ به این موضوع خبر داد.

سرپرست جدید باشگاه مس کرمان: با نهایت تلاش جواب این اعتماد را خواهم داد

سرپرست جدید باشگاه مس کرمان ضمن تشکر از اعتماد دکتر سعد محمدی مدیرعامل شرکت مس بابت این انتخاب، از نهایت تلاش خود برای پاسخ به این موضوع خبر داد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ آقای علی رمضانی در مراسم معارفه خود به‌عنوان سرپرست باشگاه مس کرمان گفت: نزدیک به 20 سال افتخار شاگردی و همراهی با آقای محمودی نیا را داشته‌ام و برای قبول این سمت با ایشان صحبت کردم و رخصت طلبیدم. می‌دانم حضور در جایگاه ایشان تا چه اندازه سخت است اما با نهایت توان خود امیدوارم که اهداف باشگاه را به ثمر بنشانم.

وی صعود تیم فوتبال مس کرمان به لیگ برتر را مهم‌ترین هدف خود در باشگاه دانست و گفت: ضمن اینکه از هیچ‌یک از تیم‌های باشگاه غافل نخواهیم ماند و زمینه موفقیت هرچه بیشتر آن‌ها را برآورده خواهیم کرد، صعود تیم فوتبال مس کرمان به لیگ برتر را در دستور کار قرار خواهیم داد و برای این موضوع کمیته‌ای ویژه را تشکیل خواهیم داد.

آقای رمضانی با بیان اینکه دیدگاه ما به تیم فوتبال مس کرمان نه‌تنها صعود که قهرمانی در لیگ یک است گفت: این موضوع در دیگر تیم‌های فوتبال باشگاه ازجمله مس نوین نیز وجود دارد و در کنار موفقیت همه رشته‌های ورزشی باشگاه، باید تیم‌های فوتبال باشگاه به جایگاه اصلی خود در کسب قهرمانی و سطوح بالا دست یابند.

سرپرست باشگاه مس کرمان با بیان اینکه هیچ‌گاه به‌صورت فردی نمی‌توان در این مجموعه به موفقیت رسید افزود: همدلی و همکاری در حد شعار زمینه موفقیت را نمی‌سازد بلکه اگر خواهان موفقیت هستیم باید همه در کنار هم باشیم... به‌عنوان کسی که همیشه برروی این موضوع تأکید داشتم تا زمانی که در این سمت باشم با تمام وجود نقدها و پیشنهادها را به جان خواهم خرید تا بهترین تصمیمات از دل آن بیرون بیاید که حاصل یک تفکر جمعی باشد. بنده سال‌ها به‌واسطه کار رسانه‌ای در کنار مردم بوده‌ام و از نظرات و دغدغه‌های آن‌ها آگاه هستم و اکنون وظیفه خودم می‌دانم که با همکاری همه در راستای این مطالبه گری بر حق، مسیر موفقیت را ترسیم نماییم.

آقای رمضانی تصمیم برای قبول این سمت را بسیار سخت دانست و گفت: با تمام وجود ورزش و فوتبال استان و کشور را می‌شناسم و به دور از هر سمتی عاشقانه خواهان موفقیت ورزش مس و استان در همه‌ سال‌های عمر خود بوده‌ام و حالا که این فرصت در اختیار من قرار داده شده است تا زمانی که در این سمت باشم با تمام توان و جان برای موفقیت و شادی همه عاشقان ورزش و فوتبال باشگاه مس کرمان تلاش خواهم کرد و در کنار همه عزیزانی که می‌توانند به این مجموعه کمک کنند برای این هدف خواهیم جنگید.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا