شماره‌ی خبر : ‌75560 | تعداد بازدید : 385
سه‌شنبه 20 آبان ماه 1399 ساعت 10:53

سرمربی مس کرمان: فلسفه کار ما در لیگ یک این فصل صعود به لیگ برتر است

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان فلسفه کار تیم خود را در لیگ یک این فصل کشور صعود به لیگ برتر عنوان کرد.

سرمربی مس کرمان: فلسفه کار ما در لیگ یک این فصل صعود به لیگ برتر است

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان فلسفه کار تیم خود را در لیگ یک این فصل کشور صعود به لیگ برتر عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ محمدرضا مهاجری در خصوص آخرین وضعیت تیم مس کرمان در حاشیه تمرین این تیم اظهار داشت: اردویی را به مدت دو هفته با اهداف برگزاری بازی های تدارکاتی در تهران برپا کردیم که خدا را شکر بازی های خیلی خوبی را انجام دادیم و به خواسته و اهدافی که داریم تفریبا نزدیک شدیم.

مهاجری ادامه داد: خیلی دوست داشتم که از بازیکنان فصل گذشته نفرات زیادی را حفظ کنیم چرا که علاوه بر اینکه بازیکنان خوبی بودند در فصل گذشته هماهنگ بهتری بین آنها شکل گرفته بود که بهرشکل آن ها با تصمیم خود راهی تیم های لیگ برتری شدند اما با این حال 3 بازیکن را توانستیم در تیم نگه داریم. تیم تغییرات زیادی داشته و بازیکنان جدیدی اضافه شده اند.

سرمربی مس کرمان افزود: با توجه به شرایط فوتبالی بازیکنان، نفرات خیلی خوبی را جذب کردیم بازیکنانی که می توانند در لیگ کمک زیادی به ما بکنند البته اشکالاتی داریم که تلاش می کنیم این اشکالات را تا شروع مسابقات به حداقل برسانیم.

وی بیان داشت: مسابقات قرار بود 26 آبان برگزار شود که ما هماهنگی بهتری برای برگزاری مسابقات از این تاریخ داشتیم اما تعویق لیگ کار را برای ما سخت کرد‌. طبق برنامه ریزی که انجام داده بودیم قرار بود بعد از اردوی تدارکاتی یک بازی تدارکاتی سبک را در کرمان انجام دهیم و مهیای حضور در لیگ شویم اما با تعویق مسابقات در هفته جاری نیاز به بازی تدارکاتی سنگین داریم که باشگاه در تلاش است تیمی را برای برگزاری این دیدار پیدا کند.

مهاجری اضافه کرد: با این وجود از لحاظ فوتبالی روز به روز بهتر و هماهنگ تر می شویم تلاش و تعصب بازیکنان ستودنی است آنها خودشان را با شرایط مس تطبیق می دهند. مس باشگاه بزرگی است با اینکه چند سالی از سطح اول فوتبال کشور دور بوده و در لیگ یک حضور دارد اما این مسئله باعث نمی شود که از ارزش و بزرگی مس کاسته شود.

وی ادامه داد: تلاش مجموعه شرکت، باشگاه و بازیکنان مس این است که امسال با یک تلاش جمعی این تیم را راهی لیگ برتر کنیم البته کار سختی است 18 تیم در لیگ یک حضور دارد اگر از این تعداد 17 تیم صعود نکند اتفاقی نمی افتد اما اگر خدایی نکرده مس صعود نکند همه ما عامل اصلی بازنده و عدم صعود هستیم می خواهیم عامل برنده و صعود باشیم که برای رسیدن به این هدف کار بسیار سختی داریم.

ایشان با اشاره به حضور دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس در اردوی تدارکاتی تیم مس در تهران گفت: حضور ایشان مایه دلگرمی و ایجاد انگیزه بین کادرفنی و بازیکنان بود. به نظرم ایشان با حضور در اردو فلسفه ما را در فصل جدید مشخص کردند و تاکید داشتند که مس باید در فصل جدید به لیگ برتر صعود کند‌. انشا‌ء الله ما هم بتوانیم انتظاراتی را که مدیران دست بالای باشگاه مس دارند و امانتی که پیش ما گذاشته اند را به سر منزل مقصود برسانیم. صحبت از صعود به لیگ برتر راحت اما رسیدن به آن خیلی خیلی سخت ولی شدنی است که باید برای تحقق این امر تلاش کنیم تا در نهایت این مهم اتفاق بیفتد و یادگاری خوبی را برای مردم کرمان بجا بگذاریم.

سرمربی مس کرمان در رابطه با بازیکنانی که در روزهای اخیر از تمرینات تیم مس کرمان جدا شدند گفت: ما خواسته هایمان باید معقول باشد کلیه بازیکنانی که جذب شدند با نظر من جذب شده اند به تک تک این بازیکنان ایمان داریم اما در رابطه با نفراتی که در روزهای اخیر از جمع ما جدا شدند باید بگویم روزی که با بازیکنان قرارداد منعقد می کردیم به آنها گفتم که شاید پس از یک مدت همکاری با یکدیگر احساس کنیم که تعامل دو طرفه برای همکاری را نداریم که اگر چنین احساسی داشته باشیم باید به همکاری خود پایان دهیم که این موضوع هیچ هزینه ای برای باشگاه نداشت و با تعامل این نفرات جدا شدند.

وی افزود: دوست داشتیم در چند پست شرایط بهتری داشته باشیم ولی این بضاعت نقل و انتقالاتی ما بود و فکر می کنم به غیر از تیم هوادار به نسبت سایر تیم ها در بحث نقل و انتقالاتی ضعیف عمل نکردیم‌‌.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز