شماره‌ی خبر : ‌75496 | تعداد بازدید : 663
یکشنبه 4 آبان ماه 1399 ساعت 17:24

پیروزی سه بر صفر مس کرمان در یک بازی دوستانه برابر خوشه طلایی ساوه

تیم فوتبال مس کرمان عصر روز یکشنبه در یک بازی دوستانه با سه گل محمود شفیعی، بابا محمدی و بهرام رشیدفرخی، برابر تیم دسته اولی خوشه طلایی ساوه به برتری رسید.

پیروزی سه بر صفر مس کرمان در یک بازی دوستانه برابر خوشه طلایی ساوه

تیم فوتبال مس کرمان عصر روز یکشنبه در یک بازی دوستانه با سه گل محمود شفیعی، بابا محمدی و بهرام رشیدفرخی، برابر تیم دسته اولی خوشه طلایی ساوه به برتری رسید.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ شاگردان رضا مهاجری که برای انجام چند بازی تدارکاتی در تهران به سر می برند، در اولین بازی دوستانه خود در این اردو، در ورزشگاه برق آلستان به مصاف خوشه طلایی رفتند.

در این بازی تیم مس کرمان با حسین شهریاری در درون دروازه به میدان رفت؛ مهدی کربلایی و مصطفی سالاری دو مدافع مرکزی مس در این بازی بودند و وحید اسماعیل بیگی و پیام ملکیان دو مدافع کناری مس در ترکیب اولیه تیم بودند.

در این بازی که مس با سیستم 4-2-3-1 به زمین رفت، محمود شفیعی و حمید طاهری فرد دو هافبک دفاعی تیم محسوب می شدند و امیر طاهر، میلاد غریبی و محمد مهدی عسگری هافبک های تهاجمی تیم پشت سر بابا محمدی در راس خط حمله مس بودند.

تیم مس با این سیستم از همان ابتدای بازی نمایش بسیار خوبی را در زمین مسابقه اجرا کرد و نشان داد که برنامه های هماهنگی میان بازیکنان مس کرمان روز به روز بیشتر آثار مثبت خود را نشان می دهد.

تیم مس که همانند سایر بازی های دوستانه قبلی خود، در این بازی نیز با مالکیت بر توپ و زمین تسلط خود را بر حریف نشان می داد، در دقیقه 44 بازی با شوت دیدنی شفیعی به گل اول خود دست پیدا کرد.

در نیمه دوم کادر فنی مس کرمان در راستای استفاده تمام و کمال از این بازی های دوستانه بازیکنان بیشتری را در ترکیب مس امتحان کرد و نفراتی مثل عظیم گوک، علی تهامی، بهرام رشیدفرخی، محمد علی صفیا، سلمان بحرانی، محمدرضا پورمحمد را به زمین بازی فرستاد.

در این نیمه هم مس بازی بسیار خوبی را در زمین مسابقه به نمایش گذاشت و در دقیقه 57 بازی بود که بابا محمدی موفق شد گل دوم مس را به ثمر برساند.

این پایان ماجرا در این بازی دوستانه نبود و در دقیقه 72 بازی بهرام رشیدفرخی از روی یک ارسال کرنر به زیبایی تمام گل سوم مس در این بازی دوستانه را به ثمر رساند تا مس کرمان بردی خوب و مقتدرانه را در این بازی دوستانه کسب کند.

آنچه که در این بازی تدارکاتی به چشم می آمد، هماهنگی هرچه بیشتر بازیکنان مس و تسلط آن ها برای ایجاد حمله و البته نظم در کارهای دفاعی بود که نشان از شناخت بیشتر بازیکنان فصل جدید مس با یکدیگر و البته جا افتادن بیشتر برنامه های تاکتیکی کادر فنی در میان این بازیکنان بود.

تیم فوتبال مس کرمان عصر روز چهارشنبه یک بازی تدارکاتی دیگر را نیز در تهران در دستور کار دارد که حریف تیم مس به زودی در این بازی مشخص خواهد شد.

 


یکشنبه 4 آبان ماه 1399 ساعت 19:42
ایول
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا