شماره‌ی خبر : ‌75494 | تعداد بازدید : 1032
شنبه 3 آبان ماه 1399 ساعت 11:58

نگاهی به لیست مس کرمان تا امروز/ عناصر تشکیل دهنده مس در کوره آماده سازی

تیم فوتبال مس کرمان در فاصله کمتر از یک ماه مانده به شروع رقابت های فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال کشور، رفته رفته چهره خود را بیشتر شناسایی می کند و رضا مهاجری از دل تمرینات و بازی های دوستانه انجام شده و پیش رو، به فرم دلخواه خود برای این تیم دست پید

نگاهی به لیست مس کرمان تا امروز/ عناصر تشکیل دهنده مس در کوره آماده سازی

تیم فوتبال مس کرمان در فاصله کمتر از یک ماه مانده به شروع رقابت های فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال کشور، رفته رفته چهره خود را بیشتر شناسایی می کند و رضا مهاجری از دل تمرینات و بازی های دوستانه انجام شده و پیش رو، به فرم دلخواه خود برای این تیم دست پیدا می کند.

بعد از انجام دو بازی دوستانه مس در شهر کرمان، چهره تقریبی این تیم نیز بیشتر برای مخاطبانش نمایان شد و حالا در اردوی تدارکاتی که در شهر تهران برگزار می شود، این تیم با انجام تمرینات و بازی های دوستانه بیشتر، از چهره خود رونمایی واضح تری نیز خواهد داشت.

ضمن اینکه لیست بزگسالان مس کرمان پس از غربالگری های چند روز اخیر سه، چهار جای خالی دیگر نیز دارد که طی روزهای آتی با نام های جدید پر خواهد شد تا روند تکمیل لیست شاگردان مهاجری در این فصل ادامه داشته باشد.

مس همینک در درون دروازه خود علیرضا حیدری، حسین شهریاری و محمد خاکسارپور را در اختیار دارد که به احتمال فراوان یکی از جاهای خالی لیست مس به نام دروازه بانی جدید برای این تیم زده خواهد شد که باید دید روند مذاکرات و علاقه کادر فنی به کدام سمت و چه نامی خواهد رفت.

در پست دفاع آخر مس با مهدی کربلایی، عظیم گوک، مصطفی سالاری و علی تهامی کار خود را دنبال می کند که دو بازیکن از این جمع دو دفاع میانی مس را تشکیل می دهند.

همچنین مس در دفاع راست محمدرضا پورمحمد و وحید اسماعیل بیگی را دارد و در دفاع چپ از امیر طاهر و محمد جواد جلالی سود می برد تا در دفاع های کناری احساس کمبودی نداشته باشد.

در بازی های دوستانه ای که مس در کرمان انجام داد از محمود شفیعی، حمید طاهری فرد و سلمان بحرانی به عنوان هافبک های دفاعی خود در این بازی ها سود برد.

و اما در پست هافبک های تهاجمی چپ و راست نیز مس نفراتی مثل پیام ملکیان، محمد مهدی عسگری، میلاد غریبی و امین کاظمیان را تا امروز در تمرینات و بازی های دوستانه خود به کار گرفته است.

خط تهاجمی و حمله مس با حضور بابا محمدی، بهرام رشیدفرخی، پیمان میری، محمد علی صفیا و عباس زراعتکار کار خود را دنبال می کند.

مس در بازی های دوستانه خود بیشتر با دو سیستم 4-4-2 و 4-2-3-1 ترکیب خود را به زمین می فرستاد و البته در این بازی های دوستانه، کادر فنی از نفرات مس در پست های غیر تخصصی آن ها نیز استفاده کرد تا شناخت بیشتری از نفرات حاضر در لیست فعلی تیم مس کرمان کسب کند.

بهرشکل مس طبق اعلام سازمان لیگ تا ابتدای آذر ماه فرصت حضور در نقل و انتقالات را دارد و به احتمال زیاد اردوی تدارکاتی این تیم در تهران که از روز جمعه آغاز شده است، یکی از مهمترین مراحل آماده سازی و هماهنگ کردن بازیکنان مس و البته تکمیل جاهای خالی لیست نقل و انتقالات مس با اسامی مناسب است که طی روزهای آتی رخ خواهد داد.


شنبه 3 آبان ماه 1399 ساعت 13:31
محمد خزایی را جا گذاشته اید
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا