شماره‌ی خبر : ‌75491 | تعداد بازدید : 1060
جمعه 2 آبان ماه 1399 ساعت 15:08

مسیر نوین پیش پای مس نوین

تیم فوتبال مس نوین یکی از مهمترین تیم های باشگاه مس کرمان محسوب می شود که در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور رقابت می کند و این تیم در این فصل مسیر نوینی را پیش پای خود می بیند.

مسیر نوین پیش پای مس نوین

تیم فوتبال مس نوین یکی از مهمترین تیم های باشگاه مس کرمان محسوب می شود که در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور رقابت می کند و این تیم در این فصل مسیر نوینی را پیش پای خود می بیند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ حضور یکی از مطرح ترین فوتبالیست های سال های گذشته کرمان و باشگاه مس یعنی فرزاد حسین خانی به عنوان سرمربی این تیم به خوبی نشان می دهد که این تیم هم برای باشگاه مس و هم برای جامعه فوتبال کرمان دارای اهمیتی بسیار است و از همین رو تشکیلات و امکانات این تیم هم باید به گونه ای طرح ریزی شود که با تمام توان در لیگ فرسایشی و بسیار سخت دسته دوم شرکت کند.

مس نوین که در سال 95 در یک صعود به یاد ماندنی با هدایت احمد نخعی و تلاش شاگردانش از لیگ سه به لیگ دو صعود کرد، در سال های گذشته سلسله مراتب حضور خود را در لیگ دو تثبیت کرد...این تیم در سال های 96و97 در شرایطی بسیار سخت و با تلاش بازیکنان جوان بومی و با هدایت مربیان کرمانی شناخته شده ای مثل ولی میرزایی، با تمام وجود برای بقا در لیگ دو جنگید و به هدف خود دست پیدا کرد.

این تیم در فصل قبل و زمانی که جمعی از بهترین محصولات آکادمی باشگاه مس در سال های اخیر را در ترکیب خود گرفت، با هدایت رضا ترکزاده از دیگر مربیان شناخته شده باشگاه مس، این بار بدون دغدغه سقوط در لیگ دو، در میانه های جدول به کار خود پایان داد و حالا این تیم در ادامه داستان خود و بر اساس برنامه ای که پیش روی خود می بیند، در این فصل قصه ای نوین پیش رو دارد....

مس نوین تیمی است که محل تداوم رشد بازیکنان تیم های پایه و آکادمی باشگاه مس در فوتبال کشور است و بازیکنان حاضر در این تیم با بازی در لیگ مهم دسته دوم کشور این فرصت را دارند که با درخشش در این تیم خود را در عرصه فوتبال کشور ثابت کنند.

و البته این تیم محلی برای پشتوانه سازی برای تیم بزرگسالان مس کرمان نیز می باشد که نفرات شایسته را به این تیم ارائه کند که حسین حیدری و امین کاظمیان نمونه ای از این نفرات بودند.

اما این تیم امسال در عرصه مربیگری هم نشان داد پشتوانه ای بزرگ برای باشگاه مس کرمان محسوب می شود چراکه در این فصل در راس خود فرزاد حسین خانی را می بیند که خیلی ها منتظر ورود رسمی او به عرصه مربیگری بودند و حالا او تجربه رسمی خود را در این بخش از این تیم آغاز می کند.

سال هاست که جامعه فوتبال کرمان، حضور مربیان خود را با وجود کسب همه مدارک بالای مربیگری، در عرصه فوتبال کشور خالی می بیند و حالا با حضور فرزاد حسین خانی شاید قرار بر تولد نسل تازه ای از مربیان کرمانی باشد که باید با درس گرفتن از نواقص قدیم در عرصه مربیگری نیز جای خالی مربیان فوتبال کرمان در کشور را پوشش دهند.

از همین رو کار برای فرزاد حسین خانی و مس نوین این فصل بسیار مهم است و همه تجربه این سرمربی مددرسان او خواهد بود که در این عرصه میخ را برای جامعه مربیان کرمانی محکم بکوبد.

از همین روست که فرزاد حسین خانی در کنار همه فسلفه هایی که برای تیم فوتبال مس نوین وجود دارد، با رعایت قواعد آن ها در پشتوانه سازی و بومی گرایی، این حق را هم خواهد داشت که بر اساس سلایق و دانش فنی خود بازیکن در ترکیب خود جذب کند و بر اساس امکاناتی که در اختیار دارد، نزدیک ترین تیم را به آنچه که در ذهن دارد در زمین چینش کند.

مس نوین این فصل با هدایت حسین خانی راه نوینی در پیش دارد که موفقیتش می تواند راه نوینی را پیش رو جامعه مربیان کرمانی باز کند و از همین رو حالا که باشگاه مس کرمان این زمینه را فراهم کرده است، جامعه فوتبال کرمان نیز با حمایت از این تیم و راه نوینی که پیش پای آن گذاشته شده است، زمینه را برای موفقیت یک نسل نو و تفکری نوین در این زمینه را فراهم کنند.

فرازد حسین خانی که یک چهره خاص برای فوتبال کرمان و باشگاه مس محسوب می شود، شاید بیشتر از هرکسی به موفقیت فوتبال کرمان و بازیکنان بومی شاغل در این باشگاه فکر کند و از همین رو او که درد خیلی از بازیکنان کرمانی و مس را کاملا با مغز استخوان خود می داند، با تصمیمات خود راه را برای پیشرفت هرچه بیشتر آن ها نیز در بلند مدت و در زمانی که خود بر آن واقف است بیش از پیش باز کند.

مس نوین این فصل بسیار دیدنی است و راه پیش رویش بسیار شنیدنی است و با توجه به درخواست سرپرستی این تیم که از هفته آینده خواهان انتشار گزارشات مربوط به این تیم بود، بیشتر از این از مس نوین و راه یش رویش خواهیم گفت.


جمعه 2 آبان ماه 1399 ساعت 16:34
سلام بر تمام بزرگان ورزش مس خصوصا فوتبال خوب خودتون اشاره کردین ماهیت مس نوین فقط پرورش بازیکنان بومی و مربیان بومی است که در سالهای آینده بتوانن کمک حال مس بزرگ باشن ولی متاسفانه چنین ماهیتی از بین رفت و حال شاهد بازیکن و مربی غیر بومی در این تیم داریم حال سوال پیش میاد ایا قرار شده مس نوین به لیگ یک برود به چه قیمتی فنا کردن و نابودی بازیکنان و مربیان بومی بر هیچ کس پوشیده نیست که فرزاد خان حق زیادی به گردن مس دارد پس آقایان چرا او را سرمربی مس بزرگ نگذاشتین و بهش جهت یارگیری و مربی غیر بومی دستش آزاد باشه و با دانش فنی خود تیم را به لیگ برتر ببرد و تیم مس نوین با مربیان و بازیکنان بومی به کار خود در لیگ دو ادامه دهد که جولانگاهی برای پرورش بازیکنان و مربیان بومی باشد و تیم مس بزرگ هم مثل همیشه راه خود را ادامه بدهد تا برود لیگ برتر و این تصمیم نوین برای تیم نوین یک نقطه مبهم در پرونده باشگاه بزرگ مس تا سالهای آینده در ذهن مردم فوتبال دوست کرمان خواهد ماند و اگر به سالهای قبل مس برگردیم ورود بازیکنان غیر بومی در سال 75 توسط بهمن صالح نیا در کرمان رواج یافت که هنوز هنوز از مدیران ان زمان مس بخوبی در بین فوتبالیست ها و فوتبال دوستان به خوبی یاد نمیشود الانم در مس نوین چنین اتفاقی افتاده که سالهای سال در بین فوتبالیستها بخوبی یاد نمیشود
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز