شماره‌ی خبر : ‌75456 | تعداد بازدید : 735
دوشنبه 21 مهر ماه 1399 ساعت 08:48

مهاجری: بدون توجه به حواشی فقط به کار خود و موفقیت مس فکر می کنیم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در گفتگویی با مرجع خبری طرفداری با بیان اینکه بدون توجه به حواشی تمرکز تیم خود را برروی موفقیت و صعود در این فصل قرار داده است در رابطه با مسائل تیم خود صحبت می کند.

مهاجری: بدون توجه به حواشی فقط به کار خود و موفقیت مس فکر می کنیم

تیم فوتبال مس کرمان این روزها با شناخت بیشتر از چهره فصل آینده خود، لیست نهایی را شناسایی می کند و در تمرینات به دنبال هماهنگی بیشتر در بین بازیکنان خود می باشد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ رضا مهاجری سرمربی تیم مس کرمان و کادر فنی مس برنامه های آماده سازی تیم را مطابق آنچه که طرح ریزی کرده اند پیش می برند تا تیم فوتبال مس کرمان تا روز 12 آبان و شروع مسابقات لیگ یک به حداکثر آمادگی برسد.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در گفتگویی با مرجع خبری طرفداری با بیان اینکه بدون توجه به حواشی تمرکز تیم خود را برروی موفقیت و صعود در این فصل قرار داده است در رابطه با مسائل تیم خود صحبت می کند.

رضا مهاجری در پاسخ به سوال این مرجع خبری که گفته می شود تیم فوتبال مس کرمان در میان تیم های لیگ یکی این فصل کهکشانی بسته شده است می گوید:

به هیچ عنوان القابی مثل کهکشانی و مواردی از این دست به ما نخواهد چسبید و نمی دانیم چه کسانی این را می گویند. بحث کهکشانی بودن نیست و این موضوع درست نیست. زمانی که قرار شد به مس بیایم و قبول مسئولیت کنم، به مدیریت تیم گفتم تیم سال گذشته را حفظ کنید و من هم 3-4 بازیکن در پست هایی که نیاز است اضافه می کنم تا تیم کامل تری شویم. اما قانون جدید نقل و انتقالات کار را خراب کرد و با توجه به اینکه ورود بازیکن خارجی ممنوع شد و بحث های اقتصادی پیش آمد، چند تیم لیگ برتری در این خصوص مثل نساجی، ماشین سازی، نفت مسجدسلیمان، نفت آبادان و حتی شهرخودرو نگاه شان به سمت بازیکنان خوبی لیگ یکی آمد. با وجود نلاشی که در باشگاه صورت گرفت اما به واسطه پیشنهادات لیگ برتری، بازیکنان فصل قبل آن ها را قبول کردند و از پارسال 2 بازیکن باقی ماندند...ما رشید فرخی و مهدی عسکری را داریم و یک جوانی که استعداد خوبی است اما سال قبل کمتر بازی کرده و نام او امیر طاهر است... 3 بازیکن از پارسال مانده و ما مجبور شدیم بازیکنان زیادی جذب کنیم. خودتان می دانید خیلی سخت است شما بیایید تیمی را که از سال گذشته کار کرده اند و هماهنگ شده اند و تا آستانه صعود به لیگ برتر پیش رفته اند، به طور کلی تغییر دهید و هیچ عقل سلیمی هم این کار را نمی کند که این تیم را دستخوش تغییر و تحولات کند برود 17-18 بازیکن جدید بیاورد ولی متاسفانه با توجه به قانون جدید که تیم های لیگ برتری را به جان تیم های لیگ یک انداخت، در عمل انجام شده قرار گرفتیم. به خصوص اینکه مجتبی حسینی هم از دوستان خوب من است و به لحاظ تفکر فوتبالی خیلی به هم نزدیکیم و می دانم بازیکنانی که با مجتبی کار کرده اند، کار کردن با آنها برایم راحت تر است و یک مقطعی هم با مجتبی حسینی در شیرین فراز همکار بودیم. ولی متاسفانه بازیکنان جدا شدند و مجبور شدیم یک سری بازیکن را با توان و بضاعتی که داشتیم جذب کنیم و تیم را شکل دادیم. سخت هم کار می کنیم و امیدوارم بتوانیم در پایان فصل که کار خیلی هم سخت است، بهتر می دانید در لیگ برتر تیم هایی که می مانند نشان موفقیت هم در پیشانی آن باشگاه زده می شود و خیلی ها جشن بقا می گیرند.

با توجه به بحث یارگیری شما و اینکه اسکلت تیم شما حفظ نشد، با توجه به اینکه مس کرمان فصل قبل هم با تفاضل گل به لیگ برتر صعود نکرد، هیچکس انتظاری جز صعود از رضا مهاجری ندارد. فکر نمی کنید این موضوع کارتان را سخت می کند؟

    بله قطعا همین است و اگر اتفاقی غیر از این هم می افتاد و مس کرمان پارسال پنجم یا ششم می شد، وقتی که من خودم به این تیم آمدم توقع از خودم همین است و توقع صعود است و این موضوع فشار را روی ما زیاد می کند ولی می دانم کجا آمده ام و بازیکنی هم که به تیمم آمده توجیه شده و باید سخت تلاش کنیم. در لیگ یک باید صعود کنید و غیراز این هیچ چیزی اقناع نمی کند تیم ها را ما هم داریم کارمان را انجام می دهیم ولی صعود تنها بازیکن و شرایط مالی و مربی و سخت افزار نیست، به نظرم یک پازل است و انشالله این پازل را با کمک مدیریت باشگاه بچینیم تا کار به اما و اگر کشیده نشود.

فکر می کنم آقای محمودی نیا، مدیریت باشگاه نیز هم کلاسی شما بوده اند در کلاس A و ارتباط خوب و ویژه ای با هم دارید؟

 کلاس پروفشنال را با هم بوده ایم و از دوستان خوب ماست آقای محمودی نیا و دوستی به جای خودش ولی خیلی جاها اختلاف سلیقه داریم.

فکر می کنید در بحث نقل و انتقالات همچنان فعالیتی خواهید داشت؟

تا الان 2 3 جای خالی داریم و در 2 3 پست نیاز داریم تا بازیکنان با کیفیت جذب کنیم.

اردوی تدارکاتی هم در پیش دارید؟

بله قطعا به تهران می آییم و انشالله 3 4 بازی کنیم، برنامه ریزی اش را هم انجام داده ایم تا بتوانیم با شرایط خوب و آماده ای فصل را شروع کنیم.

حرفه ای نیست که بپرسیم چه باشگاه هایی از نظر شما در انتهای فصل به لیگ صعود می کنند ولی می توانید مدعیان این فصل را نام ببرید؟

در لیگ یک تحلیل خودم این است، تیم هایی مثل مس کرمان، بادران، هوادار، خوشه طلایی، قاعدتا دو تیمی که از لیگ برتر سقوط کرده اند و به نظر شاهین وضعیت خوبی ندارد، پارس جم هم در فکر صعود است و فکر می کنم این 5 تیم به علاوه ملوان، شانس شان بیشتر از بقیه است ولی شما بدانید این را، در لیگ برتر یا لیگ یک، همیشه یک پدیده کنار این تیم ها بوده است که می توان به عنوان مثال برای سال گذشته تیم هوادار را نام برد ولی همیشه یک پدیده وجود دارد که معادلات را به هم می زند ضمن احترام به همه تیم ها.

اگر حرف و سخنی مانده بفرمایید.

ممنونم از شما و زنده باشید، می خواهم بگویم لیگ 1 لیگ سختی است و هرچقدر در فوتبال ایران پایین تر بیایید کار سخت تر می شود.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا