شماره‌ی خبر : ‌75449 | تعداد بازدید : 642
شنبه 19 مهر ماه 1399 ساعت 11:12

سرمربی تکواندو مس: تعطیلی لیگ برتر به تکواندو لطمه می زند

سرمربی تیم تکواندو مس کرمان گفت: اعتقاد دارم تعطیلی و عدم برگزاری لیگ راحت‌ترین کار ممکن است که هر بچه‌ای نیز می‌تواند آن را انجام بدهد.

سرمربی تکواندو مس: تعطیلی لیگ برتر به تکواندو لطمه می زند

سرمربی تیم تکواندو مس کرمان گفت: اعتقاد دارم تعطیلی و عدم برگزاری لیگ راحت‌ترین کار ممکن است که هر بچه‌ای نیز می‌تواند آن را انجام بدهد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ مجید عبدالرشیدی در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص حاشیه‌های برگزاری مسابقات لیگ تکواندو اظهار داشت: شرایط حال حاضر شرایط ویژه‌ای است که هیچ وقت دنیا اینگونه با آن درگیر نبوده، اما به عنوان یک از قدیمی‌ترین مربیان لیگ تکواندو ایران اعتقاد دارم تعطیلی و عدم برگزاری لیگ راحت‌ترین کار ممکن است که هر بچه‌ای نیز می‌تواند آن را انجام دهد.

وی افزود: برگزاری مسابقات لیگ تکواندو در شرایط فعلی کار سختی است و اعتقاد دارم با برنامه مناسب لیگ باید برگزار شود و ما از برگزاری رقابت‌ها و برنامه‌های سازمان‌ لیگ حمایت می‌کنیم. در جلسه مربیان و مسئولان تیم‌های لیگ برتری، برنامه‌های سازمان لیگ تصویب شد و اکثریت نیز پذیرفتند، اما در حال حاضر برخی تیم‌ها به دنبال این هستند که با فرافکنی و ایجاد حاشیه برای خودشان منفعت کسب کنند.

سرمربی تیم تکواندو مس کرمان خاطرنشان کرد: در نهایت این تیم‌ها در لیگ شرکت خواهند کرد، اما به دنبال این هستند که با گل‌آلود کردن آب، ماهی بگیرند. لیگ تکواندو باید مانند رشته‌های کشتی و والیبال که برگزار شده، انجام شود. قطعا فدراسیون و سازمان لیگ با همکاری ستاد مبارزه با کرونا در خصوص پروتکل‌ها برنامه‌ریزی خواهد کرد. سال گذشته یکسری تیم‌ها با یک تیم در سه رده سنی نوجوانان، دسته یک و بزرگسالان شرکت کردند و ما کاملا با این مسئله مخالف بودیم و امسال با نظر سازمان لیگ برای تغییر قانون کاملا موافقتیم.

عبدالرشیدی در خصوص اینکه منتقدان برگزاری مسابقات اعتقاد دارند، برگزاری لیگ با توجه به تعطیلی مسابقات خروجی نخواهد داشت، گفت: تعطیلی لیگ به مراتب بیشتر تکواندو را به عقب خواهد انداخت. این حرف درستی نیست که چون مسابقه‌ای نداریم باید ورزشکاران در مسابقات حضور نداشته باشند و ورزشکار همیشه باید در کوران مسابقه باشد. با این توجیه که مسابقه نیست که نباید تکواندو را تعطیل کرد. بالاخره مسابقات شروع خواهد شد و در آن زمان در صورت تعطیلی مسابقات چه کسی مسابقه خواهد داد.

وی یادآور شد: تمام دنیا در حال برگزاری تمرین و مسابقه هستند و چون مسابقه بین‌المللی برگزار نمی‌شود، نباید مسابقات را تعطیل کنیم. از طرفی منبع درآمد خیلی از ورزشکاران و مربیان از حضور در لیگ برتر است و با تعطیلی مسابقات باید خانه بروند و  بخوابند. تعطیلی لیگ اصلا حرف پسنده‌ای نیست و ما باید مسابقات را برگزار کنیم.

سرمربی تیم مس کرمان در خصوص برنامه‌های این تیم برای حضور در لیگ و مذاکره با بازیکنان عنوان کرد: نهایت تلاش خود را انجام خواهیم داد تا بهترین بازیکنان را جذب کنیم و هدف و قصد ما این است که امسال تیم خوبی در مسابقات داشته باشیم. اینکه تا چه حد در جذب بازیکنان موافق باشیم مشخص نیست. باشگاه و مجموعه مس کرمان همیشه حمایت کرده و مس یکی از بهترین باشگاه‌های ایران است.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا