شماره‌ی خبر : ‌75441 | تعداد بازدید : 407
پنج‌شنبه 17 مهر ماه 1399 ساعت 12:03

سرپرست تیم تکواندو مس: زمینه برگزاری لیگ برتر فراهم است

سرپرست تیم تکواندو مس کرمان گفت: اگر بتوانیم از جان بازیکنان محافظت، تست‌ PCR را انجام داده، شرایط قرنطینه را فراهم و مدت مسابقات را کوتاه کنیم، راحت می‌توانیم لیگ را برگزار کنیم.

سرپرست تیم تکواندو مس: زمینه برگزاری لیگ برتر فراهم است

سرپرست تیم تکواندو مس کرمان گفت: اگر بتوانیم از جان بازیکنان محافظت، تست‌ PCR را انجام داده، شرایط قرنطینه را فراهم و مدت مسابقات را کوتاه کنیم، راحت می‌توانیم لیگ را برگزار کنیم.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ سلمان خواجه‌حسنی  در خصوص حاشیه‌های برگزاری رقابت‌های لیگ تکواندو اظهار داشت: در شرایط فعلی موافق برگزاری مسابقات با شرایط خاص هستم. ورزش دنیا در حال حاضر نخوابیده است و در حال پیگیری است و تمام کشورها با وجود درگیری با پاندمی کرونا در حال مبارزه با آن هستند و ما نیز مستثنی نیستیم. اگر لیگ تکواندو را برگزار نکنیم، ورزشکاران و تکواندوکاران ضربه خواهند خورد.

وی تصریح کرد: در روزهای گذشته لیگ کشتی برگزار شد و مشکلی نیز پیش نیامد. اگر ما نیز بتوانیم از جان بازیکنان محافظت کنیم و تست‌ PCR را انجام داده، شرایط قرنطینه را فراهم و مدت مسابقات را کوتاه کنیم، راحت می‌توانیم لیگ را برگزار کنیم. می‌توانیم از بازیکنان تست  و 48 ساعت آنها را قرنطینه و مسابقات را برگزار کنیم و مجددا یک ماه بعد همین پروسه را انجام بدهیم.

سرپرست تیم مس کرمان در پاسخ به این سوال که باشگاه‌ها از لحاظ اقتصادی توانایی انجام تست PCR و قرنطینه را خواهند داشت، گفت: سال گذشته 10 سفر به تهران داشتیم و مسابقات را برگزار کردیم. می‌توانیم مسابقات را در 4 یا 5 هفته برگزار کنیم که تعداد سفرها کاهش پیدا خواهد کرد و همان هزینه را می‌توانند خرج تست کرد. فدراسیون تکواندو و  فدراسیون پزشکی ورزشی نیز باید کمک کنند و ورودیه‌ها را کاهش و تست‌ PCR را با هزینه کمتر انجام داده یا حداقل هزینه دو تست را تقبل کنند.

خواجه‌حسنی در خصوص  اینکه با توجه به تعطیلی رویدادهای بین‌المللی، برگزاری لیگ خروجی خواهد داشت، تاکید کرد: قبول دارم که مسابقات بین‌المللی به تعویق افتاده است، اما نمی‌توانیم  تکواندو را تعطیل کنیم. در ورزش‌های انفرادی دور بودن از مسابقه شرایط ورزشکار را به خطر می‌اندارد و نگران ملی‌پوشان المپیکی هستم. از طرفی با شرایط اقتصادی کشور بسیاری از مدیران به دنبال بهانه برای کاهش و حذف تیم‌های خود هستند و ما با تعطیلی لیگ این بهانه را به آنها خواهیم داد تا روی تیمداری در بخش تکواندو قلم قرمز بکشند که نتیجه آن ضرر ورزش کشور، تکواندو و وضعیت اقتصادی ورزشکاران خواهد بود.

وی در خصوص اختلافات برخی تیم‌ها و سازمان لیگ گفت: همه مشکلات حل شدنی است و اعتقاد دارم اگر کسی از سازمان لیگ انتقاد می‌کند باید راهکار قابل توجه نیز داشته باشد. نباید اینگونه باشد که منتقد باشیم، اما راهکار ارائه ندهیم. در این موضوع نیز به نظر من برخی دوستان به دنبال به کرسی نشاندن نظر خود هستند و هیچ برنامه و راهکاری ندارند. اکثر تیم‌ها همفکر هستند و یک یا دو تیم مخالف  و در این شرایط باید به اکثریت نگاه کرد.

سرپرست تیم تکواندو مس کرمان در خصوص اهداف این تیم در لیگ آینده افزود: با توجه به شخصیت سرمربی تیم مس کرمان به دنبال بستن تیمی قدرتمند هستیم تا آبروی کرمان را در ورزش حفظ کنیم. در گذشته تمامی ملی‌پوشان عضو تیم تکواندو مس بودند و همیشه نیز حرفی برای گفتن داشتیم، اما شرایط پیشی آمد که چند سالی در مسابقات حضور نداشته باشیم ولی دوباره کار خود را پرقدرت شروع کردیم.

خواجه‌حسنی تصریح کرد: ما آماده برگزاری مسابقات هستیم و قصد داریم با تیمی پرقدرتی در مسابقات حضور داشته باشیم و قراردادهای بسیار خوبی نیز با بازیکنان خواهیم بست. باید تکواندوکاران پول خوب دریافت کنند و باید وضعیت قراردادهای آنها از شرایط فعلی به شرایط بالاتر برسد. قراردادهای حال حاضر تکواندوکار بسیار افتضاح است و ما موافق افزایش سقف قرارداد بازیکنان به سه برابر فعلی هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که این تیم آمادگی افزایش سه برابری قراردادها را خواهد داشت، گفت: محمودی نیا، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس کرمان با توجه به حضور ما در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا درخواست بستن تیم قدرتمندی را داشته است و ما دنبال بازیکنان قدرتمند و ملی‌پوش هستیم. حتی حاضر هستیم با همکاری فدراسیون و تیم‌های دیگر سه ملی‌پوش را با قرارداد بسیار بالا جذب کنیم. ما آمادگی پرداخت 100 تا 120 میلیون تومان به ملی‌پوشان را داریم و اگر ملی‌پوش رضایت نامه داشته باشند آنها را جذب خواهیم کرد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو