شماره‌ی خبر : ‌75434 | تعداد بازدید : 440
دوشنبه 14 مهر ماه 1399 ساعت 09:06

سرمربی هندبال مس: روز به روز بیشتر به مرز آمادگی می رسیم

در آستانه شروع فصل جدید رقابت های لیگ برتر هندبال کشور، سرمربی تیم هندبال مس کرمان از آمادگی هرچه بیشتر این تیم در تمرینات برای تکرار عنوان قهرمانی از سوی این تیم خبر داد.

سرمربی هندبال مس: روز به روز بیشتر به مرز آمادگی می رسیم

در آستانه شروع فصل جدید رقابت های لیگ برتر هندبال کشور، سرمربی تیم هندبال مس کرمان از آمادگی هرچه بیشتر این تیم در تمرینات برای تکرار عنوان قهرمانی از سوی این تیم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ سرمربی تیم هندبال مس کرمان در گفت و گو با ایسنا، در مورد شرایط آمادگی تیمش برای حضور در لیگ برتر هندبال اظهار کرد: شرایط تیممان خوب است. ما هر روز مرتب تمرین داریم. بازیکنان هم به آمادگی نسبی خوبی رسیده‌اند. تا پایان هفته هم تمریناتمان را ادامه می‌دهیم تا بتوانیم عملکرد خوبی در آغاز مسابقات داشته باشیم. تا جایی که اطلاع دارم سایر تیم‌ها هم با جدیت تمرین می‌کنند و مشکل خاصی نیست. برنامه بازی‌ها هم تقریبا مشخص است، بنابراین مسابقات 100 درصد آغاز خواهد شد. فدراسیون هندبال پروتکل‌های خاصی را در نظر گرفته که باید همه تیم‌ها رعایت کنند و امیدوارم که کیفیت مسابقات هم خوب باشد.

صادقی در ادامه در خصوص برگزاری مسابقات به صورت متمرکز گفت: با این شرایط که در نظر گرفته شده، چون اردوی تیم ملی هندبال جوانان را هم در این سال داریم وقفه‌هایی میان مسابقات لیگ برتر خواهیم داشت. با این وجود طبق برنامه احتمالا لیگ برتر تا اواخر بهمن به پایان می‌رسد. البته این در شرایطی است که بتوان طبق برنامه پیش رفت. اگر شرایط به لحاظ شیوع کرونا سخت شود و نتوانند مسابقات را ادامه دهند شاید به سال آینده نیز موکول شود. همه چیز بستگی به شرایط دارد.

سرمربی تیم هندبال مس کرمان در ادامه در خصوص مشکلات دو نماینده هندبال ایران برای حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا با توجه به پایان لیگ برتر تا بهمن گفت: اگر مسابقات لیگ برتر بهمن تمام شود عملا بازیکنان ما  برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا که اردیبهشت 1400 برگزار می‌شود دو تا سه ماه باید تمرین بدون مسابقه داشته باشند. البته تیم کازرون هم هست، باید برنامه‌ای بریزیم تا اردوی مشترک و بازی تدارکاتی با یکدیگر انجام دهیم. باید رایزنی‌ها و برنامه‌ای داشته باشیم که اگر این اتفاق افتاد چگونه تیم را به یک آمادگی خوب برسانیم. مسابقات جام باشگاه‌های آسیا جزو مسابقات سطح بالا است و باید بتوانیم به نتیجه خوبی برسیم.

وی در ادامه در خصوص شرایط مسابقات لیگ برتر گفت: مسابقات در 6 روز و در سالن شهید سردار سلیمانی با حضور 13 تیم انجام خواهد شد. در این مسابقات تمامی پروتکل‌های بهداشتی رعایت خواهد شد. شرایط روز به روز به لحاظ کرونا سخت تر می‌شود. من امیدوارم که با توجه به تدابیری که فدراسیون در نظر گرفته است اتفاق خاصی برای بازیکنان، کادر فنی، مربیان و تمامی عوامل رخ ندهد. فدراسیون آزمایشگاه معتبری را در تهران مشخص کرده تا تیم‌ها در آن آزمایش دهند. آزمایشگاه نتیجه را زود اعلام خواهد کرد تا اگر فردی مشکلی داشته باشد از ورودش به سالن مسابقات جلوگیری شود. امیدوارم تیم‌ها با پروتکل‌های تعیین شده پیش روند و مشکل خاصی رخ ندهد. از طرفی هم کیفیت بازی‌ها پایین نیاید و بازیکنان در سلامتی کامل باشند تا بازی‌های خوبی به نمایش گذاشته شود.

صادقی در ادامه گفت:‌ با صدا و سیما هم صحبت شده که بازی‌ها پخش داشته باشد و این موضوع سبب جذب اسپانسر خواهد شد. این شروع خوبی برای هندبال خواهد بود. امیدوارم بتوانیم از این موضوع بهترین بهره را ببریم و در آینده مشکلات کمتری داشته باشیم؛ اسپانسرها به سمت هندبال بیایند و در این ورزش هم سرمایه گذاری های خوبی شود. از آقای پاکدل هم باید تشکر کرد در این موارد زحمت زیادی کشیده و کارهایی را انجام داده که خوب بوده است. امیدوارم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

وی در خصوص اسکان تیم‌های لیگ برتری در تهران گفت: مسابقات باشگاهی است و بحث اسکان و ایاب ذهاب به عهده باشگاه‌ها است اما فدراسیون با یک موسسه صحبت کرده تا با تخفیف 20 تا 50 درصد چندین هتل را ارائه کنند. 10 هتل معرفی شده و هر تیمی که بخواهد می تواند از این امکانات استفاده کند. این ها بستگی به باشگاه‌ها دارد که چه میزان میتوانند برای اسکان و ایاب ذهاب هزینه کنند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا