شماره‌ی خبر : ‌75426 | تعداد بازدید : 1155
شنبه 12 مهر ماه 1399 ساعت 11:03

دونده های مس کرمان با افتخارآفرینی از خط پایان گذشتند و به کار خود پایان دادند

در روز پایانی از رقابت های این فصل لیگ دو و میدانی کشور، دونده های مس کرمان با تلاش خود، افتخار آفرین از خط پایان عبور کردند.

دونده های مس کرمان با افتخارآفرینی از خط پایان گذشتند و به کار خود پایان دادند

در روز پایانی از رقابت های این فصل لیگ دو و میدانی کشور، دونده های مس کرمان با تلاش خود، افتخار آفرین از خط پایان عبور کردند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در روز پایانی این رقابت ها محمد حسین ابارقی بازهم خوش درخشید و نشان داد با رفع مصدومیت خود، همچنان شکارچی طلا می باشد و پس از اینکه موفق شد در روز اول مسابقات در ماده 100 متر به طلا برسد، در روز آخر مسابقات نیز با رکورد 21.21 ثانیه در ماده 200 متر سرعت به عنوان قهرمانی دست یافت.

در دیگر مواد نیز دونده های مس افتخار آفرین بودند و در ماده پرتاب نیزه صادق خادمی از مس کرمان با رکورد 71.47 متر موفق شد یک مدال طلای دیگر برای تیم مس کرمان به ارمغان بیاورد.

در ماده 800 متر نیز امید امیریان از مس کرمان با زمان 1:50.43 دقیقه به عنوان دومی این بخش دست پیدا کرد.

در 200 متر دیگر دونده مس کرمان نیز خوش درخشید و میلاد ناصح جهانی از مس کرمان با زمان 21.70 ثانیه به عنوان سومی و مدال برنز دست پیدا کرد.

در ماده نیمه مارتن علی اکبر بذری از مس کرمان با زمان 1:13.41 ساعت به عنوان سوم این ماده رسید و در پرش طول نیز وحید صدیق از مس کرمان با پرشی به میزان 7.14 متر به عنوان سومی دست پیدا کرد.

با توجه به نتایج دو مرحله قبل مسابقات، تیم مس کرمان می توانست در جدول پایانی این مسابقات به جایگاه سوم جدول نیز برسد اما به دلیل مثبت شدن تست کرونا دو تن از دونده های مس پیش از شروع رقابت های مرحله سوم، تیم مس کرمان امکان شرکت در بسیاری از مواد از جمله مسابقات تیمی را از دست داد تا نتواند در این مرحله با بدشانسی امتیازی از این مواد به حساب خود بریزد اما با توجه به امتیازهای خوب تیم مس کرمان در دو مرحله قبل و همچنین نتایج عالی دیگر دونده های مس در این مرحله، تیم مس کرمان در میان 14 تیم حاضر در این رقابت ها، پس از تیم های سپاهان، پلیمر خلیج فارس و دانشگاه آزاد، در جایگاه چهارمی این رقابت ها قرار گیرد.

در این فصل از رقابت های لیگ دوومیدانی کشور تیم های سپاهان اصفهان، پلیمر خلیج فارس، مس کرمان، دانشگاه آزاد، مقاومت تهران، سلکتور، دانشگاه یزد، هیئت خراسان شمالی، هیئت فارس، عقاب نیروی هوایی، هیئت چهار محال و بختیاری، هیئت اصفهان و ناشنوایان در سه مرحله در پیست آفتاب انقلاب تهران با یکدیگر رقابت کردند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز