شماره‌ی خبر : ‌75398 | تعداد بازدید : 465
چهارشنبه 2 مهر ماه 1399 ساعت 11:23

احتمال تغییر در نحوه برگزاری بازی های لیگ برتر بسکتبال

در حالی که پیش از این اعلام شده بود لیگ برتر بسکتبال کشور در فصل جدید خود با حضور 15 تیم به صورت متمرکز برگزار خواهد شد اما احتمال تغییر این تصمیم وجود دارد.

احتمال تغییر در نحوه برگزاری بازی های لیگ برتر بسکتبال

در حالی که پیش از این اعلام شده بود لیگ برتر بسکتبال کشور در فصل جدید خود با حضور 15 تیم به صورت متمرکز برگزار خواهد شد اما احتمال تغییر این تصمیم وجود دارد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس و به نقل از ایرنا؛ مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان ایران از تاریخ 15 آبان 1399 احتمالا به صورت متمرکز در تهران برگزار شود که نحوه برگزاری بازی‌های آن، یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که فدراسیون بسکتبال فعلا تصمیم نهایی خود در این مورد را اعلام نکرده است.

رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال ایران در این مورد به ایسنا گفت: در حال حاضر نحوه برگزاری این رقابت‌ها کامل مشخص نشده است، اما اگر 16 تیم در مسابقات لیگ شرکت کنند دوگروه 8 تیمی تشکیل خواهیم داد که هر گروه باید هر هفته 4 بازی انجام دهد.

او ادامه داد: در هر دو ‌گروه چهار تیم روزهای دوشنبه و سه‌شنبه و چهار تیم دیگر آن گروه روزهای پنج‌شنبه و جمعه بازی خواهند کرد تا شرایط رفت و آمد که بخاطر شیوع ویروس کرونا خطرناک است را کم کند.

رئیس فدراسیون بسکتبال، با بیان اینکه فعلا تصمیم نهایی اتخاذ نشده است، ادامه داد: برای جلوگیری از خستگی تیم‌ها، قرار است هر گروه چهار بازی خود را در یک هفته برگزار کرده و هفته بعد را استراحت کند. در هفته استراحت هر گروه، 8 تیم گروه دیگر باید همانند روشی که گفته شد در چهار روز بازی‌های‌ خود را برگزار کنند.

او در پاسخ به این سوال که با این اوصاف مسابقات کاملا در تهران خواهد بود؟ اظهار کرد: فعلا دور رفت در تهران است و باید ببینیم که شرایط تا برگزاری مسابقات پلی‌آف چگونه خواهد بود.

طباطبایی درباره بازگشت پتروشیمی به لیگ بسکتبال نیز گفت: ما هم به صورت شفاهی شنیده‌ایم که می‌خواهند به لیگ برگردند و منتظر هستیم تا ببینیم پتروشیمی که تیم مطرح و ریشه داری است، از طریق هیات بسکتبال خود اقدامات قانونی برای بازگشت به لیگ را انجام‌می‌دهد یا خیر. ان‌شاءالله اگر ‌نامه‌ای به فدراسیون بزنند سعی داریم هماهنگی‌های لازم را انجام دهیم.

تیم بسکتبال مس کرمان که از فصل قبل در رقابت های لیگ برتر کشور حضور دارد با هدایت محمد کسایی پور در روزهای اخیر با جذب نفرات مد نظر و شروع تمرینات خود را برای شرکت در بازی های فصل پیش رو آماده می کند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو