شماره‌ی خبر : ‌75392 | تعداد بازدید : 661
دوشنبه 31 شهریور ماه 1399 ساعت 11:01

تیم فوتبال مس کرمان پیشگام در شروع تمرینات در لیگ یک

در حالی که بسیاری از تیم های لیگ یک فوتبال کشور هنوز مراحل اولیه شروع کار خود برای فصل جدید رقابت ها را نیز آغاز نکرده اند، تیم فوتبال مس کرمان جزو معدود تیم هایی است که تمرینات خود را نیز برای شناخت هرچه بیشتر چهره خود و رسیدن به آمادگی بیشتر استارت

تیم فوتبال مس کرمان پیشگام در شروع تمرینات در لیگ یک

در حالی که بسیاری از تیم های لیگ یک فوتبال کشور هنوز مراحل اولیه شروع کار خود برای فصل جدید رقابت ها را نیز آغاز نکرده اند، تیم فوتبال مس کرمان جزو معدود تیم هایی است که تمرینات خود را نیز برای شناخت هرچه بیشتر چهره خود و رسیدن به آمادگی بیشتر استارت زده است.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ این در حالی است که کار تیم فوتبال مس کرمان در این روزها، به مراتب سخت تر از سایر رقیبان خود در لیگ یک بود چراکه حمع کثیری از بازیکنان فصل قبل این تیم با شایستگی که در رقابت های فصل قبل از خود نشان دادند، بلافاصله جذب تیم های لیگ برتری شدند و این کار تیم مس را برای جبران این نفرات در تیم خود برای رقابت های فصل جدید لیگ یک سخت تر می کرد.

با این حال باشگاه مس کرمان با وجود ثبات مدیریتی که در خود دید، بلافاصله با انتخاب سرمربی جدید، زودتر از سایر رقیبان لیگ یکی در بازار نقل و انتقالات تا حدود زیادی جبران مافات بازیکنان از دست رفته را انجام داد و با نهایت دقت، همانند فصل قبل سعی در بستن تیمی شایسته برای بالای جدول و صعود به لیگ برتر دارد.

در فصل نقل و انتقالات این فصل نیز در کنار انتقادات سازنده و مطالبه گری های به حق هواداران فهیم، بازهم فشارها و هجمه های هدف دار گسترده ای نیز بر علیه تیم مس کرمان دقیقا به مثابه آنچه که سال قبل نیز صورت گرفت، دیده شد که البته هیچگاه تمرکز مس کرمان را برای بستن تیم به بهترین شکل ممکن برهم نخواهد زد تا بازهم شایستگی داخل زمین تیم فوتبال مس کرمان، همانند سال گذشته بهترین پاسخ برای آن هجمه ها باشد.

تمرینات تیم فوتبال مس کرمان از روز شنبه به صورت رسمی زیر نظر رضا مهاجری سرمربی این فصل کرمان آغاز شد و نفرات حاضر در تمرین عصر روز یکشنبه نیز در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی تهران به تمرین پرداختند.

در حالی که تمرینات تیم مس کرمان تا روز پنجشنبه در تهران ادامه خواهد داشت، با حضور مدیریت باشگاه در کنار تیم، روند نقل و انتقالات و کامل شدن لیست تیم نیز با قدرت و دقت ادامه دارد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو