شماره‌ی خبر : ‌75334 | تعداد بازدید : 542
پنج‌شنبه 13 شهریور ماه 1399 ساعت 12:38

سرمربی هندبال مس: برای تکرار قهرمانی و سکو هیچ بازی را نباید دست کم گرفت

قرعه کشی فصل جدید رقابت های لیگ برتر هندبال کشور صورت گرفت و تیم هندبال مس کرمان به عنوان مدافع مقام قهرمانی حریفان دور اول خود را در مرحله اول این بازی ها شناخت.

سرمربی هندبال مس: برای تکرار قهرمانی و سکو هیچ بازی را نباید دست کم گرفت

قرعه کشی فصل جدید رقابت های لیگ برتر هندبال کشور صورت گرفت و تیم هندبال مس کرمان به عنوان مدافع مقام قهرمانی حریفان دور اول خود را در مرحله اول این بازی ها شناخت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در مسابقات این فصل 12 تیم حضور دارند که در دو گروه 6 تیمی بازی های خود را در مرحله اول انجام می دهند که در پایان قرعه کشی دور اول تیم های 1-کیمیا کاشت کردستان 2-صنعت مس کرمان 3-فولاد مبارکه سپاهان 4-زغال سنگ طبس 5-پرواز هوانیروز 6-فراز بام خائیز دهدشت در گروه دوم مسابقات قرار گرفتند.

حمید صادقی سرمربی تیم هندبال مس کرمان در پایان این قرعه کشی گفت: بهرشکل نحوه برگزاری مسابقات به شکلی است که اگر ما خواهان تکرار قهرمانی و کسب سکو باشیم باید در تمامی بازی ها با تمام توان کار کنیم و از همین رو فرقی نمی کرد که در کدام گروه قرار بگیریم.

وی افزود: با این وجود و با توجه به شرایط تیم ها می توانم گروه خودمان را سخت تر از گروه دیگر ارزیابی کنم و از تیم های سپاهان اصفهان و زغال سنگ طبس به عنوان حریفان جدی این مرحله نام ببرم.

سرمربی هندبال مس با بیان اینکه تمامی تیم های این فصل برای کسب مقام راهی مسابقات خواهند شد، از تلاش تیم مس کرمان در طول تمامی بازی های این فصل برای کسب پیروزی همانند فصل قبل مسابقات سخن گفت.

صادقی در رابطه با شکل برگزاری بازی های این فصل از مسابقات نیز گفت: در دور اول 6 تیم به صورت رفت و برگشت برابر هم بازی خواهند کرد و سه تیم از هر گروه به دور بعد صعود خواهد کرد و که سه تیم صعود کرده از هر گروه در مرحله اول، در دور دوم برابر هم بازی نخواهند کرد و امتیازهای دور اول خود را به مرحله بعد می آورند و به صورت رفت و برگشت برابر سه تیم صعود کننده گروه دیگر بازی خواهند کرد.

وی در رابطه با برگزاری مسابقات به صورت متمرکز نیز گفت: طبق اعلام فدراسیون تیم ها در ابتدا در یک شهر در دور رفت مرحله اول سه بازی را برگزار خواهند و دو هفته استراحت خواهند داشت و مجددا دو بازی پایانی دور رفت مرحله اول را در یک شهر دیگر برگزار خواهند کرد. این رویه در دور برگشت نیز تکرار خواهد شد و در دور نهایی نیز 3 بازی دور رفت در یک شهر و 3 بازی دور برگشت نیز در شهری دیگر برگزار خواهد شد.

گفتنی است تیم های 1-پرسپولیس بهبهان 2-ذوب آهن اصفهان 3-زاگرس اسلام آباد غرب 4-ستارگان دشتستان 5-پاس ناجا قم 6-نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در گروه اول این مسابقات به مصاف هم خواهند رفت.

برنامه کامل این مسابقات قرار است به زودی از سوی فدراسیون هندبال به طور رسمی اعلام شود.

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا