شماره‌ی خبر : ‌75281 | تعداد بازدید : 1508
یکشنبه 19 مرداد ماه 1399 ساعت 09:22

بررسی احتمالات صعود مس در هفته آخر/مس فقط باید با گل های زیاد در تبریز برنده باشد

مطابق آئین نامه مسابقات در صورت هم امتیازی تیم ها در جدول ملاک در درجه اول تفاضل گل و در صورت تساوی تفاضل گل ملاک گل زده بیشتر و در صورت تساوی این موضوع نیز گل خورده کمتر و در نهایت در صورت تساوی همه این موضوع ها ملاک بازی رودرو خواهد بود.

بررسی احتمالات صعود مس در هفته آخر/مس فقط باید با گل های زیاد در تبریز برنده باشد

تیم فوتبال مس کرمان در حالی که می توانست با پیروزی در بازی شب قبل خود برابر آلومینیوم در یک هفته مانده به پایان مسابقات کار صعود خود را تمام کند و یا حداقل با کسب یک تساوی، خود را بیش از پیش به صعود نزدیک تر کند، با شکست برابر رقیب مستقیم خود در جدول، کار صعود خود را سخت کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ هرچند کار صعود مس در هفته آخر مسابقات سخت شده است اما با توجه به تساوی امتیازهای دو تیم در عدد 60 کار صعود یا عدم صعود برای هیچ یک از دو تیم تمام شده نیست و رقابت برای این اتفاق به هفته پایانی مسابقات کشیده شده.

دو تیم در حالی با امتیاز مساوی 60 قدم به بازی آخر خود می گذارند که آلومینیوم در اراک به مصاف داماش می رود و مس در تبریز با علم و ادب این شهر بازی خواهد کرد.

در مرحله اول هر یک از دو تیم آلومینیوم و یا مس در بازی خود به نتیجه ای غیر از پیروزی دست یابد و تیم دیگر در بازی خود برنده شود، این تیم پیروز است که با امتیاز بیشتر راهی لیگ برتر خواهد شد.

بدین ترتیب مس در صورت پیروزی برابر علم و ادب، منوط به شنیدن خبر عدم پیروزی آلومینیوم برابر داماش می تواند صعود را برای خود ببیند.

اما مرحله بعد زمانی است که هر دو تیم در بازی های رودروی خود به پیروزی برسند...در این صورت کار به گل شماری و تفاضل گل خواهد رسید...

در حال حاضر تفاضل گل تیم آلومینیوم مثبت 19 و تفاضل گل تیم مس مثبت 16 می باشد و این یعنی اینکه در صورتی که هر دو تیم مس و آلومینیوم در بازی های رودروی خود برابر علم و ادب و داماش به پیروزی برسند، مس کرمان باید با اختلاف گل هرچه بیشتر در بازی خود در تبریز به پیروزی برسد تا تفاضل گل خود را نسبت به این تیم بهتر کند.

برای مثال اگر آلومینیوم برابر داماش به پیروزی یک بر صفر برسد تفاضل خود را مثبت 20 خواهد کرد و در این صورت مس باید با چهار گل برابر علم و ادب پیروز شود تا مس هم تفاضل خود را مثبت 20 کند و در این صورت که تفاضل دو تیم هم مساوی می شود، تیم مس کرمان به دلیل گل زده بیشتر در رده دوم قرار خواهد گرفت چراکه مس در این حالت 43 گل زده و تیم آلومینیوم 40 گل زده خواهد داشت.

و این روند ادامه خواهد داشت بدین صورت اگر آلومینیوم دو بر 0 برنده باشد مس باید با نتیجه 5 بر 0 برابر علم و ادب به پیروزی برسد و از همین رو در صورت پیروزی هر دو تیم در مسابقه، نتیجه بازی آن ها در هفته آخر تکلیف تیم صعود کننده را روشن خواهد کرد...

مطابق آئین نامه مسابقات در صورت هم امتیازی تیم ها در جدول ملاک در درجه اول تفاضل گل و در صورت تساوی تفاضل گل ملاک گل زده بیشتر و در صورت تساوی این موضوع نیز گل خورده کمتر و در نهایت در صورت تساوی همه این موضوع ها ملاک بازی رودرو خواهد بود.

در یک حالت بسیار دورتر نیز در صورت عدم پیروزی هر دو تیم مس و آلومینیوم در بازی های خود، تیم خوشه طلایی با کسب برد در بازی هفته آخرش همچنان شانس برای صعود به لیگ برتر خواهد داشت.

تیم مس در حالی به مصاف تیم علم و ادب می رود که این تیم در هفته های اخیر با دریافت گل های زیاد از حریفان خود شکست خورده است و سقوط این تیم به لیگ دو از مدن ها قبل قطعی شده بود و در آن سو تیم داماش که بقای خود را در لیگ یک قطعی کرده است با خیالی آسوده به اراک می رود و باید دید برای ترتیب نهایی جدول در پایان لیگ یک این فصل، بازی های هفته آینده به چه شکل نتایج خود را به خصوص در این دو بازی ثبت می کند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا