شماره‌ی خبر : ‌75267 | تعداد بازدید : 1265
چهارشنبه 15 مرداد ماه 1399 ساعت 10:49

شب تلخ مس نوین که با اشتباهات مهلک رقم خورد (عکس)

مس نوین نتوانست فصل را در خانه با لبخند به پایان برساند و شکست سنگینی را در کرمان متحمل شد.

شب تلخ مس نوین که با اشتباهات مهلک رقم خورد (عکس)

مس نوین نتوانست فصل را در خانه با لبخند به پایان برساند و شکست سنگینی را در کرمان متحمل شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ دیشب در هفته بیست و چهارم لیگ دسته دوم، دو تیم مس نوین کرمان و خیبر خرم آباد در ورزشگاه باهنر به مصاف هم رفتند.

دیداری که البته برای خیبر حساسیت به مراتب بیشتری داشت و این تیم در کورس صعود به لیگ یک به امتیازات این بازی نیاز شدیدی را احساس می‌کرد اما مس نوین هم علاقه داشت روند خوب هفته‌های اخیر را همچنان ادامه بدهد.

مس نوین در این بازی با ترکیب رامین شکیبا، علی خلیلی، سبحان ترکزاده، امیرحسین امیرطاهری، رضا محمدی، حسین تهامی، عارف زینلی، مهدی محمدی نژاد، امین کاظمیان، طاهر شریفی و ناصر دوست محمدی وارد زمین شد.

در دقایق ابتدای میل تیم خیبر برای رسیدن به گل مشهود بود و بعد از دو حمله جدی از سوی این تیم، در دقیقه 10 خیلی زود دروازه مس نوین باز شد و موقعیتی که خیلی راحت‌تر می‌توانست از دروازه مس نوین دور شود اما با نوک پای مهاجم خیبر به گل اول تبدیل شد.

یک دقیقه بعد مس نوین فرصت بازگشت زودهنگام به بازی را داشت اما ضربه قیچی امین کاظمیان با واکنش دروازه‌بان حریف راهی به چارچوب پیدا نکرد.

در حالی که مس نوین رفته رفته به حجم حملاتش اضافه می‌کرد تا نتیجه را جبران کند اما یک اشتباه بسیار مهلک در خط دفاعی و دفع ناقص مدافع مس نوین باعث شد مهاجم خیبر پس از عبور از رامین شکیبا با دروازه خالی روبرو شود و در موقعیتی راحت گل دوم را وارد دروازه مس نوین کرد تا کار برای میزبان سخت‌تر هم بشود.

در نیمه اول به خصوص در 10 دقیقه پایانی، مس نوین تلاش‌هایی را در زمین خیبر برای خلق موقعیت انجام داد که ثمری برای این تیم نداشت.

در نیمه دوم نیز حمید محمدرفیعی، حجت ده شیخ و حامد منصورآبادی برای مس نوین وارد زمین شدند تا شاید این تعویض‌ها تغییری در شرایط بازی مقابل مدعی گروه ایجاد کند.

اما در بدترین زمان ممکن گل سوم هم وارد دروازه مس نوین شد و در دقیقه 52 همکاری بازیکنان خیبر روی یک ضربه ایستگاهی با شوتی آرام همراه شد که در گوشه دروازه مس نوین جای گرفت تا کار برای این تیم به شدت با گره مواجه شود.

در ادامه بازی مس نوین دو سه بار برای کاهش اختلاف در نتیجه بازی تلاشش را به کار بست اما افت روحی شدید بازیکنان این تیم در زمین متاثر از اشتباهات بدی که رقم خورد، برای نوینی‌ها یک شب تلخ ساخت و حاصلش هم چیزی جز شکست سنگین خانگی نبود.

در حالی که مس نوین علاقه داشت رکورد صد درصد پیروزی در بازی‌های خانگی در نیم فصل دوم را مقابل خیبر مدعی هم ادامه بدهد اما بازیکنان این تیم با چهره‌ای ناراحت ورزشگاه را ترک کردند.

با این شکست مس نوین یک پله پایین تر رفت و در رده هفتم جای گرفت و هفته آینده در تهران مقابل میلاد مهر آخرین بازی فصلش را انجام خواهد داد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو