شماره‌ی خبر : ‌75261 | تعداد بازدید : 1169
دوشنبه 13 مرداد ماه 1399 ساعت 11:51

محمودی نیا:برای قلب هایی که برای مس می تپد، صعود را با ادامه تلاش قطعی خواهیم کرد

مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: بازیکنان ما ارزش سه امتیاز بازی امروز را به خوبی می دانستند که در نهایت موفق به کسب آن شدند.

محمودی نیا:برای قلب هایی که برای مس می تپد، صعود را با ادامه تلاش قطعی خواهیم کرد

مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: بازیکنان ما ارزش سه امتیاز بازی امروز را به خوبی می دانستند که در نهایت موفق به کسب آن شدند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ محمود محمودی نیا مدیرعامل باشگاه مس کرمان در خصوص بازی این تیم مقابل نیروی زمینی تهران اظهار داشت : امروز بازی سختی را برابر نیروی زمینی داشتیم و این مسئله را از قبل پیش بینی کرده بودیم. نیروی زمینی فوتبال زیبایی را به نمایش می گذارد و کلیه حریفانش را در تهران تحت فشار قرار داده است.

محمودی نیا ادامه داد: با توجه به جایگاه نیروی زمینی این تیم در بازی امروز به سه امتیاز این مسابقه نیاز مبرم داشت و به همین دلیل از دقیقه 1 تا 6+90 بازی تیم ما را تحت فشار قرار دادند.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان افزود : به روانخواه بابت این تیم خوب تبریک می گویم در مقابل بازیکنان ما ارزش سه امتیاز بازی امروز را به خوبی می دانستند و در راستای کسب سه امتیاز طی هفته گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته بودند در بازی امروز نیز خوب جنگیدند و بازی زیبا و منطقی را به نمایش گذاشتند که خوشبختانه در پایان توانستیم سه امتیاز ارزشمند این هفته را از آن خود کنیم.

وی بیان داشت : مردم کرمان نسبت به تیم مس عِرق دارند و در این مدت 6 سالی که این تیم از لیگ برتر دور است انتظار می کشند تا تیم مس مجددا به لیگ برتر صعود کند در همین راستا هم هر سال از تیم محبوب شان حمایت می کنند.

محمودی نیا افزود : در فصل جاری بیشتر از سال های قبل به صعود نزدیک تر شده ایم در فصل های گذشته 5 الی 6 هفته مانده به پایان مسابقات مس عملا از صعود به لیگ برتر نا امید می شد اما در این فصل به صعود خیلی نزدیک هستیم. مس و استان کرمان از لحاظ سخت افزاری امکانات خوبی دارد و علاوه بر امکانات هواداران زیادی در سراسر استان کرمان دارد که قلب تک تک آنها برای این تیم می تپد. امیدوارم که دعای خیر همین مردم پشت تیم مس بوده و در نهایت این تیم بتواند به لیگ برتر صعود کند.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان اضافه کرد: با توجه به امکاناتی که مس کرمان دارد و حمایتی که از سوی مدیران استانی انجام می شود می تواند فصل آینده در رقابت های لیگ برتر شرایط مطلوبی داشته باشد.

محمودی نیا در خصوص شایعه حضور امیر قلعه نوعی بر روی نیمکت مس در فصل آینده بیان داشت : موضوع حضور قلعه نویی بر روی نیمکت مس چند هفته پیش و در مقطع حساسی که تیم مس قرار داشت مطرح شد که قویا این مسئله را تکذیب می کنم چرا که ایشان آنقدر حرفه ای و اخلاق مدار است که با توجه به اینکه با باشگاه سپاهان قرارداد دارد وارد مذاکره با باشگاه دیگری نشود.

او افزود:" ما تمام تمرکزمان روی موفقیت تیم در رقابت های باقیمانده است و هنوز هیچ فکری برای فصل آینده نکرده ایم ضمن اینکه خیلی از تیم های لیگ برتری خواهان به خدمت گرفتن آقای مجتبی حسینی سرمربی تیم ما هستند. در نیم فصل چند تیم لیگ برتری با من درباره ایشان صحبت کردند اما هم خود آقای حسینی و هم ما اصلا وارد این مساله نشدیم. خیلی از تیم ها سرمربی تیم ما را می خواهند و مس کرمان هم قطعا یکی از این تیم ها است."


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا