شماره‌ی خبر : ‌75252 | تعداد بازدید : 1053
پنج‌شنبه 9 مرداد ماه 1399 ساعت 15:10

نمایش قابل احترام در لیگ دو/مس نوین صدرنشین را به رده سوم کشید(عکس)

دیشب فقط پنج دقیقه تا پایان اوقات تلف شده مانده بود تا مس نوین بازی جنگنده و با برنامه خود را با پیروزی تمام کند.

نمایش قابل احترام در لیگ دو/مس نوین صدرنشین را به رده سوم کشید(عکس)

دیشب فقط پنج دقیقه تا پایان اوقات تلف شده مانده بود تا مس نوین بازی جنگنده و با برنامه خود را با پیروزی تمام کند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در حالی که لیگ دسته دوم همانند لیگ‌های بالاتر به اوج حساسیت خود رسیده، هفته بیست و سوم در گروه اول دیشب در شهرهای مختلف برگزار شد که در مهمترین بازی هفته مس نوین در یزد به مصاف شهید قندی صدرنشین گروه رفت.

مس نوین با سه پیروزی متوالی از بازی‌‌های گذشته، با ترکیب محمدحسین ابراهیمی، علی خلیلی، ناصر دوست محمدی، حجت ده شیخ، امیرحسین امیرطاهری، حسین تهامی، عارف زینلی، سعید شمس الدینی، طاهر شریفی، مهدی بیت الهی و امین کاظمیان وارد زمین شد تا به نبرد 90 دقیقه‌ای برای اثبات تعصب و فوتبال پاک بپردازد.

شهید قندی در صدر جدول به خوبی می‌دانست که با توجه به فاصله بسیار اندک و نزدیک با تیم‌های رقیب نباید در خانه به چیزی جز سه امتیاز دست پیدا کند و حتی قبل از بازی نیز با واریز سه امتیاز بازی انجام نشده به حساب شهرداری آستارا مقابل اروند خرمشهر، جای خود را در صدر به تیم‌ شمالی داده بود.

اما از کرمان هم مس نوین برای کسب امتیاز به یزد سفر کرده بود تا به روند خوب بازی‌های اخیرش ادامه بدهد. فشار میزبان در دقایق ابتدایی که با استرس مشهودی در زمین کار می‌کرد، با گردش توپ در زمین مس نوین انجام شد و شهید قندی برنامه‌های تهاجمی خود را عمدتا از کناره‌ها ترتیب می‌داد.

بازیکنان مس نوین هم در هوای گرم یزد از همان ابتدا می‌دانستند که باید برای پاتک به سبک بازی حریف دوندگی بی امانی داشته باشند. تیر دروازه مس نوین روی یکی از حملات تیم یزدی به لرزه در آمد که این جدی‌ترین موقعیت نیمه اول بود.

البته مس نوین هم روی ضد حملات به دنبال رسیدن به گل بود اما به هر حال کنترل بازی در این نیمه، هدف اول این تیم بود. در شروع نیمه دوم حمید محمدرفیعی و حامد منصورآبادی برای مس نوین وارد زمین شدند تا میهمان به صدرنشین گروه این پیام را بفرستد که به پیروزی هم در این بازی نگاه می‌کند.

در دقیقه 50 ارسال کرنر حسین تهامی در فعل و انفعالات محوطه جریمه به محمدرفیعی رسید که او بدون درنگ و با شوتی دیدنی توپ را به طاق دروازه حریف کوبید.

مس نوین دقایق باقی مانده را در جهت حفظ سه امتیاز سپری کرد و در سوی مقابل تیم شهید قندی با غافلگیری مطلق از شوک دریافتی، فشار همه جانبه‌اش را با شدت بیشتری نسبت به نیمه اول روی دروازه مس نوین انجام داد. رضا محمدی و رضا عرب به ترتیب تعویض‌های بعدی مس نوین بودند تا این تیم برای محکم کردن دفاع و استفاده از ضد حملات هم برنامه دیگری داشته باشد.

در حالی که به نظر می‌رسید داور بازی با سوت‌های خود تحت تاثیر حضور تیم شهید قندی در صدر جدول و میزبانی این تیم قرار دارد و در چند نوبت خطاهای واضح حریف را در زمین نمی‌دید، سرانجام در دقیقه 80 نفوذ بازیکن شهید قندی خیلی سختگیرانه و بدون برخورد جدی بین او و علی خلیلی از سوی داور پنالتی تشخیص داده شد که این پنالتی را محمد حسین ابراهیمی با شیرجه عالی مهار کرد تا سه امتیاز را در چنگ تیمش حفظ کند.

دقایقی بعد ناصر دوست محمدی مدافع پر تلاش مس نوین در نبرد هوایی با آرنج زنی بازیکن حریف از ناحیه گردن آسیب دید که خوشبختانه توانست با فداکاری به بازی برگردد اما داور بازی حتی در دادن کارت به بازیکن خاطی مماشات به خرج داد.

در حالی که صدرنشین گروه با اعلام 7 دقیقه وقت اضافه فاصله‌ای با شکست خانگی در حساس‌ترین مقطع فصل نداشت، در دقیقه 92 ضربه سر بازیکن این تیم به تیرک افقی خورد و در برگشت، دیگر بازیکن حریف قفل دروازه مس نوین را شکست.

در نهایت امتیازات در یزد و در بازی جذاب هفته تقسیم شد اما مس نوین با نمایش قابل احترام خود به در آستانه برد قرار داشت و این برای فوتبال ایران که تیم‌های میانه جدولی بعضا با پیشنهادهایی روبرو می‌شوند، باید ستودنی باشد.

حاصل نود دقیقه تلاش مس نوین در مقابل شهید قندی باعث شد صدر برای تیم یزدی از دست برود و با توجه به نتایج دیگر بازی‌ها، شهید قندی به رده سوم سقوطی آزاد کرد و صعود به لیگ یک برای این تیم حالا چالش بزرگی است که مس نوین رقم زد.

مس نوین در رده ششم باقی ماند و هفته آینده میزبانی مهمی از خیبر یکی دیگر از مدعیان گروه خواهد داشت.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو