شماره‌ی خبر : ‌75251 | تعداد بازدید : 1024
پنج‌شنبه 9 مرداد ماه 1399 ساعت 11:14

هم اندیشی مدیران پشت میز برای تلاش نتیجه بخش بازیکنان در زمین/ اتحاد مثلث برای صعود

مدیران سه نهاد باشگاه مس کرمان، اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان برای هم اندیشی و اتحاد هرچه بیشتر در بازی های پایانی تیم فوتبال مس کرمان در جهت صعود به لیگ برتر، گرد هم جمع آمدند.

هم اندیشی مدیران پشت میز برای تلاش نتیجه بخش بازیکنان در زمین/ اتحاد مثلث برای صعود

مدیران سه نهاد باشگاه مس کرمان، اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان برای هم اندیشی و اتحاد هرچه بیشتر در بازی های پایانی تیم فوتبال مس کرمان در جهت صعود به لیگ برتر، گرد هم جمع آمدند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس، آقای محمود محمودی نیا مدیر عامل باشگاه مس در این باشگاه میزبان آقایان پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان و قرایی رئیس هیات فوتبال استان بود تا آخرین راهکارهای مربوط به سه بازی پیش روی تیم فوتبال مس کرمان در رقابت های لیگ یک را مورد بررسی قرار دهند.

در این نشست مهم که جمعی از مقامات ارشد سه نهاد نیز حضور داشتند بر هماهنگی و یکپارچگی بیش از پیش این نهادها در جهت دست یابی به هدف بزرگ تیم فوتبال مس کرمان تاکید شد و موارد مختلفی در این باره مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

صعود تیم فوتبال مس کرمان به رقابت های لیگ برتر و شکستن 7 سال دوری این تیم از رقابت های لیگ برتر، یکی از دغدغه‌های های مهم هواداران و مردم کرمان می باشد که در سه بازی پیش رو، این هدف با تلاش همه جانبه مدیران و سختکوشی مجموعه تیم مس کرمان در دسترس خواهد بود.


ناصر گل محمدی
0
1
پنج‌شنبه 9 مرداد ماه 1399 ساعت 17:34
سلام. اگر تیم مس در آستانه صعود به لیگ برتر قرار گرفته است بدین معناست که بر اکثز مشکلات فائق گردیده و مدیریت باشگاه که خود استخوان خرد کرده ورزش و بویژه فوتبال میباشد توانسته از مسیر صعب العبور لیگ یک با طراحی مناسب و یکپارچگی مجموعه عوامل مدیریتی و کادر فنی به بهترین شکل ممکن عبور و باشگاه را در شرایط آرمانی صعود قرار داده است. کوه یخی شناور در آب در استانه فتح میباشد و بایستی مراقبت ویژه از بخش پنهان این کوه یخی که در زیر آب قرار دارد و در مسیر دیدگان قرار ندارد باشیم. همدلی و انسجام فعلی را نبایستی با دخالت افراد غیر متخصص از بین برد و هوشیازی بیشتری میطلبد که غیر از مدیرعامل و دلسوزان واقعی که تا کنون مشعل موفقیت را حمل کرده هیچ شخصی به کادر فنی و بازیکنان نزدیک نشود و خللی در همذلی و میل به پیروزی و صعود بوحود نیاد. عوامل و قسمت اصلی پنهان کوه یخی را بخوابی مدیریت کنیم و خود را به عوامل تاثیر گذار سازمان لیگ، فدراسیون، کمیته داوران و... نزدیکتر کنیم و تحرکات ساده و معمولی را زیر نظر داشته باشیم. انگیزهای معنوی و حتا مادی را بایستی پر رنگتر و قابل محسوس کرد و انشالله اتفاقی که همه علاقمندان فوتبال استان انتظارش را میکشند بزودی محقق میگردد. برای جناب محموی نیا مذیر عامل محترم و دلسوز آرزوی توفیق را دارم.
پنج‌شنبه 9 مرداد ماه 1399 ساعت 21:46
با سلام . درمورد اینکه این جلسات باید برگزار شود شکی نیست ولی باید درمورد حق خوری های داوران نامه نوشته شود .چرا درمورد دو مسابقه قبلی مس شکایتی از داوران نشد؟ باید به جد پیگیری میشد تا داوران بدانند در مقابل تیمی مثل مس نمیتوانند حق خوری کنند و تاوان دارد . باید صنایع مس ایران نامه بزنند درصورت ادامه این روند صنایع مس ایران از سرمایه گذاری در فوتبال کنار خواهد کشید و ...
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا