شماره‌ی خبر : ‌75232 | تعداد بازدید : 867
پنج‌شنبه 2 مرداد ماه 1399 ساعت 12:13

حفظ رکورد خانگی در مشت تعویض‌های طلایی/مس نوین برای کامبک کوبید(عکس)

مس نوین در شروع مجدد بازی‌های خود در مصافی خانگی با ارائه یک نمایش با صلابت به پیروزی شیرین دقیقه آخری دست پیدا کرد تا رکورد سه امتیاز در خانه را برای خود نگه دارد.

حفظ رکورد خانگی در مشت تعویض‌های طلایی/مس نوین برای کامبک کوبید(عکس)

مس نوین در شروع مجدد بازی‌های خود در مصافی خانگی با ارائه یک نمایش با صلابت به پیروزی شیرین دقیقه آخری دست پیدا کرد تا رکورد سه امتیاز در خانه را برای خود نگه دارد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ یک دیروز برای مس نوین در ورزشگاه باهنر کرمان بعد از 4 ماه و نیم وقفه کلید خورد و این تیم مقابل امید گناوه قرار گرفت تا به تلاش خود برای کسب یک جایگاه خوب ادامه بدهد.

مس نوین در این بازی که از ساعت 19:10 آغاز شد، با ترکیب رامین شکیبا، علی خلیلی، ناصر دوست محمدی، رضا محمدی، امیرحسین امیرطاهری، حسین تهامی، عارف زینلی، سیعد شمس الدینی، مهدی حرجندی، امین کاظمیان و طاهر شریفی به میدان رفت.

دستور حمله و فشار روی دروازه حریف برای رسیدن به گل در دقایق ابتدایی از سوی مس نوین از همان شروع بازی اجرا شد و بازیکنان میزبان با چرخش توپ در زمین حریف و نگاه به اشتباهات حریف به دنبال راهی برای گلزنی بودند.

مس نوین در 10 دقیقه ابتدایی دو بار فرصت گلزنی پیدا کرد که این دو فرصت توسط امین کاظمیان و مهدی حرجندی به ثمر ننشست.

تیم امید گناوه که در 30 دقیقه اولیه تحت تاثیر نمایش منظم و با صلابت مس نوین قرار گرفته بود، رفته رفته از لاک دفاعی خارج شد تا فشارهای ابتدایی روی دروازه این تیم هم کمتر شود و در حالی که مس نوین به دنبال ثبت گل در نیمه اول بود، اما یک لحظه غفلت در کارهای دفاعی باعث شد دروازه این تیم در آخرین دقیقه نیمه باز شود تا در کمال ناباوری، مس نوین بازنده به رختکن برود.

اما با شروع نیمه دوم دو تعویض هجومی برای مس نوین به قصد ایجاد فشار و خلق موقعیت انجام شد و حمید محمدرفیعی و حامد منصورآبادی به ترتیب جای طاهر شریفی و سعید شمس الدینی را در بازی گرفتند.

مس نوین بسیار بدشانس بود که در دقایق ابتدایی نیمه دوم به گل دست پیدا نکرد و در یک نوبت امین کاظمیان در محوطه جریمه روی پاس عالی حسین تهامی صاحب فرصت شد و در نوبت دیگر، شوت محکم محمدرفیعی با واکنش دروازه حریفان راهی به دروازه پیدا نکرد.

مس نوین برای شکستن قفل دروازه، تغییر و روش دیگری را در ترکیب اتخاذ کرد و مهدی محمدی نژاد به جای امیرحسین امیرطاهری وارد زمین شد تا شاید شوت‌های سنگین او برای مس نوین کارگشا شود و این هافبک تازه وارد بدشانس بود که ثانیه‌هایی بعد از ورودش به زمین نتوانست روی یکی از همین شوت‌ها دروازه حریف را باز کند.

میزبان از امتحان کردن راه‌های متفاوت برای جبران نتیجه ناامید نشد و حملات پر تعداد این تیم روی دروازه حریف ادامه پیدا کرد و با ورود علی زادمحمودآبادی به جای مهدی حرجندی و امیر فلاح به جای عارف زینلی، این تیم با ترکیب 3-4-3 عملا تمام ابزارش را برای کسب نتیجه به کار گرفت.

سرانجام در دقیقه 85 بود که نفوذ حامد منصورآبادی و ارسال او به محوطه جریمه قفل دروازه امید گناوه را شکست و حمید محمدرفیعی با جایگیری خوب توانست این فرصت را تبدیل به گل کند تا تعویض‌های مس نوین در نقش گلساز و گلزن ظاهر شوند.

در حالی که داور بازی 5 دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم اعلام کرد، مس نوین برای ثبت کامبک نیز میل شدیدی نشان داد که باز هم حرکت عالی منصورآبادی در سمت و ارسال او روی سر امین کاظمیان نشست و این مهاجم فرصت طلب که بارها برای گلزنی تلاش کرد، با ضربه سر دقیق گل دوم را در روز تولدش به ثمر رساند تا شاهد کامبکی دیدنی در ورزشگاه باهنر باشیم.

در دقایق پایانی اتفاق خاص دیگری رخ نداد و مس نوین در شبی که همه کار برای پیروزی انجام داد، در نهایت با شایستگی به سه امتیاز خانگی دست یافت و به رکورد صد درصد پیروزی در بازی‌های خانگی در نیم فصل دوم تداوم بخشید و سومین برد متوالی را هم ثبت کرد.

مس نوین با این پیروزی به رده ششم صعود کرد و هفته آینده میهمان شهید قندی یزد صدرنشین گروهش خواهد بود.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو