شماره‌ی خبر : ‌75221 | تعداد بازدید : 760
سه‌شنبه 31 تیر ماه 1399 ساعت 12:05

رتبه های خوب تیم های پایه باشگاه مس در سال 98/مسیر روشن پیش پای با استعدادها

با اعلام رسمی سازمان لیگ فوتبال کشور، رقابت های فوتبال پایه کشور در فصل 98-99 به دلیل شیوع ویروس کرونا نیمه تمام اعلام شد و برخی از مسابقات با همان جدول فعلی به پایان رسیدند و برخی رده های سنی نیز کار این فصل خود را در رقابت های فصل آینده دنبال خواهن

رتبه های خوب تیم های پایه باشگاه مس در سال 98/مسیر روشن پیش پای با استعدادها

با اعلام رسمی سازمان لیگ فوتبال کشور، رقابت های فوتبال پایه کشور در فصل 98-99 به دلیل شیوع ویروس کرونا نیمه تمام اعلام شد و برخی از مسابقات با همان جدول فعلی به پایان رسیدند و برخی رده های سنی نیز کار این فصل خود را در رقابت های فصل آینده دنبال خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ باشگاه مس کرمان همانند همه سال های اخیر و با نگرش توجه به فوتبال پایه در تمامی رده های سنی، در همه مسابقات لیگ های پایه کشوری تیم های خود را روانه مسابقات کرد.

تیم های فوتبال نونهالان، نوجوانان، حوانان و امید که در لیگ برتر رقابت های رده های سنی خود حضور دارند به همراه تیم های زیر 15 سال و زیر 17 سال این باشگاه که در رقابت های قهرمانی کشور حضور دارند، با حضور بازیکنان مستعد کرمانی، نقش بسیار مهمی را در ساخت و پرورش فوتبال پایه استان ایفا می کنند.

با اعلام پایان رقابت های تیم های پایه باشگاه مس کرمان در فصل 98-99، این تیم ها با نتایجی عمدتا عالی به کار خود در این فصل پایان دادند که به صورت اجمالی به عملکرد آن ها نگاهی می اندازیم:

تیم فوتبال امید مس کرمان:

امیدهای مس با قرار گرفتن در تبه پنجم جدول به کار خود در این فصل پایان دادند، رتبه ای که البته احتمال تغییر آن با توجه به اعتراض هایی که برروی برخی بازیکنان صغر سن تیم های دیگر انجام گرفته است، وجود دارد و می تواند امیدهای مس را به رتبه سوم جدول برساند. امیدهای مس کرمان در فصل 98 از 21 بازی خود ده پیروزی، شش تساوی و 5 باخت ثبت کردند و با 29 گل زده و 17 گل خورده و کسب 36 امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفتند. یکی از نکات قابل توجه این تیم شکست ناپذیری در تمام بازی های خانگی بوده است. از بازی های لیگ برتر امید یک بازی باقی مانده بود که برگزار نشد.

تیم فوتبال جوانان مس کرمان:

تیم فوتبال جوانان مس کرمان نیز همانند تیم امید با قرار گرفتن در رده پنجم جدول، در حالی که یک بازی به پایان فصل باقی مانده بود، به کار خود پایان داد. جوانان مس کرمان از 21 بازی خود با کسب 9 پیروزی، 4 تساوی و 8 شکست و ثبت 34 گل زده و 26 گل خورده، در نهایت با 31 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی قرار گرفتند که رتبه ای قابل قبول برای این تیم در بازی های دشوار لیگ برتر محسوب می شود.

تیم فوتبال نوجوانان مس کرمان:

تیم فوتبال نوجوانان مس کرمان یکی از بهترین نتایج این رده سنی را در سال های اخیر کسب کرد و با صعود از دو مرحله مسابقات به جمع چهار تیم پایانی بازی ها راه یافت. تیم نوجوانان مس کرمان در دور اول مسابقات از 12 مسابقه خود با ثبت 6 پیروزی، 3 مساوی و 3 باخت و کسب 21 امتیاز مقتدرانه و به عنوان صدرنشین به دور دوم مسابقات صعود کرد که در این مرحله که بازی های به صورت متمرکز برگزار می شد، از چهار بازی خود با کسب دو پیروزی و دو تساوی و ثبت 8 امتیاز، جواز صعود به جمع چهار تیم پایانی مسابقات را کسب کند. با تصمیم سازمان لیگ، تیم نوجوانان مس کرمان بازی های مرحله نهایی سال 98 خود را پیش از شروع رقابت های فصل 99 برگزار خواهد کرد.

تیم فوتبال نونهالان مس کرمان:

تیم فوتبال نونهالان مس کرمان دور اول رقابت های لیگ برتر این فصل خود را با اقتدار پشت سر گذاشت و با کسب 30 امتیاز از 14 بازی به عنوان تیم صدرنشین راهی دور دوم رقابت های لیگ برتر رده سنی خود شد اما در این مرحله نتوانست در جمع دو تیم برتر گروه خود قرار گیرد و از دور رقابت ها کنار رفت. با این حال تیم نونهالان مس در جمع خود بازیکنان مستعدی نشان داد که در سال های آتی از آن ها بیشتر خواهیم شنید.

تیم های زیر 15 سال و زیر 17 سال مس کرمان:

این دو تیم پایه فوتبال باشگاه مس کرمان با تکرار عناوین قهرمانی خود در مسابقات استانی در سال 98 بازهم به عنوان نماینده استان راهی مسابقات قهرمانی کشور شدند که در دور اول این رقابت ها هر دو تیم با صدرنشینی در گروه های خود، با شایستگی به دور دوم مسابقات راه یافتند که بنا به تصمیم سازمان لیگ فوتبال کشورمان، این دو تیم نیز رقابت های دور دوم خود را در سال 98، پس از صدور مجوز در سال 99 برگزار خواهند کرد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا