شماره‌ی خبر : ‌75213 | تعداد بازدید : 552
یکشنبه 29 تیر ماه 1399 ساعت 14:27

حاشیه های بازی استقلال خوزستان و مس/غیرت برای شکست میزبان شکست ناپذیر

تیم مس کرمان در حالی می بایست برای حفظ رتبه صعود خود به لیگ برتر، برابر استقلال خوزستان قرار گیرد، که این تیم در هفته های اخیر یکی از شکست ناپذیران لیگ یک بود و در خانه خود با دمای هوای بسیار گرم و شرجی، برای تداوم این رکورد به مصاف مس کرمان آمد.

حاشیه های بازی استقلال خوزستان و مس/غیرت برای شکست میزبان شکست ناپذیر

تیم مس کرمان در حالی می بایست برای حفظ رتبه صعود خود به لیگ برتر، برابر استقلال خوزستان قرار گیرد، که این تیم در هفته های اخیر یکی از شکست ناپذیران لیگ یک بود و در خانه خود با دمای هوای بسیار گرم و شرجی، برای تداوم این رکورد به مصاف مس کرمان آمد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در مقابل مس کرمان نیز که علاوه بر دوری از باخت به صورت هفته های متمادی و بسته نگه داشتن دروازه خود، کاملا آماده بود که با لغزش تیم آلومینیوم در اراک، فاصله خود را با رقیبان در رده دوم جدول زیاد کند.

در این شرایط دو تیم به مصاف یکدیگر رفتند تا آخرین بازی هفته سی ام لیگ یک، دیداری بسیار حساس و سرنوشت ساز محسوب شود.

آقایان محمودی نیا مدیر عامل به همراه اسماعیلی رئیس هیات مدیره و کهندل از اعضای این هیات و نژاد فصیحی معاون فنی باشگاه، تیم مس را در این بازی در اهواز همراهی می کردند.

در زمان شروع بازی نیروی انتظامی اصلا در ورزشگاه حضور نداشت تا داور سوت آغاز بازی را نزند که پس از ده دقیقه یک ماشین پلیس در ورزشگاه حاضر شد تا داور بازی را آغاز کند، هرچند این ماشین پلیس نیز در دقیقه 30 ورزشگاه را ترک کرد!

در حالی که ورزشگاه تازه تاسیس و مجهز 50 هزار نفری غدیر در اهواز مخروبه شده است، ورزشگاه تختی با قدمت عمر طولانی میزبان این بازی بود که کیفیت چمن مطلوبی نداشت... در بین دو نیمه نیز کولرهای رختکن مس از کار افتاد و آب رختکن تیم هم قطع شده بود تا شرایط برای بازیکنان مس به شدت سخت شود.

آخرین بازی که مس در اهواز برابر استقلال خوزستان بازی کرد به بازی رفت همان پلی آف های معروف در سال 93 برمی گشت که مس در دقیقه 86 آن بازی با یک گل مغلوب استقلال خوزستان شد... اما پیروزی در این بازی که یک گام دیگر مس را به لیگ برتر نزدیک کرد به نوعی آن خاطره تلخ را شست و برد...

پس از گل مس کرمان فشار از سوی تیم میزبان برروی داور جوان این مسابقه بسیار زیاد شد تا جایی که وی به دنبال یک بهانه برای اتخاذ تصمیمی سخت گیرانه بر علیه مس بگردد، در نهایت این داور حرکت معمولی علی آرتا مدافع مس کرمان را با کارت قرمز مستقیم با سختگیرانه ترین حالت ممکن قضاوت کرد.

مجتبی حسینی با وجود گرمای هوای اهواز در کنار زمین پا به پای بازیکنان خود تحرک داشت و تصمیمات داور بازی نیز گاهی صدای اعتراض او را بلند می کرد.

نور ورزشگاه تختی اهواز نیز بسیار کم بود تا جایی که مقابل دروازه دو تیم به شدت تاریک بود... مشخص نیست سازمان لیگ چگونه مجوز بازی در استادیوم های بی امکانات را صادر می کند که حتی با اعتراض ناظران فدراسیون مواجه می شود.

عکس العمل نیمکت نشینان مس برای پیگیری نتیجه بازی آلومینیوم و آرمان گهر نیز در نوع خود جالب بود... در حالی که برخی سایت ها نتیجه دو بر یک به سود آرمان گهر را اعلام کرده بودند، سایت ورزش سه تا پایان آن بازی نتیجه یک بر یک را نشان می داد که این موجب تردید عوامل تیم مس شده بود.

تیم مس که در نیمه اول با لباس سفید بازی کرده بود، به دلیل گرمای شدید هوا و خیس شدن بیش از حد پیراهن بازیکنان این تیم در نیمه دوم لباس های خود را تغییر داد و با پیراهن های نارنجی به میدان آمد.

بازی استقلال خوزستان و مس کرمان که پخش زنده تلویزیونی نداشت به صورت کامل از لایو اینستاگرامی باشگاه مس پخش شد تا هواداران علاقه مند و تیفوسی مس امکان دنبال کردن این بازی به صورت زنده را داشته باشند.

پس از پایان بازی و رسیدن مس به رده دوم جدول و ثبت نتایجی که عمدتا به سود مس رقم خورده بود، جشن رختکن تیم مس برپا شد تا این تیم با روحیه و با انگیزه چشم به چهار هفته آتی لیگ یک داشته باشد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا