شماره‌ی خبر : ‌75207 | تعداد بازدید : 536
جمعه 27 تیر ماه 1399 ساعت 11:48

از تکرار فاجعه جلوگیری کنید/اتفاقات عجیب داوری در لیگ یک هم رخ می دهد

اما این مسائل و نگرانی ها فقط منوط به بازی های لیگ برتر نیست و در لیگ یک فوتبال کشور که اتفاقا بعد رسانه ای و پخش مستقیم مسابقات کمتر می باشد، خدای ناکرده احتمال تکرار از این دست اتفاقات می تواند بیشتر هم باشد.

از تکرار فاجعه جلوگیری کنید/اتفاقات عجیب داوری در لیگ یک هم رخ می دهد

اتفاقات عجیب و غریب داوری که در بازی شب قبل ذوب آهن و ماشین سازی رخ داد و یک فاجعه تمام عیار برای بازی های فوتبال کشور محسوب می شد و متاسفانه این امکان را دارد که در تمام بازی های این هفته های فوتبال کشور در تمامی لیگ ها قابل تکرار باشد!

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ اشتباهات داوری در این بازی به حدی بود که بلافاصله پس از اتمام آن کمیته داوران با صدور بیانیه ای به این موضوع واکنش نشان داد و از پیگیری مسائل این بازی در سریع ترین زمان گفت.

بسیاری از رسانه های ورزشی کشور نیز درمطالب خود از شبهه نفوذ سایت های پیش بینی وشرط بندی برای این بازی گفتند که در صورت واقعیت این ماجرا و اثبات آن باید به شدت نگران سلامت مسابقات، تحت نفوذ این جریانات شد.

اما این مسائل و نگرانی ها فقط منوط به بازی های لیگ برتر نیست و در لیگ یک فوتبال کشور که اتفاقا بعد رسانه ای و  پخش مستقیم مسابقات کمتر می باشد، خدای ناکرده احتمال تکرار از این دست اتفاقات می تواند بیشتر هم باشد.

گماردن یک داور که در هفته های قبل تصمیمات بسیار جنجالی به سود یک تیم خاص اخد کرد که شبهات بسیاری ایجاد  نمود و دوباره برای بازی همان تیم در این هفته از  مسابقات، آن داور انتخاب می گردد، از جمله مسائلی است که باید بیشتر مد نظر باشد تا شبهات در بازی های این هفته های فوتبال کشور کمتر شود نه به آن دامن زده شود.

بهرشکل نحوه داوری بازی ذوب آهن و ماشین سازی که برروی نتیجه بازی تاثیر صددرصدی داشت، موجب نگرانی تمام فوتبال کشور می شود و در این هفته های حساس که نتایج همه بازی ها در یکدیگر اثر می گذارد، نباید شاهد  تداوم اتفاقاتی از این دست باشیم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز