شماره‌ی خبر : ‌75168 | تعداد بازدید : 921
شنبه 14 تیر ماه 1399 ساعت 12:29

باد بادران همچنان بر پرچم مس می وزد

تیم ها فوتبال مس کرمان و بادران تهران از ساعت 19 و 50 دقیقه روز دوشنبه 16 تیر ماه از ساعت نهمین مصاف رسمی خود را برابر یکدیگر برگزار خواهند کرد.

باد بادران همچنان بر پرچم مس می وزد

تیم ها فوتبال مس کرمان و بادران تهران از ساعت 19 و 50 دقیقه روز دوشنبه 16 تیر ماه از ساعت نهمین مصاف رسمی خود را برابر یکدیگر برگزار خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ دو تیم مس و بادران تاکنون هفت بار در رقابت های لیگ یک سال های اخیر و یک دیدار در بازی های جام حذفی امسال، برابر هم برگزار کرده اند که حاصل آن ها چهار پیروزی برای مس، یک پیروزی برای بادران و سه تساوی برای دو تیم بوده است.

اولین بازی دو تیم در دور رفت لیگ 96-97 در تهران برگزار شد که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و مهدی دغاغله زننده تک گل مس در این بازی بود. در بازی برگشت تیم مس با تک گل مجتبی محبوب مجاز به پیروزی رسید.

در فصل 96-97 بازی دو تیم در تهران با گل دقایق پایانی تیم بادران یک بر صفر به سود این تیم تمام شد و بازی برگشت دو تیم نیز در کرمان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در بازی رفت دو تیم در فصل قبل رقابت های لیگ یک نیز که در تهران برگزار شد، دو تیم بازهم به تساوی یک بر یک رضایت دادند که مهدی تیکدری زننده گل مس در این بازی بود اما در بازی برگشت مس کرمان با نتیجه 4بر2 از سد بادران گذشت که امیر حسین عسگری دو بار و میلاد باقری و حمید کاظمی برای مس در این بازی گلزنی کردند.

اما رقابت های دو تیم در این فصل از رقابت های فوتبال کشور حکایت جالبی داشته است... این دو تیم در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند که در طول 120 دقیقه بازی دو تیم با تساوی یک بر یک تمام شد که شنانی زننده تک گل مس در این بازی بود و در ضربات پنالتی تیم مس موفق شد از سد بادران عبور کند.

در بازی رفت دو تیم در لیگ یک نیز بازهم تیم مس موفق شد در کرمان با دو گل حسین حیدری و حسین شنانی با نتیجه دو بر یک بادران را شکست دهد. این دو تیم در طول تعطیلات این فصل دو بار نیز برابر یکدیگر بازی تدارکاتی برگزار کردند که در هر دو بازی تیم مس کرمان برنده بازی بود.

اما تیم مس کرمان که در بازی روز دوشنبه به پیروزی نیازی اساسی دارد، برای برد در این بازی خود نیز برابر بادران برنامه مفصل دارد تا همچنان باد بادران بر پرچم تیم مس کرمان بوزد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا