شماره‌ی خبر : ‌75166 | تعداد بازدید : 570
جمعه 13 تیر ماه 1399 ساعت 15:22

مدیرعامل باشگاه مس کرمان:مواظب اتفاقات فاجعه بار لیگ یک باشیم/نگرانی بابت صعود نداریم

مدیرعامل تیم فوتبال مس کرمان گفت: باید مراقب اتفاقات فاجعه بار لیگ یک از جمله اعلام ابتلا 8 بازیکن تیم علم و ادب به کرونا باشیم.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان:مواظب اتفاقات فاجعه بار لیگ یک باشیم/نگرانی بابت صعود نداریم

مدیرعامل تیم فوتبال مس کرمان گفت: باید مراقب اتفاقات فاجعه بار لیگ یک از جمله اعلام ابتلا 8 بازیکن تیم علم و ادب به کرونا باشیم.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ محمود محمودنیا در گفتگو با فارس در خصوص دربی مسی‌ها اظهار داشت: بازی مس کرمان و مس رفسنجان در حساس‌ترین هفته برگزار شد. پیش بینی می‌کردیم که این بازی به خاطر حساسیت‌ها زیاد کیفیت لازم را نداشته باشد. ما برای پیروزی پا به میدان گذاشتیم اما بخت با ما یار نبود، چندین بار توپ‌مان به تیر دروازه خورد و در گلزنی موفق نبودیم.

وی افزود: حساسیت‌های بازی و جایگاه دو تیم در جدول باعث شد این بازی کیفیت‌های لازمش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از دست بدهد، اما با تمام این حساسیت‌ها به همه فوتبال پاکی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نشان دادیم و بازی جوانمردانه‌ای را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دو تیم انجام دادند.

مدیرعامل مس کرمان خاطرنشان کرد: واقعیت این است که ما قبلا از این بازی 46 و رقیب‌هایمان 45 امتیاز داشتند و مطمئن بودیم تغییراتی در جدول حاصل خواهد شد. الان هم اختلافمان با دو رقیب‌ بالاسر یک امتیاز است و اصلاً نگرانی برای صعود نداریم. بازی‌های سختی در پیش رو داریم، همچنین رقیب‌هایمان هم بازی‌های خیلی سختی دارند.

وی در رابطه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بازی با مس رفسنجان عنوان کرد: نظارت شدیدی در این بازی وجود داشت. محمودزاده خودش در این بازی حاضر بود. هیاتی از فدراسیون پزشکی ـ ورزشی در این بازی به ما کمک کردند و بازی با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد و خوشبختانه متولیان امر از این موضوع راضی بودند. قبل از دیدار تمام رختکن‌ها، جایگاه‌های ورزشگاه ضدعفونی شد و تا انجام بازی آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پلمپ کردیم. یک هفته سخت در راه گذراندیم و با تلاشی که همه کردند موفق شدیم تا آنجایی که می‌توانیم پروتکل‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رعایت کنیم.

محمودنیا در خصوص بازی‌های پیش روی مس کرمان عنوان کرد: ما هیچ نگرانی برای صعود نداریم و تمام تلاشمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌کنیم. این دربی هم یکی از حساس‌ترین بازی‌ها بود که نتوانستیم پیروز میدان شویم. مس در 8 هفته گذشته در خانه‌اش پیروز میدان بوده است و نه باخت و نه مساوی داشته. این مسابقه با اخلاق‌مداری تمام شد و برای صعود می‌توانیم امتیاز از دست رفته را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ جبران کنیم.

مدیرعامل مس کرمان در ادامه خاطرنشان کرد: ما روز گذشته شایعه‌ای شنیدیم که بعد از بازی دو تیم آلومینیوم اراک و علم و ادب 8 بازیکن تبریزی به کرونا مبتلا شده‌اند. اگر این اتفاق رخ داده باشد یک فاجعه برای لیگ یک است. در حال پیگیری اخبار هستیم تا مطلع شویم این خبر چقدر صحت دارد.


شنبه 14 تیر ماه 1399 ساعت 09:09
مگه تیم علم و ادب داریم /؟؟؟؟ تا دیروز که شهرداری تبریز بود
شنبه 14 تیر ماه 1399 ساعت 09:10
مگه تیم علم و ادب داریم /؟؟؟؟ تا دیروز که شهرداری تبریز بود
شنبه 14 تیر ماه 1399 ساعت 09:11
مگه تیم علم و ادب داریم /؟؟تا دیروز که شهرداری تبریز بود
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و شهرداری آستارا