شماره‌ی خبر : ‌75151 | تعداد بازدید : 468
دوشنبه 9 تیر ماه 1399 ساعت 09:23

مس کرمان به دنبال تداوم رکورد عالی خود در خانه

تیم فوتبال مس کرمان تا پیش از تعطیلات کرونایی لیگ یک در این فصل از رقابت ها، رکوردی عالی را در بازی های خانگی خود به ثبت رسانده بود که با شروع مجدد بازی ها به دنبال تداوم آن می باشد.

مس کرمان به دنبال تداوم رکورد عالی خود در خانه

تیم فوتبال مس کرمان تا پیش از تعطیلات کرونایی لیگ یک در این فصل از رقابت ها، رکوردی عالی را در بازی های خانگی خود به ثبت رسانده بود که با شروع مجدد بازی ها به دنبال تداوم آن می باشد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم فوتبال مس کرمان پس از اینکه در هفته نهم رقابت های لیگ یک برابر سپاسی در کرمان با یک گل شکست خورد، در هشت بازی متوالی خانگی خود برابر تیم های بادران، استقلال خوزستان، نیروی زمینی، شهرداری تبریز، قشقایی، آرمان گهر، داماش و گل ریحان سه امتیازها را به حساب خود ریخته است که رکوردی کم نظیر برای این تیم محسوب می شود.

تیم فوتبال مس پیش از این در سال 87 که موفق شد در بازی های لیگ برتر جواز صعود به لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند در 6 بازی متوالی خانگی به پیروزی رسیده بود و در سال های 93 و 94 نیز رکورد 5 بازی متوالی خانگی با پیروزی را در لیگ یک به نام خود ثبت کرده بود.

البته بهترین رکورد مس در این قضیه به لیگ دسته اول سال 84 برمی گردد که مس جواز صعود به رقابت های لیگ برتر را کسب کرد و در آن سال مس پس از تساوی در بازی خانگی هفته اول خود برابر پگاه شوش در ورزشگاه شهرداری کرمان، در ده بازی متوالی خانگی خود در استادیوم کیانی کرمان به پیروزی رسید و با احتساب پیروزی بازی پلی آف برابر هما در این ورزشگاه، مس در آن فصل یازده بازی خانگی متوالی را در خانه پیروز شد تا به لیگ برتر راه پیدا کند و بهترین رکورد تیم فوتبال مس را در تاریخ خود از این حیث برجای بگذازد.

اما تیم فوتبال مس کرمان در لیگ این فصل با کسب 8 پیروزی متوالی درصدد شکستن این رکورد می باشد تا راه تیم سال 84 را در صعود به لیگ برتر طی نماید.

نکته قابل ذکر برای مس از میزبانی بازی های دور برگشت خود اینکه، تیم مس در بازی های نیم فصل دوم فقط در یک بازی برابر آرمان گهر از شرایط طبیعی میزبانی بهره برد و در سایر بازی های خود به عنوان میزبان، یک بازی را در شهر سیرجان به عنوان بازی خانگی برگزار کرد و در یک بازی نیز با غیبت حریف خود روبرو شد و در سایر بازی ها نیز با عدم حضور تماشاگرانش به دلیل ویروس کورنا مواجه شد که این رویه در بازی خانگی این تیم برابر مس رفسنجان نیز با غیبت هوادارانش ادامه خواهد داشت.

همچنین تیم فوتبال مس کرمان در پایان بازی های هفته بیست و ششم رقابت های این فصل، صدرنشین بازی های خانگی در میان تیم های لیگ یک محسوب می شود و از 13 بازی داخل خانه خود با کسب 10 پیروزی، 1 تساوی و 2 شکست و ثبت 21 گل زده و 8 گل خورده و با مجموع 31 امتیاز در صدر جدول بازی های خانگی تیم ها باشد.

مس کرمان روز سه شنبه در ورزشگاه باهنر کرمان میزبان تیم مس رفسنجان می باشد که پیروزی در این بازی علاوه بر تداوم همه این رکوردهای عالی در بازی های خانگی برای مس، یک جهش فوق العاده برای این تیم به سمت صعود به لیگ برتر محسوب می شود.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا