شماره‌ی خبر : ‌75149 | تعداد بازدید : 513
دوشنبه 9 تیر ماه 1399 ساعت 08:44

مجوزی برای برگزاری هفته های پایانی لیگ های پایه صادر نشده است

در حالی که تیم های فوتبال پایه باشگاه مس کرمان در رده های سنی نوجوانان، جوانان و امید و همچنین رده های سنی 15 و 17 سال منتظر مشخص شدن برنامه های بازی های سال 98 خود هستند، مقامات فدراسیون فوتبال اعلام کردند که هیچ مجوزی برای برگزاری این مسابقات صادر

مجوزی برای برگزاری هفته های پایانی لیگ های پایه صادر نشده است

در حالی که تیم های فوتبال پایه باشگاه مس کرمان در رده های سنی نوجوانان، جوانان و امید و همچنین رده های سنی 15 و 17 سال منتظر مشخص شدن برنامه های بازی های سال 98 خود هستند، مقامات فدراسیون فوتبال اعلام کردند که هیچ مجوزی برای برگزاری این مسابقات صادر نشده.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ مدیر مسابقات رده های سنی پایه فوتبال گفت: در خصوص برگزاری مسابقات نیاز به صدور مجوز از ستاد ملی مبارزه با کرونا و معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای داریم.

رضا عبدی در این باره گفت: با توجه به اینکه ستاد ملی مبارزه با کرونا و بالاخص ستاد ملی کرونا در  ورزش  اعلام کردند که انجام فعالیتهای ورزشی با رعایت پروتکلها و دستورالعملهای ورزشی بلامانع است، ولی در خصوص برگزاری مسابقات نیاز به صدور مجوز از این ستاد و معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای دارد. در حال حاضر علیرغم پیگیریهای بعمل آمده، هیچگونه مجوزی را صادر نکردند و انجام مسابقات بدون مجوز امکانپذیر نخواهد بود.

وی در ادامه اضافه کرد: هرچند اگر هم این ستاد، مجوز برگزاری مسابقات را صادرکند با شرایطی که برای انجام مسابقات عنوان شده است.  برای درصد بالایی از باشگاهها هم بدلیل هزینه های بسیاری که دارد و هم از لحاظ اجرایی  با توجه به پراکندگی تیمها در استانها عملا قابلیت اجرایی ندارد. ولی برنامه ریزی های  لازم  از قبل انجام و در صورت برطرف شدن موانع موجود و مذکور می توانیم مسابقات را با رضایت و هماهنگی با باشگاهها انجام دهیم.

عبدی در پایان اظهار داشت: علی ایحال اگر پایانی برای مسابقات این فصل متصور نباشیم، چندین گزینه را برای دور نمایی مسابقاتی  لحاظ و برنامه ریزی و ارائه کردیم که منفعت تمامی باشگاهها در تمامی سطوح و رده ها اعم از مناطق و لیگ های رده ها حفظ خواهد شد.  امیدواریم بتوانیم به منظور برنامه ریزی منسجم و تعیین تکلیف باشگاهها  نتایج آن را به اطلاع هیات ها و باشگاههایی که در سطح کشور فعالیت می کنند برسانیم تا باشگاهها  خود را برای مسابقات و بازیکنان نیز در کنار آن برای مسابقات باشگاهی و هم حضور قدرتمند در اردوها و مسابقات بین المللی تیم های ملی آماده کنند.

گفتنی است تیم فوتبال نوجوانان مس کرمان در لیگ سال 98 به جمع چهار تیم پایانی مسابقات صعود کرد که هنوز برنامه رقابت های خود را در این مرحله نمی داند و تیم امید مس کرمان که شانس کسب عنوان سومی مسابقات لیگ برتر امید کشور را دارد و تیم جوانان مس کرمان که در رده پنجم جدول لیگ برتر جای دارد هنوز برنامه بازی هفته آخر خود را نمی دانند. تیم های فوتبال زیر 15 و زیر 17 سال مس نیز به مرحله دوم مسابقات قهرمانی کشور صعود کردند که بازیکنان تمامی این تیم ها با بلاتکلیفی پیش آمده به صورت انفرادی همچنان تمرینات خود را ادامه می دهند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو