شماره‌ی خبر : ‌75117 | تعداد بازدید : 628
یکشنبه 25 خرداد ماه 1399 ساعت 08:53

حضور مدیران و اعضای تیم تکواندو مس در گلزار شهدا و دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان(عکس)

اعضای تیم تکواندو مس کرمان که پیش از این با قرار گرفتن در رده سوم جدول مسابقات لیگ برتر این فصل، ضمن کسب عنوانی شایسته، جواز شرکت در مسابقات باشگاه های آسیا را کسب کردند، به همراه مدیران این باشگاه پس از دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در گ

حضور مدیران و اعضای تیم تکواندو مس در گلزار شهدا و دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان(عکس)

اعضای تیم تکواندو مس کرمان که پیش از این با قرار گرفتن در رده سوم جدول مسابقات لیگ برتر این فصل، ضمن کسب عنوانی شایسته، جواز شرکت در مسابقات باشگاه های آسیا را کسب کردند، به همراه مدیران این باشگاه پس از دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در گلراز شهدا حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ آقایان نادعلی اسماعیلی رئیس هیات مدیره باشگاه مس به همراه ایرج کهندل عضو هیات مدیره باشگاه به همراه آقایان محمودی نیا و نژادفضیحی، مدیرعامل و معاون فنی باشگاه مس در کنار  کادر فنی و برخی از تکواندوکاران تیم مس و اعضای هیات تکواندو استان در دیدار با آقای میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان در رابطه با مسابقات این فصل و تدارک بهتر برای بازی های فصل آینده صحبت کردند.

در این نشست، حاضرین از سختی های حضور در مسابقات حرفه ای کشور بنا به مسائل اقتصادی گفتند و اینکه شرکت مس نباید در عرصه تیم داری و حمایت از ورزشکاران حرفه ای استان از جمله تیم تکواندو مس کرمان احساس تنهایی کند.

همچنین در صحبت های طرح شده در این نشست از تلاش اعضای تیم تیم تکواندو مس کرمان برای کسب این افتخار در بازی های لیگ برتر قدردانی شد و اعضای این تیم نیز از برنامه های پیش رو برای بازی های فصل آینده گفتند.

پس از این نشست حاضرین با حضور در گلزار شهدا و مزار سپهبد قاسم سلیمانی به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند و با نثار گل به شهدای گلگون کفن، بر سر آرمان های پهلونی و غرورآفرین آن ها تجدید بیعت نمودند و افتخار آفرینی تیم تکواندو مس کرمان را در بازی های این فصل لیگ برتر به روح بلند آن ها تقدیم نمودند.

گفتنی است تیم تکواندو مس کرمان در رقابت های این فصل لیگ برتر تکواندو کشور، با کسب عنوان سومی رقابت های لیگ برتر به جام برنزی این مسابقات دست یافت.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو