شماره‌ی خبر : ‌75042 | تعداد بازدید : 888
چهارشنبه 31 اردیبهشت ماه 1399 ساعت 13:05

مسابقات فوتبال باقی مانده این فصل لیگ های پایه نیز انجام خواهد شد

پس از صدور مجوز برای برگزاری مسابقات فوتبال لیگ های مختلف کشور، حالا مجوز برگزاری چند بازی باقی مانده از لیگ های پایه کشور نیز صادر شده است.

مسابقات فوتبال باقی مانده این فصل لیگ های پایه نیز انجام خواهد شد

پس از صدور مجوز برای برگزاری مسابقات فوتبال لیگ های مختلف کشور، حالا مجوز برگزاری چند بازی باقی مانده از لیگ های پایه کشور نیز صادر شده است.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ رضا عبدی مسئول مسابقات فوتبال پایه کشور با بیان این موضوع گفت: باقی مانده مسابقات لیگ های پایه نیز مطابق پروتکل های بهداشتی اعلام شده برگزار خواهد شد.

این در حالی است که تیم فوتبال امید و جوانان مس کرمان تنها یک بازی به پایان رقابت های این فصل خود باقی دارند و در حالی که تیم امیدهای مس شانس زیادی برای رسیدن به کسب رتبه سوم جدول دارد، بازی تیم جوانان مس نیز که در رده پنجم جدول قرار دارد، برابر تیم سپاهان تاثیر زیادی در معرفی تیم قهرمان این فصل دارد.

عبدی درباره برگزاری بازی های جوانان و امیدهای کشور گفت: با توجه به مجوز صدور فعالیت های ورزشی از طریق ستاد ملی مبارزه با کرونا درصدد هستیم که ادامه مسابقات لیگ های رده های سنی پایه را در بخش مسابقات کشوری ادامه دهیم به همین منظور با توجه به پروتکل های که از طریق آن ستاد ارائه می گردد و برای تمام تیم های حاضر لازم الاجرا می باشد  تیم ها میبایست با انجام آزمایش های تست کرونا که از طریق وزارت بهداشت و یا فدراسیون پزشکی ورزشی از طریق باشگاهها که متعاقباً اعلام می گردد به انجام تست های مربوطه اقدام کنند و پس از تایید، آن دسته از بازیکنانی که مشکل بیماری مذکور را نداشته باشند می‌توانند در تمرینات باشگاهی تیمها که از ابتدای خرداد آغاز می گردد حاضر شوند و بعد از سه هفته مسابقات  را برگزار نماییم.

وی با اشاره به امکان انصراف تیم ها از ادامه برگزاری بازی های باقی مانده نیز گفت: با هماهنگی با باشگاههای حاضر نسبت به برگزاری و عدم آن با توجه به پیشنهاداتی که ارائه شده است اتخاذ تصمیم میگردد.

در کنار تیم های امید و جوانان، تیم های فوتبال نوجوانان و زیر 15 و 17 سال مس کرمان نیز در مسابقات قهرمانی کشور باید بازی های این دور خود را به صورت متمرکز برگزار کنند که مسئول برگزاری مسابقات در این زمینه نیز توضیح داد: تصمیم گیری های اعلام شده صرفاً جهت مسابقات لیگ های رده های سنی پایه کشور میباشد و در خصوص مسابقاتی که به صورت مجتمع برگزار میگردد  تصمیم دیگری با هماهنگی باشگاهها اتخاذ و اعلام خواهد شد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا