شماره‌ی خبر : ‌75037 | تعداد بازدید : 481
سه‌شنبه 30 اردیبهشت ماه 1399 ساعت 11:29

مجوز شروع تمرینات تیم های فوتبال رسما صادر شد

مسؤول کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد تیم‌ها در صورت پشت سر گذاشتن تست‌های کرونا می‌توانند تمرینات‌شان را آغاز کنند.

مجوز شروع تمرینات تیم های فوتبال رسما صادر شد

مسؤول کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد تیم‌ها در صورت پشت سر گذاشتن تست‌های کرونا می‌توانند تمرینات‌شان را آغاز کنند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ سهیل مهدی در گفت‌وگو با برنامه فوتبال برتر با اشاره به اصلاحیه زمان شروع تمرینات تیم‌ها عنوان کرد: الان از ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش با من تماس گرفتند و فرمودند که به واسطه اطلاعیه شماره 14 منتشر شده توسط فدراسیون پزشکی ورزشی، تمام رشته‌های ورزشیِ با تماس بدنی کم، از تاریخ یکم خردادماه می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

او ادامه داد: این موضوع، مصداق از سرگیری تمرینات و فعالیت دوباره تیم‌های فوتبال است که این اصلاحیه را امشب توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش به ما اعلام کردند.

مسؤول کمیته مسابقات سازمان لیگ اضافه کرد: بنابر این، تیم‌ها از تاریخ یکم خردادماه مجاز به انجام تمرین هستند ولی ما فردا در تاریخی که فردا در اطلاعیه سازمان لیگ اعلام می‌کنیم، به تیم‌ها فرصت کافی می‌دهیم تا به بحث شرایط تست، اخذ مجوز برای شروع تمرینات و نهایتا آغاز تمرینات بروند.

مهدی یادآور شد: به صورت رسمی و بنابر اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش، تیم‌ها می‌توانند تمرینات خود را از روز پنج‌شنبه هفته جاری آغاز کنند ولی ما امروز سه‌شنبه پروتکل خاصی را تقدیم باشگاه‌ها خواهیم کرد و تمرینات تیم‌های لیگ برتری را از روز سوم خردادماه(شنبه هفته آینده) شروع می‌کنیم.

او در خصوص زمان فعالیت تیم‌های غیر لیگ برتری گفت: سایر لیگ‌ها نیز به صورت پلکانی آغاز می‌شود که جدول زمان‌بندی آن، امروز سه‌شنبه به صورت کامل در سایت سازمان لیگ منتشر خواهد شد.

مسؤول کمیته مسابقات سازمان لیگ یادآور شد: ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش زمان شروع تمرینات را از روز یکم خردادماه اعلام کرده ولی ما بخاطر برنامه‌ریزی و به واسطه اینکه تیم‌ها باید تست کرونا را پشت سر بگذارند و در صورت منفی بودن آزمایش‌ها، وارد فاز تمرین شوند، روز سوم خردادماه را به‌عنوان شروع تمرینات اعلام نمودیم.

مهدی تصریح کرد: امروز از باشگاه سپاهان شنیدم که مراحل گرفتن تست کرونا را شروع کردند.

او عنوان کرد: تاریخ شروع اولین هفته از مسابقات را امروز سه‌شنبه اعلام می‌کنیم، اما برنامه کامل را در زمان فاز تمرینات تیم‌ها به صورت جامع می‌گوییم چراکه در نظر می‌گیریم با اعیاد تداخلی نداشته باشد و بتوانیم به صورت کامل در خدمت تیم‌ها باشیم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو