شماره‌ی خبر : ‌75007 | تعداد بازدید : 1160
شنبه 20 اردیبهشت ماه 1399 ساعت 10:16

سرپرست تیم دوچرخه سواری مس کرمان: افتخارآفرینی رکاب زنان مس ادامه خواهد داشت

حسین اسلامی سرپرست تیم دوچرخه سواری مس کرمان و رئیس هیات دوچرخه سواری، پیرامون فعالیت های این تیم توضیحاتی ارائه کرد.

سرپرست تیم دوچرخه سواری مس کرمان: افتخارآفرینی رکاب زنان مس ادامه خواهد داشت

حسین اسلامی سرپرست تیم دوچرخه سواری مس کرمان و رئیس هیات دوچرخه سواری، پیرامون فعالیت های این تیم توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ آقای اسلامی که از دوچرخه سواران به نام استان در سال های گذشته می باشد در گفتگو با نشریه کرمان ورزشی در رابطه با همکاری های هیات دوچرخه سواری و باشگاه مس کرمان می گوید: در کنار تمامی فعالیت های هیات دوچرخه سواری استان، با همکاری باشگاه مس کرمان در لیگ برتر کشور در بخش کورس حضور پیدا کردیم  و نایب قهرمانی جوانان را به همراه تیم مس کرمان کسب نمودیم ، در لیگ برتر با حضور ورزشکار بومی نیز در قالب تیم مس کرمان رتبه چهارم را کسب کردیم. حضور تیم دوچرخه سواری مس کرمان در میادین بین المللی حضور در کاپ آسیایی هندوستان و کسب مقام سوم و داشتن پنج مدال آسیایی از دیگر افتخارات دوچرخه سواری کرمان طی این مدت بوده است. همچنین به عضویت در آمدن تیم باشگاه صنعت مس  در فدراسیون جهانی uci نیز از دیگر اقدامات خوب در این دوره بوده است.

وی افتتاح پیست دوچرخه سواری کرمان را در راه کسب این موفقیت ها بسیار سودمند ارزیابی کرد و گفت: پیست دوچرخه سواری با وجود نواقصی که داشت اما در دستیابی ورزشکاران صنعت مس در کاپ آسیایی هندوستان تاثیر زیادی داشت.

آقای اسلامی با بیان اینکه بهترین های دوچرخه سواری استان برای تیم مس کرمان انتخاب می شوند گفت: در سال گذشته دو دوره برگزاری لیگ استان را داشتیم که مستعدین شهرستانها انتخاب شدند و به عضویت تیم مس در آمدند. برگزاری مسابقات قهرمانی استان در تمامی سنین در دستور کار هیات است. برگزاری مسابقات مختلف جدا از اینکه باعث شور و شوق ورزشکاران می شود ، در پیشرفت و فراگیری مهارت آنها نیز تاثیر دارد و باعث می شود تا آنها در میادین بزرگتر عملکرد بهتری داشته باشند.

وی برای فعالیت های پیش رو تیم دوچرخه سواری مس کرمان نیز عنوان داشت: مس کرمان در لیگ برتر ،  جوانان و برون مرزی با 18 ورزشکار حضور خواهد داشت تا افتخار آفرینی رکاب زنان تیم مس کرمان در سال جدید نیز ادامه پیدا کند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو